Тема: Рухи народно-сценічного танцю 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Тема: Рухи народно-сценічного танцю



Мета: - виховання професійної орієнтації у змісті хореографічної роботи;

- розвиток вмінь та навичок у проведенні побутових форм рухів;

- засвоєння змісту народно-сценічних танців з учнями молодшого шкільного віку.

 

Обладнання: музичний інструмент, нотна література, методична література, наочності, ТЗН.

План

І. Підготувати відповіді на такі питання:

1. проаналізувати фізіологічний та музично-руховий розвиток учнів щодо хореографічної діяльності;

2. розкрити орієнтовний зміст хореографічної роботи;

3. продемонструвати побутові форми рухів;

4. виявити рухи народно-сценічного танцю;

5. продумати використання танцювальних рухів на уроці музики;

6. розкрити особливості українського танцю, російського, білоруського.

ІІ. Практична частина.

1. Аналіз літератури, конспектування прикладів техніки виконання деяких побутових форм рухів у хореографічнії роботі. С. 21 – 48.

Мартиненко О.В. Методика хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку: Навчальний посібник. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток. Лтд», 2009. – 156с.

 

Література

 

1. 1.Боголюбская М.С. Музикально-хореографическое искусство в системе эстетического и нравственного вопитания. – М.: Мин.-во культуры СССР, 1986. – 93с.

2. Буц Л.М. Подвижные игры под музыку. – К.: Музична Україна, 1987. – 96с.

3. Верховинець В.М. Весняночка. – К.: Музична Україна, 1989. – 342с.

4. Мартиненко О.В. Методика хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку: Навчальний посібник. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток. Лтд», 2009. – 156с.

5. 5.Особенности психического развития детей 6-7 летнего возраста / Под ред. Д.Б.Эльконина, А.Л.Венгера: Монография. – М.: Педагогика, 1988. – 136с.

6. Руднева С.Д., Фиш Э.М. Музыкальное движение: Методическое пособие.2-е изд. Перераб. И доп. – СПб: Гуман. Академия, 2000. – 320с.

7. Тараканова А.П. Система хореографічного виховання у школах та позашкільних навчальних закладах: Навчально-методичний посібник. – К.: Мін-во освіти України, 1996. – 68с.

 

Самостійне заняття

Тема. Рухи історико-побутового та сучасного бального танців

Завдання для самостійної роботи: законспектувати методичний матеріал, виявити особливості історико побутового та сучасного бального танців.

 

План

1. Дати характеристику історико-побутового танцю.

2. Розробити план роботи використання з учнями молодшого шкільного віку історико-побутового танцю.

3. Дати характеристику сучасному бальному танцю.

4. Розробити план роботи використання з учнями молодшого шкільного віку сучасного бального танцю.

 

Література.

1. Амонашвили Ш. Здравствуйте, дети! – М., 1983 – 2-е изд. Л.

2. Ветлугіна Н.О. Музичний розвиток дитини. – К., 1978.

3. Выготский Л.С. Воображение и творчество в детском возрасте: Психологический очерк. – М., 1991.

4. Мартиненко О.В. Методика хореографічної роботи з дітьми старшого дошкільного віку: Навчальний посібник. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток. Лтд», 2009. – 156с.

5. Теплов Б.М.Психология музыкальных способностей. // Избранные труды: В 2-х т. Т.1.,1985.

6. Особенности психического развития детей 6-7 летнего возраста / Под ред. Д.Б.Эльконина, А.Л.Венгера: Монография. – М.: Педагогика, 1988. – 136с.

7.Тараканова А.П. Система хореографічного виховання у школах та позашкільних навчальних закладах: Навчально-методичний посібник. – К.: Мін-во освіти України, 1996. – 68с.

 

Питання для самоконтролю та самоперевірки.

 

1. Хореографічна діяльність, її сутність.

2. Методика організації хореографічної роботи.

3. Розкрити поняття: синтез духовного і тілесного.

4. Соціальні функції танцю.

5. Танцювальні рухи у змісті гімнастики.

6. Ідентичність танцювального мистецтва та образотворчої діяльності.

7. Методика навчання музично-ритмічним рухам.

8. Психофізіологічні особливості розвитку учнів початкових класів.

9. Фізіологічні особливості розвитку учнів початкових класів.

10. Охарактеризувати особливості білоруського танцю.

11. Вимоги до дитячого репертуару хореографічної діяльності учнів початкових класів.

12. Завдання хореографічної діяльності у початкових класах.

13. Методика організації хореографічної діяльності у ЗОШ.

14. Умови проведення хореографічних занять в початкових класах

15. Охарактеризувати особливості російського танцю.

16. Рухливі вправи на початковому етапі у молодших школярів.

17. Структура танцювального заняття з учнями початкових класів.

18. Охарактеризувати типи занять з хореографічного мистецтва.

19. Форма проведення занять з хореографії.

20. Проаналізувати методичні вимоги щодо проведення хореографічних занять.

21. Розкрити орієнтовний зміст хореографічної роботи.

22. Охарактеризувати побутові форми рухів.

23. Охарактеризувати рухи народно-сценічного танцю.

24. Розкрити особливості українського танцю.

 

ГЛОСАРІЙ

(Тлумачний словник педагогічних термінів)

Танок – це сукупність виразних злагоджених рухів, об’єднаних загальним ритмом, що виражають почуття і настрій танцюючих.

Освіта – це процес і результат засвоєння знань, умінь і навичків, який потрібний особистості для загальнолюдської та професійної діяльності.

Навчання – це спільна цілеспрямована діяльність вчителів та учнів, за якої школярі здобувають знання, уміння, навички, формується світогляд, розвиваються пізнавальні та творчі сили.

Знання учня – це систематизовані наукові та загальнолюдські факти, які засвоюються на основі свідомості і підтверджуються реальною практичною діяльністю школяра.

Вміння – це система набутих навичок на основі виконання дій, які виконуються незалежно від свідомості особистості.

Навички – це певна система вправ, дозволяє виконувати фізичну або теоретичну працю на основі певних знань.

Виховання – це процес впливу вихователя на учня з метою формування в нього совісті, честі, людяності, правдивості та інших рис характеру, які визначатимуть особистість школяра як майбутнього свідомого громадянина незалежної України.

Мелодія – музична думка, яку можна передати тільки голосом – без підголосків.

Розвиток – це складне динамічне явище, яке спрямоване на збільшення фізичних та інтелектуальних сил особистості, що дозволяють формувати творчі здібності шклляра, його активну громадську позицію.

Сприйняття художнє – вид художньої діяльності, спрямований на цілісне осягнення мистецького твору як естетичної цінності, що супроводжується естетичними переживаннями та асоціативними уявленнями.

Теситура – це висотне положення звуків мелодії стосовно діапазону голосу.

Хорова партія – це група однорідних голосів.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-01-28; просмотров: 407; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.63.136 (0.011 с.)