Вибір об'єктів у вікні деталі 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Вибір об'єктів у вікні деталі



Для виконання багатьох команд побудови тривимірних елементів потрібна вказівка або виділення об'єктів, на яких базується ця побудова - ескізів, вершин, ребер і граней, конструктивних осей і площин.

Виділення об'єктів відбувається, коли не активна жодна команда тривимірних побудов. Об'єкти виділяють для того, щоб їх проглянути, або перед викликом якої-небудь команди. Наприклад, елемент потрібно виділити для того, щоб викликати команду редагування його параметрів.

Вказівка елементів відбувається в процесі завдання параметрів поточної команди. Наприклад, після виклику команди створення елемента по перетинах потрібно послідовно указувати ескізи-перетини.

Об'єкти можна указувати і виділяти у вікні побудови деталі.

 

Вид курсора при вказівці вершини

 

Вид курсора при вказівці ребра

 

Вид курсора при вказівці осі

 

Вид курсора при вказівці поверхні або грані

 

Вид курсора при вказівці площини

 

Вид курсора при вказівці просторової кривої або ескіза

Вказівка елемента деталі (грані, ребра або вершини) при натиснутій клавіші <Shift> дозволяє виділити всю деталь.

Іноді для виконання команди потрібне виділення групи об'єктів.

Щоб виділити у вікні деталі декілька об'єктів (граней, ескізів, допоміжних елементів і т.п.), слід вибирати їх, утримуючи натиснутою клавішу <Ctrl>.

 

Вибір прихованих, співпадаючих або близько розташованих об'єктів

Іноді об'єкт, який потрібно вибрати, розташований близько до інших об'єктів, або накладений на них, або прихований під ними. При цьому важко (а іноді і зовсім неможливо) вказати його курсором.

Для вибору будь-якого з близько розташованих (у тому числі накладених один на одного) об'єктів служить команда Перебір об'єктів з контекстного меню. Команда доступна, коли система чекає вказівки об'єкту або відбувається виділення об'єкту, а в “пастку” курсора потрапляє більше одного об'єкту. Для швидкого виклику команди можна скористатися комбінацією клавіш <Ctrl>+<T>.

Після виклику команди об'єкти можна перебирати, натискуючи клавішу <Пробел> або викликаючи команду Наступний об'єкт з контекстного меню.

Коли об'єкт, який потрібен виділити, підсвічуватиметься, для виходу з режиму перебору об'єктів викличте команду Закінчити перебір об'єктів з контекстного меню або перейдіть до виконання іншої команди.

Якщо відбувається вказівка об'єкту в процесі виконання якої-небудь команди, то після підсвічування потрібного об'єкту викличте команду Вибрати об'єкт, що підсвічується, з контекстного меню. Система повернеться в режим команди, для якої Ви указували об'єкт.

Для виходу з режиму перебору без вказівки об'єкту викличте команду Відмова від перебору з контекстного меню.

 

Зсув зображення

Для швидкого зсуву зображення можна скористатися клавіатурними комбінаціями <Shift> + <стрелки>. Натиснення на будь-яку з них викликає переміщення зображення у відповідну сторону.

Якщо Ви користуєтеся трьохкнопковою мишею або мишею з колесом, то для зсуву зображення можна переміщати мишу з натиснутою середньою кнопкою (колесом), утримуючи клавішу <Shift>.

 

Поворот деталі

Для швидкого переходу до обертання деталі навкруги центру габаритного паралелограма можна скористатися комбінаціями клавіш <Ctrl> + <Shift> + <стрілки>.

При використанні комбінацій <Ctrl> + <Shift> + <стрілка вверх> і <Ctrl> + <Shift> + <стрілка вниз> деталь обертається у вертикальній площині, перпендикулярній площини екрану.

При використанні комбінацій <Ctrl> + <Shift> + <стрілка вправо> і <Ctrl> + <Shift> + <стрілка вліво> деталь обертається в горизонтальній площині.

Якщо Ви користуєтеся мишею з колесом або трьохкнопковою мишею, то для обертання деталі навкруги центру габаритного паралелепіпеда можна переміщати мишу з натиснутою середньою кнопкою або колесом.

 

Фаска

Команда Фаска дозволяє побудувати одну або декілька фасок між геометричними об'єктами. Для побудови фаски потрібно послідовно вказати курсором на два елементи, між якими вона буде побудована.

 

 

Значення довжин і кутів фасок можна безпосередньо ввести у відповідні поля Рядка параметрів або вибрати із списків стандартних значень.

Відкрити списки можна клацанням миші на кнопках відкриття списків.

Можливі два варіанти завдання параметрів для побудови фаски. В першому випадку в полях рядка параметрів об'єктів необхідно ввести довжину фаски на першому елементі і її кут. В другому випадку задаються значення довжин фаски на першому і другому елементах. Для перемикання на потрібний варіант використовуйте кнопку Завдання параметрів фаски. При перемиканні зовнішній вигляд кнопки змінюється.

В рядку параметрів відображаються також дві кнопки Усікання першого об'єкту і Усікання другого об'єкту, за допомогою яких можна управляти способом побудови фаски. Ці кнопки визначають, чи потрібно виконувати усікання частин першого і другого елементів, що залишаються.

За один виклик команди можна побудувати довільну кількість фасок.

Завершити введення фасок можна, натискуючи клавішу <Esc> або кнопку Перервати команду на Панелі спеціального управління.

 

Округлення

Команда Округлення дуже схожа на команду побудови фасок і дозволяє побудувати той, що округляє дугою кола між двома геометричними примітивами.

Для побудови округляє потрібно послідовно вказати курсором на два елементи, між якими буде побудований той, що округляє. Потрібне значення радіусу округляє можна ввести у відповідне поле Рядка параметрів об'єктів.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-07-16; просмотров: 196; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.135.186.226 (0.006 с.)