Завдання до виконання лабораторної роботи 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Завдання до виконання лабораторної роботи



 

1) вивчити основні правила ініціалізації графічного режиму;

2) ознайомитися з основними стандартними процедурами та функціями бібліотеки Graph. Звернути увагу на виклик підпрограм та типи формальних параметрів;

3) розробити алгоритми розв`язання задач свого варіанта, записавши їх у вигляді блок-схем;

4) розробити програми мовою програмування Pascal, які виконують поставлені індивідуальні завдання;

5) забезпечити в програмі виведення коментарів, відповідних різним можливим ситуаціям.


4. Контрольні запитання

 

1. Графічний режим. Використання бібліотеки Graph.

2. Ініціалізація графічного режиму.

3. Процедури та функції для малювання графічних примітивів.

4. Робота з текстом в графічному режимі.

5. Принцип створення рухомого зображення.

6. Принцип створення анімованого малюнку.

 

Варіанти завдань

Варіант 1

1) Намалювати в різних місцях екрана трикутник, квадрат, сторони якого паралельні осям координат, еліпс і зафарбоване коло.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати будинок.

3) Коло рухається вздовж екрана зліва направо. Коли воно досягає правої межі екрана, починає рухатись інше коло. Колір кола, його радіус та ігрекова координата задаються випадково.

4) Намалювати птаха, який летить вздовж екрана, махаючи при цьому крилами.

 

Варіант 2

1) Намалювати в різних місцях екрана зафарбований шестикутник, коло, зафарбований еліпс і прямокутник.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати машину.

3) Намалювати два еліпси, кожний з яких рухається по колу.

4) Намалювати молоток, який забиває цвях в дошку. З кожним ударом цвях повинен входити в дошку.

 

Варіант 3

1) Намалювати в різних місцях екрана п'ятикутник, зафарбований сектор еліпса, ромб, куб.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати рекламу.

3) Лінія обертається навколо однієї зі своїх точок. Колір лінії повинен змінюватись через різні проміжки часу. При кожному повторному запуску програми довжина прямої та точка, навколо якої вона обертається, повинні змінюватись випадково.

4) Намалювати автомобіль, що рухається по екрану. Колеси автомобіля крутяться.

 

Варіант 4

1) Намалювати в різних місцях екрана півколо, квадрат, сторони якого не паралельні осям координат, зафарбований сектор кола.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати рибу.

3) Намалювати на екрані дві точки, що рухаються по концентричних колах з однаковими кутовими швидкостями в різних напрямках.

4) Намалювати літак, що летить вздовж екрана і кидає бомби. Бомб може бути на екрані кілька одночасно.

 

Варіант 5

1) Намалювати в різних місцях екрана зафарбований сегмент кола, правильний шестикутник, правильний зафарбований трикутник і дугу еліпса.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати обличчя.

3) Змоделювати на екрані рух стрілок годинника.

4) Намалювати бульдозер, що рухається вздовж екрана, іноді опускаючи і піднімаючи лопату.

 

Варіант 6

1) Намалювати в різних місцях екрана сектор еліпса, зафарбований трикутник, ромб, прямокутник.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати ялинку.

3) Намалювати на екрані різносторонній трикутник, що обертається навколо свого центра ваги.

4) Намалювати людину, яка підстрибує і махає руками.

 

Варіант 7

1) Намалювати в різних місцях екрана правильний зафарбований шестикутник, еліпс, коло і зафарбований трикутник.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати танк.

3) Намалювати на екрані прямокутник, що обертається навколо однієї з своїх вершин.

4) Підводний човен пливе, піднімаючи і опускаючи перископ.

 

Варіант 8

1) Намалювати в різних місцях екрана сектор еліпса, сегмент кола, квадрат і зафарбований трикутник.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати малюнок.

3) Намалювати прямокутник, який, обертаючись навколо свого центра, рухається по синусоїді вздовж екрана.

4) Паровоз рухається по рейках, з труби іде дим.

 

Варіант 9

1) Намалювати в різних місцях екрана паралелепіпед, зафарбоване коло, прямокутний трикутник, еліпс.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати чоловічка.

3) Кілька кіл обертаються навколо своїх горизонтальних осей. Фази обертання кіл різні.

4) Ракета злітає, колір полум'я змінюється.

 

Варіант 10

1) Намалювати в різних місцях екрана прямокутний трикутник, квадрат, п'ятикутну зафарбовану зірку, еліпс.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати велосипед.

3) Намалювати квадрат, який в кожний момент свого руху торкається однією зі сторін до коли з центром у центрі екрана

4) Жаба скаче по екрану.

 

Варіант 11

1) Намалювати в різних місцях екрана сектор кола, куб, зафарбований еліпс і зафарбований семикутник.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати комп'ютер, за яким ви зараз працюєте.

3) Намалювати рівнобедрений трикутник, який обертається навколо вертикальної прямої, що проходить через один з його кутів.

4) Намалювати барабан з паличками.

 

Варіант 12

1) Намалювати в різних місцях екрана сегмент кола, ромб, зафарбований паралелограм, восьмикутник.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати чортове колесо.

3) Намалювати коло, що обертається навколо горизонтальної прямої з постійною кутовою швидкістю. Пряма невидима, проходить через центр екрана і знаходиться на деякій відстані від кола.

4) НЛО спускається, випускає шасі і сідає на поверхню планети.

 

Варіант 13

1) Намалювати в різних місцях екрана ромб, сектор еліпса, рівнобедрений трикутник, зафарбовану трапецію.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати лампочку.

3) Намалювати кульку, яка бігає всередині прямокутника, відбиваючись від його сторін. Розмір прямокутника вибирається випадково.

4) Пароплав пливе по хвилях, з труби йде дим.

 

Варіант 14

1) Намалювати в різних місцях екрана зафарбований паралелограм, прямокутну трапецію, еліпс і зафарбований сегмент кола.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати орнамент.

3) Намалювати на екрані кульку, яка виконує незалежні одне від одного гармонічні коливання по горизонталі і вертикалі. Частоти коливань різні.

4) Йде слон і махає вухами.

 

Варіант 15

1) Намалювати в різних місцях екрана рівнобедрену трапецію, п'ятикутну зірку, зафарбований еліпс і сектор кола.

2) За допомогою графічних примітивів намалювати пташку

3) Намалювати квадрат, що наближається здаля і обертається навколо якої-небудь осі.

4) По екрану рухається око і моргає.

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-26; просмотров: 140; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.221.236.224 (0.01 с.)