II. Актуалізація опорних знань логічна розминка 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

II. Актуалізація опорних знань логічна розминка



1. Гра «Фантазери»

Що б сталося, якби:

✓на кухні з крана полився яблучний сік;

✓із хмари замість дощу почали падати вареники;

✓зникли б школи;

✓урок інформатики проводила Червона Шапочка?

Діти залюбки пропонують різні варіанти поданих «казкових» ситуацій.

Гра «Знайди зайве»

Знайдіть зайве слово, підкресліть його. Поясніть свої мірку­вання.

✓Ромашка, конвалія, бузок, волошка;

✓змія, павук, ящірка, дуб, равлик;

✓м'яч, ковзани, гойдалка, ключка, лижі;

✓диван, ліжко, шафа, парта, зошит.

3. Вправа «Доміно»

Вправу можна організувати за принципом «доміно». Для цього вибирають учня або учнів, які добре читають, заздалегідь виготовляють картки.

Сполучіть початок і кінець прислів'я.

Як хочеш шити, то... те й пожнеш.
Сьогоднішньої роботи... спершу вузлика зав'яжи.
Зробив діло —... на завтра не відкладай.
Що посієш,... гуляй сміливо.

— Молодці, діти, ви добре мислите, багато знаєте. Сьогодні ми почнемо вивчати нову тему.

III. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Учитель. Комп'юшка поведе нас у чарівний світ малюван­ня, але не простого, а комп'ютерного. Сучасні мультфільми, кіно, комп'ютерні ігри, малюнки до книжок створюються за допомогою комп'ютерів. Для цього є спеціальні програми, які називають гра­фічними редакторами.

Ми будемо поступово з ними ознайомлюватися. Пригадайте, будь ласка, відомі вам комп'ютерні програми, які пов'язані з ма­люванням, розфарбовуванням. Очікувані відповіді: «Малювання. 1 клас», «Вчимося малювати».

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Розповідь учителя

Інформація для запам'ятовування

Графічний редактор Paint — це програма, яку використовують для створення та редагування рисунків.

Щоб завантажити програму, потрібно знайти на Робочому столі відповідний значок і двічі клацнути на ньому. На екрані з'явиться поле для створення рисунка, інструменти для роботи та палітра кольорів. (Учитель надає початкові відомості про основні можли­вості графічного редактора.)

— На полі ви будете створювати свої «шедеври», використовую­чи різні інструменти для рисування, які нагадують звичайні. Окрім інструментів є готові геометричні фігури, такі як овал, прямокут­ник, лінія. Інструменти і фігури розташовані на панелі інструмен­тів. Щоб малюнок був яскравим і милував око, ви можете вибрати колір з набору кольорів. Для вибору потрібного інструмента, фігу­ри або кольору використовуйте ліву кнопку миші.

(Під час пояснення нового матеріалу можна скористатися ко­льоровою вкладкою в журналі «Інформатика» № 3 (39). — 2012. Видавничої групи «Основа».)

Запитання до учнів

1. Чи доводилось вам раніше працювати з графічним редакто­ром?

2. Що означає слово «paint» у перекладі з англійської?

3. Що таке палітра? Чи чули ви таке слово на уроках малювання?

Самостійне опрацювання підручника

§24.

V. УСВІДОМЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ

Робота з підручником

§24, №1,3-4.

Додаткове завдання

1. Сполучіть точки від 1-ої до 20-ої.

2. Намалюйте фігуру по лініях клітинок за командами, починаю­чи з кружечка.

Команди: 1 клітинка навкіс праворуч-угору, 2 — вгору, 1 — ліво­руч, 1 — навкіс ліворуч-угору, 1 — навкіс праворуч-угору, 1 — пра­воруч, 1 — угору, 1 — навкіс праворуч-угору, 1 — вниз, 1 — навкіс ліворуч-униз, 1 — праворуч, 1 — вгору, 1 — навкіс праворуч-угору, 1 — вниз, 1 — навкіс ліворуч-униз, 2 — вниз, 4 — праворуч, 1 — вгору, 1 — ліворуч, 3 — вниз, 1 — навкіс ліворуч-униз, 1 — ліво­руч, 1 — навкіс праворуч-угору, 2 — ліворуч, 1 — навкіс ліворуч-униз, 1 — ліворуч. Яка тваринка намальована?

VI. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Всі піднесли руки — раз!

На носках стоїть весь клас.

Два — присіли, руки вниз,

На сусіда подивись.

Раз! — і вгору, два! — і вниз

На сусіда не дивись.

Будемо дружно ми вставати,

Щоб ногам роботу дати.

VII. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК

Дотримуйтесь техніки безпеки.

Практичне завдання

1. Відкрийте програму Paint.

Спосіб 1

Робочий стіл → Ярлик програми Paint двічі клацнути лівою кнопкою миші.

Спосіб 2

Пуск →Всі програми →Стандартні → Paint.

2. Розгляньте уважно інтерфейс програми Paint. Визначте, де зна­ходиться аркуш, на якому ви будете створювати рисунки, па­нель інструментів, рядок меню і палітра. А тепер навчимося зберігати рисунок (див. § 24 підручника).

1. Наведіть вказівник миші на пункт Файл у рядку меню і натис­ніть один раз ліву кнопку миші.

2. Вказівником виберіть пункт Зберегти і натисніть один раз кнопку миші.

3. У вікні, яке відкрилося ліворуч, виберіть значок Робочий стіл і натисніть вказівником один раз лівою кнопкою миші.

4.Відкриється вікно, у нижній частині якого буде поле, де можна вказати ім'я, яким ви бажаєте назвати файл: Ім'я файла.

5. Встановіть текстовий курсор у відповідне поле і за допомогою клавіатури запишіть ім'я файла (рисунка).

6. Натисніть клавішу Enter чи наведіть вказівник на кнопку Збе­регти і натисніть одну ліву кнопку миші.

7. Закрийте програму Paint.

8.Перевірте, чи закриті всі інші програми.

9. Правильно вимкніть комп'ютер.

Релаксація

Гімнастика для очей

У середньому темпі виконати 3-4 колові рухи очима в правий бік, стільки ж — у лівий. Розслабивши очні м'язи, подивитися вда­лечінь — на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-26; просмотров: 220; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.141.12.209 (0.009 с.)