Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Table 1. Existing tourist slogans on the market
An advertisement in tourism slogan should express its essence in a concise, expressive, attractive, exciting. He turns his mission remains in memory when the potential customer and, of course, if it affects decisions. Also, the graphics of the slogan may use certain types of characters suggestive (eg, letter "A" in Paris can take the form of the Eiffel Tower, the letter "A" may be represented like a sun, etc..). Regarding the information content of advertising material shows that these advertising media often do not contain sufficient concise and persuasive arguments to highlight the attractiveness of the environment factors of destination and, respectively, the companies of interest. Often the images that accompany the advertisements are invariably arranged hotel rooms with pillows shaped helmet, treatment rooms where a lady in an old robe rub back relaxed, then the slopes, lift, dining room (with towels arranged in the shape of the pillow) including two waiters in a jacket and a trophy hunter, finding all speech is, inevitably: "Hospitality and good taste" or "hospitality". Tourism marketers should take into account that a picture quality is more than one speech, that following reception of the advertising message, target audience should remember that the objective and passed tourist advertisement must have a unique style to draw attention.
Active Vocabulary suggestive - що викликає думки (наводить на роздуми) to embody - втілювати; здійснювати to accomplish - завершувати; виконувати; досягати; доводити до кінця, робити досконалим; вдосконалювати feedback - зворотний зв'язок, зворотне живлення diversification - розходження, диверсифікація to bring to the fore - приводити до/ вперед, виступати in essence- по суті dissemination - розповсюдження, поширення; розголошення cognitive – набутий, пов'язаний, пізнавальний behavioural – пов'язаний з поведінкою customary – звичайний; звичний; заснований на досвіді (звичаї) diversity - відмінність, несхожість; різниця, різноманітність consultation – консультація, нарада utility - корисність; вигідність, корисна річ dissemination - розповсюдження, поширення; розголошення to occasion – спричиняти, бути причиною; давати привід; заподіювати; an occasion - подія; випадок, оказія, нагода, можливість Answer the questions: 1) Why does advertising have a great importance in tourism promotion? 2) How can modern companies use complex communication systems in tourism? 3) What tourist information documents does the tourist advertising involve? and What are they designed for? 4) What do brochures present? 5) What qualities should brochures have in order to promote tourism product? 6) What structure does travel catalog have? 7) What is the difference between the guides and leaflets or flyers? 8) What role does display advertising play in tourism promotion?
9) What are advantages of tourist maps? 10) What is the importance of press release in advertising? 11) What role do signposts fulfill for tour-operators and providers? 12) What arerequirements of effective message in tourist advertising in printed? 13) What specific aspects must content of advertisements contain? 14) How can photography influence on the customer’s attitude destination? 15) Why is colour so important in designing an advertisement in tourism? 16) What features should slogan have to remain in memory of the potential customer? 17) What should tourism marketers take into account that advertisement could draw attention and influence on the customer’s decision?
|
|||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-17; просмотров: 117; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.226.163.70 (0.005 с.) |