Технологічна схема процесу обробки текстової та образотворчої інформації 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Технологічна схема процесу обробки текстової та образотворчої інформації



Реферат

Курсова робота, виконана на тему «Додрукарська обробка текстової та графічної інформації».

При виконанні курсового проекту були використані наступні джерела:

– Полянський М.М. Методичний посібник з оформлення курсових проектів і випускних кваліфікаційних робіт. М.: МГУП, 2006р

– Технологія обробки образотворчої інформації. Лабораторні роботи. Частина 2. Андрєєв Ю.С., Позняк С., Макєєва Т.А., М.: МГУП, 2005.

У курсовому проекті була розроблена технологічна схема процесу обробки образотворчої інформації для підготовки до виробництва видання: вітальної листівки. Описано етапи додрукарської підготовки, що включають аналіз оригіналу, обробку зображення, кольороподіл, кольоропробу, верстку, формування PDF-файлу, виведення друкованих форм.

Курсова робота містить: 30 сторінок, 1 ілюстрацію, 1 схему, 1 додаток.

 

Ключові слова: оригінал-макет, колірні профілі, базова корекція, кольоропроба, верстка, растрування, технологія CTP.

 

Зміст

 

1.Реферат…………………………………………………………………………………………2

2. Зміст……………………………………………………………………………………..………3

3. Технологічна схема процесу.................................................................. ………..……5

4. Характеристика оригіналу…………………………………………………………………...7

5. Обгрунтування вибору способу друку........................................................................ 6

6. Аналіз оригіналу і вироблення стратегії обробки...................................................... 8

6.1. Калібрування монітора....................................................................................... 8

7. Введення та обробка текстової та образотворчої інформації.................................. 9

7.1 Введення текстової інформації.............................................................................9

7.2 Обробка текстової інформації...............................................................................9

7.3 Формати шрифтів: TrueType, PostScript, Opentype........................................... 11

7.4 Введення образотворчої інформації.................................................................. 12

7.5 Обробка образотворчої інформації...................... ………………………………...12

7.5.1 Облік колірного профілю............................................................................. 13

7.5.2 Базова колірна корекція................................. ………………………………..14

7.5.3 Селективна колірна корекція........................ …………………………………17

8. Верстка………………………………………………………………………………………....20

8.1 Треппінг................................................................................. ……………………21

9. Кольоропроба…………………………………………………………………………………22

10. Виготовлення друкарських форм.............................................................................. 25

11. Висновки……………………………………………………………………………………...28

12. Список використаної літератури............................................................................. 30

13. Додатки……………………………………………………………………………………….31

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

ВСТУП

Поліграфічний процес складається з трьох частин:

-додрукарської процес;

-друкарський процес;

-післядрукарські процеси;

При цьому додрукарської процес самий контрольований і гнучкий процес серед усіх [1-3]. Спотворення, що виникають в подальших процесах, потрібно компенсувати вже на цій стадії. Але й на стадії додрукарської підготовки також виникає багато спотворень інформації, причому в наступних стадіях виправити ці спотворення не можна. Тому необхідно чітко контролювати весь процес допечатной підготовки, для чого створюється технологічна схема процесу обробки образотворчої інформації - опис послідовних стадій додрукарської підготовки зображення з урахуванням параметрів оригіналу, видання та подальших стадій відтворення зображення [4-10].

У курсовому проекті розроблена технологічна схема процесу обробки образотворчої інформації для підготовки до виробництва вітальної листівки.

Технологічна схема процесу обробки текстової та образотворчої інформації

Оригінал-макет

Аналіз оригіналу і вироблення стратегії обробки

Введення та обробка текстової та образотворчої інформації

Верстка

Цифрова кольоропроба

Формні процеси

Виготовлення друкованої форми за допомогою технології CTP

Друкована форма

Характеристика оригіналу

Видання, вибране для курсового проекту для поліграфічного відтворення - вітальна листівка, яка являє собою листову продукцію, встановленого формату, віддруковане з однієї або обох сторін, на папері високої щільності, з розміщеною на ній будь-якою інформацією.

Використовуваний в курсовій роботі продукт (рис.1) має розмір 140 × 205 мм в зігнутому вигляді, видрукуваний офсетним способом на крейдованому картоні, щільністю 300 г/м2, кольоровість видання 4+4, оздоблення - золоте тиснення. Фон запечатаний блідо-жовтим кольором (рис.2). Текст усередині розглядаємо. Текст растровий. Гарнітура шрифту - Monotype Corsiva.

. Також у виданні присутні два растрових зображення: картина 1998 року американського сучасного художника Томаса Кінкейду «море спокою», і частина картини із зображенням маяка на розвороті листівки. Растрування зображення регулярне, лініатура 70л/см (175 lpi).

 

 

Рис.1. Готове видання в складеному вигляді

 

Рис.2. Зворотня сторона готового видання

Аналіз оригіналу і вироблення стратегії обробки

Оригінал

Оригінал - плоске стаціонарне в часі зображення, виготовлене різними способами.

За способом створення образотворчі оригінали діляться на:

- Мальовані оригінали, виконані на непрозорій основі з застосуванням художньої техніки (тушшю, гуашшю, аквареллю);

- Фотографічні аналогові оригінали, виконані на непрозорій (фотографії) і прозорій основі (слайди, негативи, діапозитиви);

- Оригінали, виготовлені поліграфічним способом;

- Фотографічні цифрові оригінали (цифрові фотографії);

- Оригінали, створені методом сканування, і вступники, наприклад, з бази даних або з цифрового носія.

Залежно від виконання і призначення:

- Оригінали, призначені спеціально для поліграфічного відтворення з урахуванням вибору певного технологічного процесу та обладнання (форзаци, фронтиспис, обкладинки, внутрішньосмугової зображення і т.д.);

- Оригінали, виконані без урахування їх поліграфічного відтворення (твори живопису, документи, поліграфічні відбитки та ін.)

Перша група оригіналів є основною, вони широко застосовуються в поліграфічному виробництві. Залежно від числа градацій оригінали діляться на двухградаційні, що мають два рівня оптичної щільності (яскравості) - штрихові оригінали, тонові оригінали, які мають нескінченне число безліч оптичної щільності, і багатоградаційні оригінали, що мають більше двох, але не містять нескінченної кількості оптичної щільності.

Залежно від кольоровості оригінали можуть бути одноколірні, багатокольорові і повнокольорові.

Зростання числа застосовуваних форм представлення інформації і типів носіїв інформації дозволив використовувати для відтворення цифрові зображення, що вимагають спеціальних технічних засобів візуалізації і спеціальних носіїв інформації.

Різні типи оригіналів можуть бути відтворені тими чи іншими способами в системах одночасної форматної і послідовної поелементної обробки зображення.

У даному проекті оригінали - фотографічні цифрові багатоградаційні, що зберігаються на магнітному носії. Інформація в них представлена ​​в цифровому коді у вигляді числового масиву.

 

Аналіз оригіналу

В якості вихідного оригіналу використовується картина американського художника Томаса Кінкейду «море спокою» (рис.3). Кольоровий оригінал. На непрозорою підкладці. Аналоговий оригінал вимагає введення в систему обробки. Для цього необхідно відсканувати наше зображення. Відскановане зображення має формат JPEG.

Рис.3. Відскановане зображення

Рис.4. Гістограма відсканованого зображення

Незважаючи на те, що цей формат передбачає незначну втрату інформації, на якість подальшого поліграфічного відтворення це не може негативно вплинути, тому що вихідне дозвіл зображення досить велике. Вихідний цифровий оригінал має дозвіл висновку 300 ppi, глибину кольору - 8 біт / канал і знаходиться в колірному просторі RGB.

Наше видання - листівка, найбільш важливим в ній є текст привітання. Головне сприйняття листівки, а не деталізація зображення.

 

Калібрування монітору

Калібрування монітора і його експлуатація повинна здійснюватися в приміщенні, яке забезпечує відсутність інтенсивного зовнішнього освітлення екрану і тим більше якесь забарвлення цього освітлення. Вікна повинні бути затемнені, стіни пофарбовані в нейтральний сірий колір. Колірна температура освітлення приміщення повинна бути близька до колірної температури екрана монітора. Калібрування проводиться спектрофотометром або іншими наявними калібраторами.

 

Використовуваний комп'ютер:

Модель: Apple Macintosh iBook G4

Тип процесора: PowerPC G4 (3.3)

Швидкість процесора: 3,3 GHz

Об'єм кеш-пам'яті: 8 MB

Об'єм оперативної пам'яті: 8 GB

 

Необхідна текстова інформація вводиться з використанням ПЗ Microsoft Office - MS Word, або безпосередньо в програмі верстки (наприклад, Adobe InDesign).

Обробка образотворчої інформації - корекція градації, облік профілю друкарського процесу, базова і селективна колірна корекція - проводиться в програмі Adobe Photoshop.

Верстка, трепінг, спуск шпальт і PostScript-файл для виводу на CtP-пристрій створюються в програмі верстки.

Кольоропроба виводиться з PostScript-файла.

Для створення друкованих форм використовується технологія Computer-to-Flexoprint (CtflexoP).

 

Верстка

Версткою називають виробничий процес складання (монтажу) книжкових, журнальних, плакатних і газетних смуг заданого формату з підготовленого набору всіх видів тексту та ілюстрацій.

Верстка - один з основних процесів поліграфічного виробництва, в ході якого друкований твір набуває остаточного вигляду. Від якості її виконання прямо залежить якість готової книги, журналу, упаковки або газети.

 

Трепінг

Трепінг - вузька смужка змішування кольорів на межі різнокольорових об'єктів смуги, необхідна для коменсаціі дефектів приводки, монтажу і деформації паперового аркуша всередині друкарської машини, що викликають появу на тиражному відбитку незафарбованих ділянок паперу. Механізм трепінгу визначає, крім іншого, відношення Knockout (в QuarkXPress), необхідне для усунення паразитного змішування кольорів на тиражному відбитку, і відношення Overprint, що гарантує змішання квітів на смузі. Трепінг буває "внутрішній" і "зовнішній". Так званий «зовнішній трепінг» полягає в тому, що об'єкт заходить на підкладку. «Внутрішній», відповідно, навпаки.

Насправді, трепінг найчастіше використовується для великих написів, ніж для графічних об'єктів, які зазвичай намагаються скомпонувати так, щоб не було необхідності в трепінгу.

Кольоропроба

Колір на екрані та при друці формуються по-різному. Для контролю дотримання відповідності кольорів на екрані і на відбитку використовується кольоропроба, яка повинна служити еталонним зображенням в процесі друку тиражу. При цьому має бути враховано якість паперу і спосіб друку.

Кольоропроби можна поділити на кілька типів. В даний час використовують аналогові і цифрові кольоропроби. Цифрова кольоропроба проводиться засобами друку виділених типів, при цьому не тільки максимально точно повторюється растрова структура відбитка, а й імітується, наприклад, розтискування. Іноді цифрова кольоропроба відтворює навіть не тиражний відбиток, а певну аналогову.

Методи цифрової кольоропроби використовуються для виведення цифрових даних з метою забезпечення максимально наближеного моделювання зображення, яке буде отримано при друку тиражу. При цьому в більшості випадків мова йде про візуальний збіг з друкованим відбитком, який буде отриманий пізніше (т.зв. Color-Proof). У цифрових системах кольоропроби в залежності від призначення та вимог до якості розрізняють два основні методи: SoftProof - "м'яка" (екранна) кольоропроба і HardProof - "тверда" (кольоропроба на матеріальному носії).

7.1. "М'яка" кольоропроба

Моделює зображення на моніторі. Завдяки застосуванню формату PDF в поєднанні з системою управління кольором достовірність екранного відтворення достатня для пред'явлення її замовнику.

Тверда» кольоропроба

Ділиться на 5 додаткових методів, а саме:

- Світлокопії (однокрасочних «синька»);

- Кольоропроба верстати газету (проводиться на широкоформатному плотері);

- Кольоропроба (свідчить про придатність файлу для висновку, служить орієнтиром для друкаря, що відповідає за тираж);

- Растрова кольоропроба (TrueProof, «справжня» кольоропроба, служить для виявлення дефектів, обумовлених растрової структурою);

- Пробний друк (виконується на пробопечатном верстаті, від 50 до 100 примірників).

8. Виготовлення друкарських форм (огляд методик);

Висновки

В ході виконання курсової роботи була розроблена технологічна схема процесу виготовлення вітальної листівки, і була описана послідовність дій, виконання яких дозволить отримати якісний друкований продукт. Особливу увагу було приділено додрукарської підготовки видання, так як вона є ключовим моментом в технологічному ланцюжку. При створенні технологічної схеми враховувалися параметри оригіналу, системні перетворення. Дана технологічна схема дозволяє контролювати процес протягом всієї підготовки зображення. Це дозволяє правильно провести обробку образотворчої інформації і надрукувати якісну продукцію, а також уникнути можливих проблем при друку.

 

 

Реферат

Курсова робота, виконана на тему «Додрукарська обробка текстової та графічної інформації».

При виконанні курсового проекту були використані наступні джерела:

– Полянський М.М. Методичний посібник з оформлення курсових проектів і випускних кваліфікаційних робіт. М.: МГУП, 2006р

– Технологія обробки образотворчої інформації. Лабораторні роботи. Частина 2. Андрєєв Ю.С., Позняк С., Макєєва Т.А., М.: МГУП, 2005.

У курсовому проекті була розроблена технологічна схема процесу обробки образотворчої інформації для підготовки до виробництва видання: вітальної листівки. Описано етапи додрукарської підготовки, що включають аналіз оригіналу, обробку зображення, кольороподіл, кольоропробу, верстку, формування PDF-файлу, виведення друкованих форм.

Курсова робота містить: 30 сторінок, 1 ілюстрацію, 1 схему, 1 додаток.

 

Ключові слова: оригінал-макет, колірні профілі, базова корекція, кольоропроба, верстка, растрування, технологія CTP.

 

Зміст

 

1.Реферат…………………………………………………………………………………………2

2. Зміст……………………………………………………………………………………..………3

3. Технологічна схема процесу.................................................................. ………..……5

4. Характеристика оригіналу…………………………………………………………………...7

5. Обгрунтування вибору способу друку........................................................................ 6

6. Аналіз оригіналу і вироблення стратегії обробки...................................................... 8

6.1. Калібрування монітора....................................................................................... 8

7. Введення та обробка текстової та образотворчої інформації.................................. 9

7.1 Введення текстової інформації.............................................................................9

7.2 Обробка текстової інформації...............................................................................9

7.3 Формати шрифтів: TrueType, PostScript, Opentype........................................... 11

7.4 Введення образотворчої інформації.................................................................. 12

7.5 Обробка образотворчої інформації...................... ………………………………...12

7.5.1 Облік колірного профілю............................................................................. 13

7.5.2 Базова колірна корекція................................. ………………………………..14

7.5.3 Селективна колірна корекція........................ …………………………………17

8. Верстка………………………………………………………………………………………....20

8.1 Треппінг................................................................................. ……………………21

9. Кольоропроба…………………………………………………………………………………22

10. Виготовлення друкарських форм.............................................................................. 25

11. Висновки……………………………………………………………………………………...28

12. Список використаної літератури............................................................................. 30

13. Додатки……………………………………………………………………………………….31

 

ОСНОВНА ЧАСТИНА

ВСТУП

Поліграфічний процес складається з трьох частин:

-додрукарської процес;

-друкарський процес;

-післядрукарські процеси;

При цьому додрукарської процес самий контрольований і гнучкий процес серед усіх [1-3]. Спотворення, що виникають в подальших процесах, потрібно компенсувати вже на цій стадії. Але й на стадії додрукарської підготовки також виникає багато спотворень інформації, причому в наступних стадіях виправити ці спотворення не можна. Тому необхідно чітко контролювати весь процес допечатной підготовки, для чого створюється технологічна схема процесу обробки образотворчої інформації - опис послідовних стадій додрукарської підготовки зображення з урахуванням параметрів оригіналу, видання та подальших стадій відтворення зображення [4-10].

У курсовому проекті розроблена технологічна схема процесу обробки образотворчої інформації для підготовки до виробництва вітальної листівки.

Технологічна схема процесу обробки текстової та образотворчої інформації

Оригінал-макет

Аналіз оригіналу і вироблення стратегії обробки

Введення та обробка текстової та образотворчої інформації

Верстка

Цифрова кольоропроба

Формні процеси

Виготовлення друкованої форми за допомогою технології CTP

Друкована форма

Характеристика оригіналу

Видання, вибране для курсового проекту для поліграфічного відтворення - вітальна листівка, яка являє собою листову продукцію, встановленого формату, віддруковане з однієї або обох сторін, на папері високої щільності, з розміщеною на ній будь-якою інформацією.

Використовуваний в курсовій роботі продукт (рис.1) має розмір 140 × 205 мм в зігнутому вигляді, видрукуваний офсетним способом на крейдованому картоні, щільністю 300 г/м2, кольоровість видання 4+4, оздоблення - золоте тиснення. Фон запечатаний блідо-жовтим кольором (рис.2). Текст усередині розглядаємо. Текст растровий. Гарнітура шрифту - Monotype Corsiva.

. Також у виданні присутні два растрових зображення: картина 1998 року американського сучасного художника Томаса Кінкейду «море спокою», і частина картини із зображенням маяка на розвороті листівки. Растрування зображення регулярне, лініатура 70л/см (175 lpi).

 

 

Рис.1. Готове видання в складеному вигляді

 

Рис.2. Зворотня сторона готового видання



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-08-26; просмотров: 507; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.222.80.122 (0.066 с.)