Contribution of the research. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Contribution of the research.



All in all, the research could be considerable useful for teachers, educationists as well as research working on the related studies. First of all, for the teachers, the study explore the current situation of teaching and learning using the internet site webquest and another way to the students in SDU rather than the tradition way, which is popularly employed. Therefore, the research first and foremost would help teachers to have a view their using the internet sites in English language teaching and how effective of their technique. Besides, teachers would be more aware of movies and videos as another useful technique, which can make their lesson more motivating and effective. With regard to educationists, the research made clear to them some major obstacles to further exploitation of using internet site webquest in the classroom. It could be considered a detailed proposal to take full advantage of using site webquest in language learning and teaching in SDU. Last but not least, as regards the researchers, those who happen to interest in this issue or langue teaching and learning could take this research for reference with reliable and useful information.

 

 

REFERENCES

1. Михеичева Александра Вячеславовна. Муниципальное образовательное учреждение гимназия № 3 г.Ярославля. г. Ярославль, Россия Пользователь...

2. Баргузина Е.И. Веб-квест как современная форма промежуточного и итогового контроля при обучении иностранному языку // Вестник университета (Государственный университет управления). 2009. №1. С. 121-129. (0,5 п.л.).

3. Баргузина Е.И. Технология разработки веб-квестов при изучении студентами иностранного языка // Знание. Понимание. Умение. 2010. №2. С. 167-169. (0,2 п.л.).

4. http://www.educationworld.com/a_tech/tech/tech011.shtml

5. http://edsitement.neh.gov/reference-shelf/tips-for-better-browsing/evaluating-online-resources

6. Scott David, Casting Director: Criminal Minds. Scott David is known for his work on Criminal Minds (2005), 2012 (2009) and Leverage (2008).

7. Деловое общение на английском языке для начинающих. Коптюг Н. М. Новосибирск: Сиб. унив. изд-во, 2009. - 167 с.

8. Баргузина Е.И. Контроль сформированности иноязычной коммуникативной компетенции студентов в рамках коммуникативной модели обучения // Вестник Университета (Государственный университет управления). 2010. № 26. С. 264-267. (0,9 п.л.).

9. Баргузина Е.И. Определение сформированности иноязычной коммуникативной компетенции студентов на основе веб-квест технологии //Вестник Университета (Государственный университет управления). 2011. №1. С. 302-305. (0,25 п.л.).

10. Баргузина Е.И. Использование современных обучающих программ кембриджского университета в освоении бизнес-лексики // Материалы Международной научно-практической конференции «Актуальные проблемы управления - 2004». Вып. 2. М.: Изд-во Государственного университета управления, 2010. С. 292-293. (0,1 п.л.).

11. http://www.busandman.com/?p=28

12. http://www.resourcesunlimited.com/Advantages_and_Disadvantages_of_Web-based_Learning.asp

13. http://www.ukessays.co.uk/essays/theology/advantages-and-disadvantages-internet-research-purposes.php

14. http://www.leerbeleving.nl/wbts/1/addis.pdf

15. A D. Ryabov l-Issa, A. and Dahan, L.S. (2008). Prior Knowledge and Writing in the College EFL Composition Class. In Coombe, C., Jendli, A., & Davidson, P. (eds.), Teaching Writing Skills in EFL: Theory, Research and Pedagogy, p.17-26. Dubai: TESOL Arabia Publications.

16. Bray, C. and Johnson, C. (2008). Blogging: Best Practices in Process Writing. In Coombe, C., Jendli, A., & Davidson, P. (eds.), Teaching Writing Skills in EFL: Theory, Research and Pedagogy, p.283-2491. Dubai: TESOL Arabia Publications.

17. http://www.tojet.net/articles/v9i2/9224.pdf

18. http://www.leerbeleving.nl/wbts/1/addis.pdf

19. http://tribehr.com/blog/advantages-and-disadvantages-of-e-learning

20. http://www.ukessays.co.uk/essays/theology/advantages-and-disadvantages-internet-research-purposes.php

21. Panyukov, I.V.Robert, K.Evelin, B.Oliver, J.Higgins, S.Papert, T.Russel et al. Bray C. and Johnson, C. (2008). Blogging: Best Practices in Process Writing. In Coombe, C., Jendli, A., & Davidson, P. (eds.), Teaching Writing Skills in EFL: Theory, Research and Pedagogy, p.283-2491. Dubai: TESOL Arabia Publications.

22. S.A.Beshenkov, S.G.Grigorev, V.P.Demkin, AA Kuznetsov, M.P.Lapchik ozens, P. & Knowing, J. (2008). Promoting Student Involvement in the Writing Process. In Coombe, C., Jendli, A., & Davidson, P. (eds.), Teaching Writing Skills in EFL: Theory, Research and Pedagogy, p.241-248. Dubai: TESOL Arabia Publications.

23. http://www.busandman.com/?p=28

24. http://www.resourcesunlimited.com/Advantages_and_Disadvantages_of_Web-based_Learning.asp

25. http://www.ukessays.co.uk/essays/theology/advantages-and-disadvantages-internet-research-purposes.php

26. http://www.leerbeleving.nl/wbts/1/addis.pdf

27. Dodge, B.J. (2001). Five Rules for Creating a Great WebQuest. Learning and Leading with Technology, 28-8, p.6-9,58. Last retrieved from http://webquest.sdsu.edu/documents/focus.pdf on September 12, 2009

28. Dodge, B.J. (2007). Creating WebQuests. Last retrieved from http://webquest.org/index-create.php on September 12, 2009

29. Aplicaciones en la Adquisición de Vocabulario y la Destreza Lectora. Granada: Servicios Editoriales de la Universidad de Granada. [39] Schmeck, R.R. (1986). Learning styles and learning strategies. New York: Plenum.

30. Drucker Charupan, S., Soranastaporn, S., & Suwattananand, N. (2001). The Use of the Internet for ELT in Thai Public Universities. SLLT: Studies of Language and Language Teaching, 2.

31. Coleman Dodge, B. (1995). Some thoughts about WebQuests. Retrieved 21 May, 2004 from http://edweb.sdsu.edu/courses/edtec596/about_webquests.html

32. March, T (1998). Why WebQuests? An introduction. Retrieved 21 May, 2004 from http://www.ozline.com/webquests/intro.html March, T. (1997). A WebQuest exploring transformative thinking in WebQuests.

33. Bernard Retrieved 21 May, 2004 from http://www.ozline.com/webquests/intro.html Starr, L. (2000). Meet Bernie Dodge–the Frank Lloyd Wright of learning environments. Retrieved 21 May, 2004 from http://www.education-world.com/a_tech/tech020.shtml

34. Багузина Е.И. Программа Infotech - современная методика преподавания компьютерного английского // Материалы XXI Всероссийской научной конференции молодых учёных и студентов «Реформы в России и проблемы управления - 2006». Вып. 3. М.: Изд-во Государственного университета управления, 2006. С. 305-306. (0,1 п.л.).

35. Багузина Е.И. Методические указания по учебной дисциплине «Английский язык». М.: Изд-во Государственного университета управления, 2007. С. 1-40. (2,5 п.л.).

36. Багузина Е.И. Психолого-педагогические предпосылки создания вебквестов. // Научные труды Московского гуманитарного университета. Вып. 105. М.: Изд-во МосГУ, 2009. С. 50-55. (0,3 п.л.).

37. E. S. Matos Багузина Е.И. Преимущества веб-квестов как итоговой формы контроля знаний и навыков у студентов нефилологического вуза // Высшее образование для XXI века. Вып. 2. М.: Изд-во МосГУ, 2009. С. 3-12. (0,6 п.л.).

38. Багузина Е.И. Методология создания веб-квестов как формы итогового контроля знаний, умений и навыков при изучении студентами иностранного языка // Материалы 25-й Всероссийской научной конференции молодых ученых и студентов «Реформы в России и проблемы управления - 2010». Вып. 2. М.: Изд-во Государственного университета управления, 2010. С. 167-169. (0,1 п.л.).

39. Багузина Е.И. Конструктивизм - педагогическая философия современных методов обучения // Высшее образование для XXI века. VII Международная научная конференция. Педагогика и образование. Вып. 1. М.: Изд-во МосГУ, 2010. С. 3-12. (0,6 п.л.)

40. Багузина Е.И. Применение веб-квест технологии как эффективной формы развития и контроля коммуникативной компетенции при обучении иностранному языку студентов ВУЗа // Межкультурная коммуникация и лингво-культурология. Инновационные проекты в профессионально-ориентированном обучении иностранным языкам в условиях глобализации. Материалы международной научно-практической конференции. М.: Изд-во Государственного университета управления, 2011. С. 15-18. (0,9 п.л.).

41. http://web.mit.edu/invent/iow/i-archive-ct.html

42. http://ei.cs.vt.edu/~history/TMTCTW.html

43. http://inventors.about.com/library/blcoindex.htm?once=true&

44. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_prominent_pioneers_in_computer_science

45. http://ei.cs.vt.edu/~history/people.html

46. Palincsar Ridgeway, V. G., Peters, C. L., & Tracy, T. S. (2002). Out of this world: Cyberspace, literacy, and learning. In C. C. Block, L. B. Gambrell, & M. Pressley (Eds.), ABOUT THE AUTHORS Cynthia B. Leung is Professor of Literacy Education at the University of South Florida St.

47. P. V. Sysoev and M. N. Evstigneev Petersburg where she teaches graduate literacy courses. Her areas of research are early literacy, literacy teacher education, vocabulary development, and TESOL.

48. Karl Brandau Zafer Unal is Assistant Professor of Childhood Education at the University of South Florida St. Petersburg. His areas of research are educational technology, distance education, and assessment of teacher candidate learning and online portfolios. article Journal of Reading Education • Volume 38, No.

49. Mark Edmundson Winter 2013 Improving comprehension instruction: Rethinking research, theory, and practice (pp. 290-307). San Francisco: Jossey-Bass. Summerville, J. (2000). WebQuests. TechTrends,

50. Ryndak V. G. and Polyanskaya E. E.44(2), 31- 35. Unal, Z. (2012). ZUNAL WebQuest Maker. Retrieved from http://Zunal.com. Vidoni, K. L., & Maddux, C. D. (2002). WebQuests: Can they be used to improve critical thinking skills in students? Computers in the Schools, 19(1/2), 101-117. Watson, K. L. (1999). WebQuests in the middle school curriculum:

51. L.A Podoprigorova Promoting technological literacy in the classroom. Meridian: A Middle School Computer Technologies Journal. Retrieved from http://www. ncsu.edu/meridian/jul99/webquest/index.html Yoder, M. B. (1999). The student WebQuest: A productive and thought-provoking use of the Internet.

52. R. P. Milrud Learning and Leading with Technology, 26(7), 6-9. Weinstein, M. (2000). A framework for critical thinking. High School Magazine, 7(8), 40-43.

53. Koptug N. M. Building Blocks of a WebQuest. (2012). Retrieved from http://projects.edtech.sandi.net/staffdev/ buildingblocks/p-index.htm Coiro, J. (2003).

54. William C. Earnest from Loren Fox and Beverly Higgins, 434 Linden... Velda K. McCartney and Rhonda K. Ledford from Canton.... Timothy R. and Elizabeth Muckley from Richard E. Taylor, Pontius Street NE, $110,000.

55. Klaus Brand Reading comprehension on the Internet: Expanding our understanding of reading comprehension to encompass new literacies. The Reading Teacher, 56, 458-464.

56. Minina A. A. March, T. (2006). What WebQuests are (really). BestWebQuests.com. Retrieved from http://bestWebQuests. com/what_WebQuests_are.asp Milson, A. J., & Downey, P. (2001). WebQuest: Using Internet resources for cooperative inquiry. Social Education, 65, 144-146. Perkins,

57. Northcote & Kendle R., & McKnight, M. L. (2005). Teachers’ attitudes toward WebQuests as a method of teaching. Computers in the Schools, 22(1/2), 123-133. Peterson, C. L., & Koeck, D. C. (2001). When students create their own WebQuests.

58. Glenn E. Good, an education and counseling scholar, became the 13th dean of... Oswego, and a Ph.D. in Science Education from The Florida State University.

59. Gary Motteram Learning and Leading with Technology, 29(1), 10–15. Reinking, D. (1998). Synthesizing technological transformations of literacy in a post-typographic world. In D. Reinking, M. C. McKenna, L. D. Labbo, & R. D. Kieffer (Eds.),

60. Alhomod & Shafi Handbook of literacy and technology: Transformations in a post-typographic world (pp. xixxx). Mahwah, NJ: Erlbaum.

 

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-08-10; просмотров: 136; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.143.17.127 (0.013 с.)