Обгрунтування вибору способу друку 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Обгрунтування вибору способу друку



Використовуваний спосіб друку - флексографія, так як друк на кешованому гофрокартоні можливий тільки з гнучких і еластичних полімерних друкованих форм. Ще одна важлива особливість флексографії: на відміну від класичного високого друку, де фарби в'язкі, тут використовуються рідкі фарби на водній або спиртовій основі, а також фарби з УФ-затвердінням, які тверднуть в результаті хімічних реакцій, що йдуть при ультрафіолетовому опроміненні. Останній тип фарб вельми зручний, оскільки немає необхідності в сушінні, фарби в процесі друку не розтікаються і зображення виходить більш якісним і насиченим, крім того, такий барвистий шар більш стійкий.

 

Аналіз оригіналу і вироблення стратегії обробки

Оригінал

Оригінал - плоске стаціонарне в часі зображення, виготовлене різними способами.

За способом створення образотворчі оригінали діляться на:

- Мальовані оригінали, виконані на непрозорій основі з застосуванням художньої техніки (тушшю, гуашшю, аквареллю);

- Фотографічні аналогові оригінали, виконані на непрозорій (фотографії) і прозорій основі (слайди, негативи, діапозитиви);

- Оригінали, виготовлені поліграфічним способом;

- Фотографічні цифрові оригінали (цифрові фотографії);

- Оригінали, створені методом сканування, і вступники, наприклад, з бази даних або з цифрового носія.

Залежно від виконання і призначення:

- Оригінали, призначені спеціально для поліграфічного відтворення з урахуванням вибору певного технологічного процесу та обладнання (форзаци, фронтиспис, обкладинки, внутрішньосмугової зображення і т.д.);

- Оригінали, виконані без урахування їх поліграфічного відтворення (твори живопису, документи, поліграфічні відбитки та ін.)

Перша група оригіналів є основною, вони широко застосовуються в поліграфічному виробництві. Залежно від числа градацій оригінали діляться на двухградаційні, що мають два рівня оптичної щільності (яскравості) - штрихові оригінали, тонові оригінали, які мають нескінченне число безліч оптичної щільності, і багатоградаційні оригінали, що мають більше двох, але не містять нескінченної кількості оптичної щільності.

Залежно від кольоровості оригінали можуть бути одноколірні, багатокольорові і повнокольорові.

Зростання числа застосовуваних форм представлення інформації і типів носіїв інформації дозволив використовувати для відтворення цифрові зображення, що вимагають спеціальних технічних засобів візуалізації і спеціальних носіїв інформації.

Різні типи оригіналів можуть бути відтворені тими чи іншими способами в системах одночасної форматної і послідовної поелементної обробки зображення.

У даному проекті оригінали - фотографічні цифрові багатоградаційні, що зберігаються на магнітному носії. Інформація в них представлена ​​в цифровому коді у вигляді числового масиву.

 

Аналіз оригіналу

В якості вихідного оригіналу використовується картина американського художника Томаса Кінкейду «море спокою» (рис.3). Кольоровий оригінал. На непрозорою підкладці. Аналоговий оригінал вимагає введення в систему обробки. Для цього необхідно відсканувати наше зображення. Відскановане зображення має формат JPEG.

Рис.3. Відскановане зображення

Рис.4. Гістограма відсканованого зображення

Незважаючи на те, що цей формат передбачає незначну втрату інформації, на якість подальшого поліграфічного відтворення це не може негативно вплинути, тому що вихідне дозвіл зображення досить велике. Вихідний цифровий оригінал має дозвіл висновку 300 ppi, глибину кольору - 8 біт / канал і знаходиться в колірному просторі RGB.

Наше видання - листівка, найбільш важливим в ній є текст привітання. Головне сприйняття листівки, а не деталізація зображення.

 

Вироблення стратегії обробки

Складні по градації, кольоровості, з наявністю дрібних деталей зображення оригінали обробляються в системах поелементної обробки різних типів.

Стратегія обробки: використання СПОЗ - комп'ютерної видавничої системи (КВС), тобто системи, що має модульну побудову. У таких системах можливе введення інформації у вигляді готових файлів, наприклад, з цифрових фотокамер, сканерів або з баз даних.

Таким чином, цифрові оригінали надходять безпосередньо у другій блок СПОЗ - персональний комп'ютер на платформі Macintosh з попередньо відкаліброваним монітором.

 

Калібрування монітору

Калібрування монітора і його експлуатація повинна здійснюватися в приміщенні, яке забезпечує відсутність інтенсивного зовнішнього освітлення екрану і тим більше якесь забарвлення цього освітлення. Вікна повинні бути затемнені, стіни пофарбовані в нейтральний сірий колір. Колірна температура освітлення приміщення повинна бути близька до колірної температури екрана монітора. Калібрування проводиться спектрофотометром або іншими наявними калібраторами.

 

Використовуваний комп'ютер:

Модель: Apple Macintosh iBook G4

Тип процесора: PowerPC G4 (3.3)

Швидкість процесора: 3,3 GHz

Об'єм кеш-пам'яті: 8 MB

Об'єм оперативної пам'яті: 8 GB

 

Необхідна текстова інформація вводиться з використанням ПЗ Microsoft Office - MS Word, або безпосередньо в програмі верстки (наприклад, Adobe InDesign).

Обробка образотворчої інформації - корекція градації, облік профілю друкарського процесу, базова і селективна колірна корекція - проводиться в програмі Adobe Photoshop.

Верстка, трепінг, спуск шпальт і PostScript-файл для виводу на CtP-пристрій створюються в програмі верстки.

Кольоропроба виводиться з PostScript-файла.

Для створення друкованих форм використовується технологія Computer-to-Flexoprint (CtflexoP).

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-08-26; просмотров: 197; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.116.23.77 (0.009 с.)