Closegraph; // завершення графічного режиму 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Closegraph; // завершення графічного режиму



}

Опис лабораторного обладнання

1. Персональний комп’ютер.

2. Програмне забезпечення: Borland C++ 3.1.

 

Програма роботи

 

1. Запустити середовище Borland C++.

2. Скласти алгоритми програм до завдань, вказаних викладачем (додатки 1, 2, 3, 4), згідно свого варіанту.

3. Написати програми до завдань, вказаних викладачем (додатки 1, 2, 3, 4) згідно свого варіанту.

 

Вимоги до програм

· початкові дані ввести оператором введення;

· на екран вивести графічне зображення згідно свого варіанту.

 

Вимоги до звіту

Звіт повинен включати в себе:

· Титульний лист із зазначенням номеру варіанту

· Мету роботи

· Програму роботи

· Завдання

· Тексти програм

· Результати виконання програм, скопійовані з монітора комп‘ютера

 

13.5 Контрольні запитання

  1. Назвати спільні риси та відмінності текстового і графічного відеорежимів.
  2. Назвати основні функції заголовного файла graphics.h.
  3. Назвати загальні функції для керування графічним режимом.
  4. Назвати функції для керування кольором зображення і фону.
  5. Назвати функції для роботи з окремими пікселями.
  6. Назвати функції для побудови відрізків ліній.
  7. Назвати функції для побудови прямокутників і многокутників.
  8. Назвати функції для побудови кіл та їх елементів.
  9. Назвати функції для побудови еліпсів та їх елементів.
  10. Назвати функції для виводу тексту в графічному режимі.
  11. Представити фрагмент програми для ініціалізації графічного режиму.

Додаток 1

Варіанти

 

1. Написати програму, що зображує на екрані будиночок.

2. Написати програму, що виводить на екран прапор Олімпійських ігор. Зображення прапора приведене нижче (одній клітці відповідає п'ять пікселів).

3. Написати програму, що креслить на екрані кораблик.

4. Написати програму, що зображає на екрані ракету.

5. Написати програму виводить на екран зображення кораблика.

 

6. Написати програму, що будує на екрані візерунок з 100 окружностей випадкового діаметру і кольору.

7. Написати програму, що будує на екрані візерунок з 50 прямокутників випадкового розміру і кольору.

8. Написати програму, що будує на екрані візерунок — ламану лінію з 100 ланок з випадковими координатами, випадкового кольору.

9. Написати програму, що виводить на екран контур п'ятикутної зірки.

10. Написати програму, що виводить на екран п'ятикутну зірку червоного кольору з білою окантовкою.

11. Написати програму, що будує на екрані шестикутник.

12. Написати програму, що малює на екрані Державний прапор України.

13. Написати програму, що малює на екрані зображення веселого чоловічка жовтого кольору.

14. Написати програму, що малює на екрані зображення невеселого чоловічка.

15. Написати програму, що виводить на екран зображений нижче візерунок.

16. Написати програму, що виводить на екран зображений нижче візерунок. Окружності повинні бути різного кольору: від синього до білого (дивись таблицю кодування кольорів, довідник функція setcolor()).

17. Написати програму, що виводить на екран зображений нижче візерунок.

 

18. Написати програму, що виводить на екран зображений нижче візерунок

19. Написати програму, що виводить на екран зображення шахівниці.

20. Написати програму, що малює на екрані прапорець червоного кольору.

21. Написати програму, що малює на екрані паровоз. Використовуйте метод базової крапки.

22. Написати програму, що малює на екрані автомобіль. Інструкції, що забезпечують креслення колеса автомобіля, оформіть як функцію.

23. Написати програму, що виводить на екран пронумеровану координатну сітку.

25. Написати функцію, що малює на екрані кораблик. Як параметри функція повинна одержувати координати базової крапки і колір, яким варто малювати.

26. Написати програму, що виводить кругову діаграму, що відображає товарообіг (у відсотках) книгарні. Вихідні дані (обсяг продажів у гривнях по категоріях: книги, журнали, листівки і канцтовари) вводяться під час роботи програми. Приклад діаграми приведений нижче.

 


27. Написати програму, що виводить на екран зображення світлофора.

 

 

Додаток 2



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-26; просмотров: 95; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.138.114.132 (0.008 с.)