Київський Біблійний Інститут 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Київський Біблійний Інститут



Київський Біблійний Інститут

Пастирська праця

Викладач:магістр богослов’я

Сергій Михайлович Вознюк

Осторожней как можно

С душой человека

Чтобы вдруг не разбить

Драгоценный сосуд

Чтоб не сделать ее

Из прекрасной - калекой

А осколки, хоть склей,

Все равно отпадут...

 

I. Введення

У більшості церков різних деномінацій, навіть євангельського віросповідання а також в розумінні більшості людей, керівник церкви постає як той, хто звершує різні таїнства, як от: хрещення, конфірмація, причастя, миропомазання і так далі. В інших же церквах пастори тільки проповідують слово Боже, і думають, що цього достатньо. Але слова Ісуса - “паси овець Моїх” означають набагато більше, аніж просто тільки наставляти, аніж просто тільки обряди чи спілкування з паствою.

 

Сьогоднішнє керівництво церкви та її служителі визначають направлення і стан церкви завтрашнього дня і те, якою вона буде: живою або мертвою, обрядовою або прогресуючою, матеріалістичною або духовною. Це відповідальність нинішніх керівників.

 

В багатьох місцях пасторська діяльність підпадає під нарікання, значення керівника принижується, в результаті він почуває себе неповноцінним перед Богом і людьми. В інших церквах керівник стоїть мало не на п’єдесталі божества. Ще в деяких місцях через безглузду діяльність горе керівників, в минулому сильні церкви зменшуються, приходять до стану застою.

Отже, стан керівництва церкви формує її зовнішнє і внутрішнє обличчя, визначає її статус. Існує багато книг, написаних на тему керівництва – погляд з матеріалістичної сторони: як і що повинен робити служитель, в якій краватці і туфлях він повинен говорити проповідь, якими у нього повинні бути дружина та діти.

У цьому конспекті я хотів би подивитися на священнослужителя церкви і її керівництво в цілому більш з духовної сторони, так як пастору довіренні Богом людські душі і праця його духовна.

Які його обов’язки, і якою владою він керується?

На ці запитання я і хотів би дати відповідь у наступних лекціях.

 

Тепер ми розпочнемо вивчення нашої важливої теми з наступних термінів.

1.1 Значення слова „пастор в Новому Заповіті”.

1.1.1 Пастор (лат) означає пастир (пастух).

1.1.2 Слово пастир має три значення в Новому Заповіті:

- Людина котра людина, яка пыклуэться за овець

- Людина котра піклуються за Божий народ (церкву)

- Людина Ісус Христос який є пастиреначальником.

1.2 Грецьке слово „поймен” означає „кормити і поїти” (Еф. 4:11)

1.2.1 Еф.4:11 єдине місце в якому „поймен” стосується керівництва.

1Петра 5:1-4. Пресвітерам наказано „пасти і наглядати” тобто бути пасторами і єпископами.

 

§ В Новому Завіті мало використовується іменник „пастир”, а в більшості зустрічається дієслово „пасти”.

§ Служителі, котрі покликані «пасти» церкву є пресвітера і єпископа. Діян.20:17,28.

1.2.3 Пресвітера є єпископами, які повинні охороняти і пасти Божу отару.

1.2.1 Звідси пресвітери Ефеської церкви були її пасторами або пастирями.

Пресвітера і єпископа.

1.3.1 Термін „Пресвітер”.

 

§ Це зрівнююча форма прикметника „пресбус” – старший і звідси „пресбутерос” що означає старший по віку або положенню.

- Для цього важливо відрізняти в НЗ де оповіщається про старших по віку або про старих людей в церкві.

§ «Пресбутерос» старший, але не старий.

- Притча про блудного сина (старший брат)

 

1.3.2 Термін «Єпископ»

§ „блюститель” - людина яка наглядає.

- Тит. 1:5 і 1:7 (пресвітер = єпископ)

Ці два місця вказують на те, що в апостольські часи

пастирями називали як пресвітерів так і єпископів.

(Тит.1:5-7)

5 Для того я оставил тебя в Крите, чтобы ты довершил недоконченное и поставил по всем городам пресвитеров, как я тебе приказывал:

 

7 Ибо епископ должен быть непорочен, как Божий домостроитель, не дерзок, не гневлив, не пьяница, не бийца, не корыстолюбец,

Пасторська команда в НЗ.

1.4.1 В НЗ пресвітера використовуються в множинному числі, т.е. команда!!!

ü Діян.14:23 …рукопоклавши ж їм пресвітерів по церквах.

ü Діян.15:22 …тоді апостоли і пресвітера і вся церква....

ü Діян.20:17 … з Меліта ж пославши в Ефес, прикликав пресвітерів церкви.

ü Якова 5:14 … чи хто не здужає між вами, нехай покличе пресвітерів Церкви...

 

Его рекомендуемая структура:

- 5 малых групп по 10 чеовек, над ними дьякон = 50 человек;

- над 150 – пресвитер;

- если 300 – 2 превитера; а над ними старший – тот, кто рукополагает…

 

1.4.2 Переваги множинного числа пресвітерів церкви.

ü Разнообразие - жодна людина не може бути обдарованою всім, чого потребує Тіло Христа.

У человека есть один дар – или он евнгелист, или музыкант… много людей – много граней служения.

ü Безопасность - множинне число керівників гарантує збалансованість служіння і запобігає односторонньому акценту.

Подотчетность их друг другу.

ü Эффективность - чим більше людей трудяться тим краще. Один в полі не є воїн.

Моисей и Иофор, тот послушал совет тестя; после Бог дал соет
Моисею об устроении команды.

ü Ответственность - тягарі служіння важливо розподіляти.

Группа людей понесет большее.

ü Преемственность - коли один служитель залишає служіння по будь якій причині, то його замінює інший пресвітер.

Когда один пасто оставляет служение, то остаются другие пресвитера.

 

 

II. Покликання до благородного служіння!

Мотиваційна сила посвячення.

В чому вона заключається? В жертвенній Божеській любові. Ми отримали даром оправдання будучи викуплені в Христі Ісусі.

Рим.3:23-24.

Бо всі згрішили і позбавленні слави Божої, але оправдується даром благодаті Його, через викуплення, що Христі Ісусі, Якого дав Бог на вблагальну жертву через кров Його….

 

Викуплення – це «звільнення опісля сплати ціни».

Вичерпно ця істина передається трьома словами, які перекладаються словом «викуплення».

- Агорацо«покупка на базаре» Мається на увазі ринок рабів, де скуповувся «живий товар»

- Єксгорацо«снять с продажи на базаре» Викуплені не можуть належати продажі.

- Лутроо«развязать, отпустить на волю, после оплаты цены» - это искупление

Ісус заплатив ціну, а Дух Святий застосовує звільнення на практиці Рим.8:2.

 

Кожен християнин опісля освідомлення факту свого чудового викуплення приймає рішення, чи стати послідовником Ісуса Христа, чи ні!!? Але, хвала Богу переважна більшість саме робить так.

Це подібно до історії визволення раба в книзі «Хижина дяди Тома». Після свого відпущення, раб ставав вільний робити вибір та йти куди він хотів. Він був вільний. Але хтось залишався із своїм паном, тому що любив його.

Християнин посвячує своє життя Богу на пастирське служіння тому вражений потужною любов’ю вираженою до кожного спасенного.

 

Духовна зрілість.

Б. Муж молитви.

Проповідь і служіння пастиря напряму залежить від молитовного життя.

Молитва не є засобом зміни Бога, а засобом наших перемін.

Важливо молитву зробити дієвою та життєвою необхідністю.

Приклад Ісуса Христа. Мр.1:35.

Пастор повинен бути заступником. Єзек.22:30,Єзек.9:4-6.

Молитва дає можливість:

- соединиться с Богом,

А соединяющийся с Господом есть один дух с Господом.

(1Кор.6:17)

- очистить душу, покаяться,

- получить откровение («рема» - откровение, есть «грефе» - записанное слово; «логос»,

- получить силу в Боге.

«Багато молитви-багато сили, мало молитви-мало сили, немає

молитви-немає сили.

В. Святе життя.

Жить, как проповедует, 1Кор.9:27.

но усмиряю и порабощаю тело мое, дабы, проповедуя другим, самому не остаться недостойным.

(1Кор.9:27)

 

Пастир приречений провідувати про наступні цінності: доброчинство, освячення і самому в них перебувати.

«Тож благаю я вас будьте наслідувачі мене», - 1Кор.4:16, Фил.3:17.

Особистий приклад наділяє слово великою силою.

Невідповідність науці (в смылсе учению) буде породжувати:

- безсилля самого вчення

- лицемір’я пастиря

- відштовхує людей від Бога

Проповідь та життя – два крила пастиря.

- два весла у човні

- дві ноги в людини.

Особисті якості.

Візьмемо до уваги декілька якостей які належать пресвітеру, кожна із них має відношення що стосується його характеру,а ніж до його здібностей. Вони є деякими показниками його особистості. Всі ці якості дуже важливі для людини, яка поставлена для праці із іншими людьми. Вони важливі для хороших взаємовідносин.

А. миролюбний.

Терпеливість стає в нагоді в часи особливих навантажень та різних не порозумінь які можуть статися в житті духовних працівників. Неврівноваженість характеру руйнують Господнього слугу та занижують його результативність. Апостол просить Тимофія не участувати в ніяких спорах.

Приклад. Пресвітер та диякон.

Б. трудолюбивый

Служіння пастиря пов’язано із постійною працею. Біблійна істина промовляє, - що хто не працює, той не їсть. Ап. Павло порівнює служіння пастиря із працею землеробника. Що йому належить першому вкусити від плоду.

В. цілеспрямований.

Дуже важливо в досяганні успіху бути цілеспрямованим. Розрізнення головних цінностей від другорядних. Сфокусованність на важливіших речах.

Приклад. Візьмемо збільшуване скло та сконцентруємо фокус сонячних променів з допомогою яких можна підпалити багато чого.

Г. способный учить

Від часу падіння перших людей та по сьогодні проходить боротьба добра і зла. (дуаліз) Біблія стверджує що основна боротьба ведеться за людський розум. В такому випадку важливу роль відіграє спосібність навчати, так як від цього на прямую залежить бажання змінюватися.

Д. самовідречений.

Самозречення – це добровільна відмова від особистих благ в ім’я кого не будь, чого не будь. Пастир, який готовий відмовитися від умов, місця, власних вигод заради блага інших – є самозречений.

 

Сімейні якості.

Новий завіт не зовсім ясно говорить про один важливий факт: чи має пастир бути одруженим, чи ні. Але двічі говорить про те, що він має мати одну дружину.

Домашнє життя служителя є особливою темою сьогодення. Так як інститут сім’ї піддається різним атакам із спробами деформації, викривлення, а то і відмінити Божу постанову.

Це є важлива істина в християнстві, тому пастир покликаний захищати та вчити про святість шлюбу і його незамінність. Міцний шлюб та зразкове сімейне життя є цінним фактом для прихожан.

4 відповідальності кандидата на пастирство:

· Любити свою дружину

· Гідно управляти своїм домом.

· Держать своих детей в послушании

· Навчати сім’ю християнській науці.

Звідси висновок.

Керівні якості.

Пастирство і управління.

Успішний служитель повинен розуміти різницю між служителем і адміністратором.

Пастир вказує напрямок.

Вказувати напрямок і давати розпорядження – дві різні речі.

 

Вказувати напрямок – означає на основании ведения указывать курс

 

Давати розпорядження – означає управлять в рамках принятого курса

Администратор двигается на основании видения пастора, помогая ему. Администратор вносит порядок в имеющийся план.

Управління – це важлива частина пастирства, але адміністратор ще не обов’язково має бути пастором.

 

Адміністратор може не бути тим, від кого виходить бачення і визначення курсу, в такому випадку він обов’язково є той, хто вносить порядок у план.

В той же час, пастир може не бути добрим адміністратором, але він повинен мати доброго адміністратора, щоб досягти бажаних результатів.

 

Соціальні якості.

Багато людей віруючих і невіруючих думають, що керівником в церкві може бути людина тільки з певним талантом – вміти вести за собою.

А. Комунікація з іншими групами віруючих, об’єднаннями і місіями.

Б. Комунікація з різними громадськими об’єднаннями.

В. Комунікація з органами державної влади.

Г. Комунікація з мас-медіа.

Д. Відчуття та слугування особливим потребам суспільства.

 

Посвячена терпимість.

  • Багато твердості і мужності необхідно для ведення результативного служіння.
  • Вміння тримати своїм емоції під контролем. Вміння водитися духом. Терпіти до кінця.

3.3. Пастирське служіння і критика.

Два типи критики.

Один з найбільш складних аспектів лідерства – це коректне, адекватне реагування на критику наших друзів та опонентів.

Потрібно усвідомити наявність двох видів критики: конструктивної і деструктивної.

А. Конструктивна критика.

· Конструктивні критики можуть бути вашим великим благом.

· Священнослужитель не є досконалим, природно, не кожне прийняте рішення буде правильним.

· В такому випадку, деякі лідери з команди в змозі досить швидко зрозуміти проблему.

· Конструктивний критик склонен всегда говорить о том, как правильно

· За звичай він поважає і шанує свого пастиря.

· Мотив його критики – удосконалення.

· Виклавши таку критику, ціллю якої є позитивні зміни.

· З конструктивними критиками легко мати справу, якщо лідер впевнений в собі.

· Якщо ж служитель сприймає таку критику як небезпеку для себе або надто хворобливо реагує, то він може побачити виклик з боку свого лідерства в любій формі критики, і зайняти позицію оборони.

· Якщо служитель бачить загрозу своєму лідерству він займає позицію оборони.

· Як тільки лідер прибігне до захисту свого лідерства – он сразу начинает его терять

· Критики можуть кидати виклик лідерам, але не представляти їм загрозу.

Б. Деструктивна критика.

· Деструктивні критики шукають можливості виразити все те, що вони вважають неправильно.

· Мотив є різницею між двома критиками.

· Мотив деструктивної критики – загрузить, указать на что, человек неправильный

· Майже 100% такої критики зароджується від заздрощів, маючи велике бажання зайняти позицію служителя.

· За звичай такі люди не приходять з такою критикою до вас, але сповіщають її іншим.

· Проанализировать критику

· Любую критику надо побеждать с позиции мудрости и уверенности, но не защиты

Реакція на критику.

Перша реакціялідера на критику, конструктивну і деструктивну, - выслушать. Лідер який боїться конкуренції, не вислухає свого критика, в більшості зупинить його, і розпочне захищати свою позицію. Така реакція небезпечна і руйнуюча для лідерства. Правильна чи не правильна мотивація критика – не перебивайте його.

В усякому разі, ________________________, і не робіть загрозливого вигляду.

Якщо критика конструктивна, переконайте людину, що ви зробите все необхідне для __________________________________________ даної ситуації. Якщо критик не прав, але мотив його правдивий, _______________________________ інші сторони, яких він не знає. _________________________________ як можна правдивіше. Коли ми маємо справу із гнівливим критиком, кращий вихід, ніколи не відповідати на його критику. Любу критику ми повинні побеждать с позиции мудрости и уверенности але не захисту.

YІ. Обов’язки керівника.

В цій частині конспекту хотів би коротко розглянути, на мій погляд, основні обов’язки керівника.

 

Виховання служителів.

 

Крім основних відповідальностей: наведення порядку і керівництва і т.д, пастир відповідає за підготовлення лідерів для служіння в церкві.

 

4.4.1 Від прихожанства до служіння.

Бог створив помісну церкву як живий зростаючий і розвиваючий організм. Існує велика різниця між тим, щоби ходити в церкву, і бути частиною церкви. Бог дуже бажає, щоб церкви росли і розвивалися. Все, чому Бог дає життя, має здатність до зростання. Якщо церкви зростають і розвиваються, виникає потрібність в тому, щоб зростали лідери і збільшувалися чисельно.

 

4.4.2 Вирощування конкретних служителів.

Основне призначення лідерів в церкві – служити, вести інших.

 

Слово „вести” по словнику означає управлять, контролировать, направлять.

 

 

Служіння допомоги пастирю – найбільша область служіння, в якій бере участь більшість служителів.

 

До категорії служіння допомоги входять, наприклад: музичне служіння, група порядку, молодіжне і дитяче служіння і т. д.

 

Звичайно, пастор не зможе нести сам всі ці служіння, потрібні лідери.

 

Але лідери не з’являються автоматично, їх потрібно зрощувати, виховувати, причому приймати участь в підготовці нових служителів можуть тільки досвідчені, духовно зрілі служителі.

 

4.4.3 Воспитание лидера ДО ВОЗНИКНОВЕНИЯ НЕОБХОДИМОСТИ

Буде правильно виховувати лідерів до появи потреби. Якщо ви станете очікувати необхідності, ви завжди будете відставати на один крок.

Потрібно молитовно шукати серед своїх людей тих, хто має понтеціал лідера і не обов’язково з особливими здібностями, але з добрим серцем. Вихованням лідерства ніколи не можна нехтувати.

Більшість лідерів піднімається з рангу до рангу, хоча це не обов’язковий порядок.

 

4.4.4 Лідери повинні служити Богу, а не вам.

Одна із задач, яку має вирішувати успішний лідер, - готувати і розвивати до найвищого рівня здібності лідерів і бути готовим відпустити. Не всі, кого ви виховуєте, залишаться з вами. Якщо ви бажаєте бути пастирем, який догоджає Богу, то не повинні вчити людей служити вам або вашій церкві, потрібно вчити людей служити Богу.

4.4.5 Духовні лідери: найвищий поклик.

Не дивлячись на схожість між світським і духовним лідерством, ті, хто належить до останніх, мають вищий поклик і повинні відповідати більш високим стандартам.

Для того, щоби бути ефективним духовним лідером, ми повинні знати стандарти і слідувати їм: любов – найвищий закон самовіддачі іншому; ціль – будувати Царство Боже; результат – особисте і загальне виконання Божого плану на землі.

 

V. Влада пастора.

Що ж таке влада?

Визначення.

У словнику Даля визначення влади дане як: “право, сила і воля над чим – не будь або ким – не будь, свобода дій і розпоряджень, начальствування, правління”.

 

Проявляти владу – це означает полноправно действовать и наказыва, соответственно определенным законам: государственным, моральным и духовным законам.

 

В різних місцях і у різних людей розуміння влади різне.

 

· Розуміння світської влади чинно відрізняється від християнського.

· У світському розумінні влада реалізується через яке не будь тиснення або силу.

· В Божому розумінні влада реалізується через відновлення людини в її справжньому перед Богом єстві; построение новых, дружественных отношений между собой.

 

5.1 Природа або походження влади.

Духовне лідерство

Ціль доброго лідерства – домогтися від людей того, що воно бажає, вклавши в них бажання до цього, але не почуття обов’язку. Коли ви зможете це зробити, ви віднайдете ключ до успіху духовного лідерства.

Духовне лідерство діє методом налагодження дружеских отношений але це не означає, що при ньому не потрібно тиску.

- Більшість лідерів застосовують свою владу з допомогою добрих взаємовідносин.

Наприклад

- новий пастор в церкві володіє двоякою роллю: він повинен діяти як світський лідер, але з духовним акцентом.

- пастор володіє невеликою силою тиску, але на ньому лежить відповідальність нести бачення і управляти церквою.

- головне - він несе відповідальність за духовну їжу, підготовку служителів, духовний розвиток пастви і служіння її потребам.

 

Як виконувати своє служіння без примусу і сили тиску?

Це можна досягти наступнимикількома шляхами:

- служением Слова (т.е. правильно проповедовать, наставлять)

- молитвой за людей

- личный пример

- внутренний образ Христа (чтобы не видно было нас, но Христа)

А. Люди слідують за служителем завдяки близьким відносинам і за допомогою вірних співпрацівників. Єдина абсолютна влада пастора – вчити істинності того, що сказав Бог. По цій причині ап. Павло сказав: що він чистий від крові всіх (Дії17:20-27). Кожен несе відповідальність за себе і за своє життя. Пастор несе духовну відповідальність і контроль за своєю церквою в цілому. В відповідальності самої людини находиться його вірність, послух, і застосування Слова Божого в своєму житті.

Б. Ісус – верховний і суверенний Голова Церкви, і Він не використовує ніякого світського тиску на церкву. Люди слідують за Ним добровільно. Він пролив Свою кров і заплатив дуже велику ціну за наше спасіння, але Він не примушує до цього нікого з нас. Люди кожного дня помирають і йдуть у пекло, і Ісус дозволяє їм це робити не через те, що не любить їх чи не придбав спасіння для них, але через те, що цінує їх вільний вибір. Ніщо від Бога не нав’язується нам. Ми служимо Йому за добровільним бажанням.

5.3 Цінність християнського послуху.

5.3.1 послушание ведет к прославлению Фил.2:3-5.

5.3.2 от меры послушания зависит действие меры власти

5.3.3 что человек посеет, то и пожнет

5.3.4 праведная покорность – это позиция силы

 

В Матвія 8:9 сказано: “Бо й я – людина підвладна, і вояків під собою я маю, і одному я кажу: піди – то йде він, а тому прийди і приходить, а рабові своєму: зроби те – і він зробить”.

Влада не дає приводу пастирю принижувати гідність.

Підкорення – це ключ для виконання обов’язків влади, приведеної в виконання методом примусу або міцних взаємовідносин.

Реакція людей на владу

5.4.1 Як правило людина старається підкорятися.

5.4.2 Людина буде давати всю дорогу більш сильніші силі (але буде носити образу та незадоволення, а також очікуватиме нагоди помститися).

5.4.3 Людина буде стояти за себе, що приведе до відкритого конфлікту.

 

  • Коли людина підкоряється правдивій владі, то не відчуває себе не повноцінною або приниженою, тому що, правдива влада уважает его свободу
  • Влада може бути законною, але випадку навязывания своей воли або ідей не поважає моральної свободи людини.
  • Людина або здається та погоджується або бунтує.
  • Краще протистояти і бунтувати ніж носити постійну образу. Так безпечніше.

 

Вираз шведа Менно Саймона: «Духовная власть в церкви не для того, чтобы бунтарь покорился, а чтобы дать покорному человеку жить святой жизнью».

Тот, кто тебя наставляет.

Тот, кого ты наставляешь.

3. Духовный друг (громоотвод).

Потому, что он пастор

Основне місце: Рим. 13:1-5.

До першого рівня влади пастиря відносяться ті служителі, які кажуть «ти будеш робити те, що я накажу». Не дивлячись що такий пастир може наказувати все правильно, але ніхто від помилок не застрахований,але ці помилки приводять до людських сліз і навіть загублення душі.

Церква в якій несе службу такий пастир буде переживати різний безлад. В церкві буде відчутно не достаток єднання, братських стосунків один до одного. Така церква орієнтована на себе і не може розібратися сама із своїми проблемами.

Потому, что я люблю

Це рівень любові та служіння, - це рівень повної самопожертви. Такі служителі як Авраам, Мойсей, Ісус Христос, Апостоли віддавали себе служінню в любові та самопожертві іншим людям. І люди слідували за ними та в повній покорі їм не із страху покарання, докору та напоумляння, хоча і це було. Підкорялись тому що бачили любов. Церква, котрою управляють такі пастиря будуть орієнтовані на спасіння грішників. Основним девізом таких церков будуть такі гасла: полюби ближнього як самого себе …йдіть та навчіть….

 

Господи, если я не права, дай мне желание измениться; если права, дай, чтобы со мной можно было жить, и так укрепи меня, чтобы сила моего примера превышала авторитет моей должности.

Визначення: посади

 

· Смирення приходить до нас, коли ми усвідомлюємо всю гріховність і неможливість самим визволитись від неї.

· Це є розуміння свого безсилля і разом з тим Божої святості і величі. Разом з тим, смирення відкриває нам шлях для того, щоб діяла сила Божа. Приклад: Мойсей, його брат та сестра.

  • Смирення приводить до поваги від навколишніх, через нього приходять благословення Прит.22:4.
  • Влада смирення це влада відкритості, беззахисності.
  • Влада смирення це влада відкритого дому для всіх потребуючих.

Влада дисциплінування.

Визначення

Церковна дисципліна – _______________________________________________________________

___________________________________________________________________________________і.

  • Дія такої влади потрібна для попередження подальшого зараження інших членів тіла церкви, для профілактики хвороб.
  • Християнське розуміння дисципліни захоплює елементи виховання, повчання і розвиток. Дисципліна не тільки індифікує членів церкви але підтримує та береже привила віри, норми життя та помагає слідувати згідно їх.
  • Дисциплінування не переслідує того, щоб тільки покарати прогрішившого, але мотивує до освідомлення власної гріховності.

Галатам 6:1. Ви духовні виправляйте … Грецьке дієслово «катарізо» означає дві дії:

1. ____________________________________________________________________.

2. ____________________________________________________________________________________________________________.

В медицині може означати з’єднання, вправка зламаної кістки..

 

5.12.1 П’ять методів церковної дисципліни.

А. _________________.

  • Коли керівник бачить, що хтось грається з гріхом, і може впасти, він повинен показати цій людині неправильність її позицій, постаратися вплинути на неї.

Б. _________________.

Коли пастор бачить нерозуміння якоїсь ситуації віруючим, він може своєю пасторською владою і авторитетом заборонити брату чи сестрі зробити певний вчинок, або іти у певне місце.

В. _________________.

Докоряй їх нещадно, щоб здорові були у вірі Тит 1:13. Грецьке слово «elegow» говорить про справедливий докір з метою визнання вини.

  • Суть якого в тому, щоб винести на світло прогріх, зроблений людиною.
  • Докір можна зробити по – перше на самоті, без свідків, по – друге, при двох чи трьох вірних свідках.
  • Які не рознесуть плітки, по – третє, перед всією церквою, чи не зупиниться і не повернеться людина, засоромлена всіма.

Г. __________________. 2сол.3:11-14

  • Якщо ж людина продовжує настоювати в небажанні підкорятися, тоді застосовується метод – зауваження.
  • В більшості наших церков для того, щоб засоромити людину з нею не вітаються, як з братом і не допускають до причастя.
  • Це зауваження має певний визначений період.

Д. ____________________. 1кор.5:11-13;1-5

  • Останнім методомзастосування дисципліни є вилучення із церкви, коли людина, яка грішить і не кається, виключається із списків церкви, і не допускається ні до якої участі в житті церкви.
  • Відновлення її можливе тільки через покаяння і просьбу про вибачення перед усією церквою.

Отже, основна ціль і характер влади керівника мають духовне забарвлення, щоб впливати та змінювати образ життя людей Єф.6:14 – 18.

 

Взаємовідносини.

7.1.1 Взаємовідносини між пастором і членами церкви можуть бути як офіційними, так і дружніми. Вони характеризуються відносинами між членами дружньої, міцної сім’ї. “Ви всі брати”, - Мт.23,8.

В церкві кожен зацікавлений в благополуччі всіх, - 1Кор.12,26.

7.1.2 Пастиря уповноважений (Богом і Церквою) підбадьорювати, вчити, докоряти інших членів церкви.

7.1.3 Пастир не працює “між іншим”, а церква, - справа його життя.

 

Проведення бесід.

В праці з людьми Христос високо цінив вибір людини, Він не нав’язувався нікому, не заставляв людей, а вчив і з терпеливістю чекав плоду.

- Він не чекав, щоб Його слово було відразу прийняте без сумнівів, хоча це було б єдино правильною реакцією слухачів.

- Він цінував думку людини і не чекав сліпого наслідування.

- Христос не сперечався і не доказував Своєї правоти.

Бесіди, - головний засіб роботи із членами церкви.

7.3.1 Підготовка бесіди.

а) Молитва.

б) _______________________________.

в) Підготовити шлях рішення проблеми.

7.3.2. Місце та час бесіди.

а)взаємовигідний час бесіди.

б)Не всяке місце,оточення підходять для духовної бесіди.

в)Найкраще місце - молитовний будинок.

7.3.3. Тривалість бесіди.

а) Бесіда має бути не закороткою (зкомканою), і не задовгою (стомлюючою).

І в тому і в іншому випадку – зле.

7.4.4 Стиль проведення бесід.

а) Люди повинні знати, що в лиці пастора вони знайдуть розуміння, співчуття.

б)Кожний раз люди повинні знати, чому прийшов пастир.

Тему майбутньої

бесіди та час його візиту.

- Щоб візит не застав несподівано, викликавши незадоволення.

- Щоб людина могла психологічно, та фізично підготуватись.

в) У всіх бесідах повинна бути видна Христова любов у пастиря.

- перший плід – любов,

- другий – радість.

- Без любові – без радості.

г) Ціль всякої бесіди – вчинити всяку людину непорочною перед Богом, - Кол.1,22.

Бесіди з конфліктуючими.

а) Вести бесіду про:

- _______________________,

- Принцип всепрощення,

- ________________________,

- Краще перенести кривду, ніж кривдити.

- В конфлікті не буває безгрішної сторони.

 

Труднощі в бесідах.

7.8.1 Бувають люди не щирі, крутії, не доброзичливі, до яких буває важко відшукати ключ.

7.8.2 Для успіху потрібно:

... В думках молитися про Божу допомогу.

... Надіятись на Бога, - Іс.28,16.

Після бесіди.

7.9.1 Не розголошувати суті бесіди, а особливо таємниць сповіді, чи просто довірливих розмов.

7.9.2 Не розчаровуватись.

- Ніби бесіда пройшла безрезультатно; будь певен результат прийде пізніше.

- Жодна праця даремною не буває. 1Кор.15:58.

YIII. Богослужбова практика

Пасторське покликання тісно пов’язане із особливими церковними служіннями такими як: шлюб, похорони, молитва над дітьми і т.д.

 

Водне хрещення.

8.1.1 Природа водного хрещення

а) видима та невидима частини

б) грецьке слово “бабптізо” означає повне занурення

в) духовне розуміння цього заходу

8.1.2 Умови хрещення

а) духовне народження

б) бажання

в) _________________________

г) віра

8.1.3 Церковні очікування

а) мінімальний вік 16

б) біблійна підготовка

в) Посвята в Тілі Христа

8.1.4 Права хрещеного

а) стає повноцінним членом общини

б) бере участь в членських зібраннях

в) може бути вибраним на керівну посаду

г) ___________________________

8.1.5 Обов’язки члена церкви.

а) вести активне християнське життя

б) не полишати богослужіння

в) ___________________________

г) євангелизм

 

Святе причастя

8.2.1 _____________________________.

а)ідіть і проповідуйте…

б)навчити азам віри…

в)погруження в смерть Христа.

8.2.2 Дві складових святого причастя.

а)Хліб – як символ тіла Христового.

б)Вино – як символ крові Христової.

8.2.3 _______________________________.

а)святість – відділення

б)мир з усіма

в)жива віра

8.2.4 Святе причастя це проголошення перемоги.

а)небесні жителі

б)земними мешканцями

в)жителями пекла (підземні)

 

Шлюб.

8.3.1 Перший шлюб в Єдемі. Адам і Єва.

8.3.2 Боже благословення

8.3.3 Подружня пара має бути християнами.

8.3.4 ________________________

8.3.5 Погляд на дітонародження

8.3.6 Життєві пріоритети.

 

Молитва над дітьми.

8.4.1 Біблійна основа цієї молитви.

8.4.2 _________________________. (подібно Самуїлу)

8.4.3 Благословення дитини згідно віри батьків, церкви.

8.4.4 Виховання дітей в вченні Христа.

8.4.5 Служити Богу – це вибір зрілої особи.

 

Приділення уваги хворим.

8.5.1 Не всяка хвороба є наслідком гріха.

8.5.2 П’ять причин: ________________________________________________________.

8.5.3 Потрібно передивитися своє життя.(сповідь)

8.5.4 Забезпечення Голгофи.

8.5.5 Три методи зцілення: молитва праведника, положення рук і миропомазання.

8.5.6 Церква не відкидає лікарське втручання.

а) Це пробний камінь пастиря, тест на відповідність.

б) Ніяке інше навідування не викликає такої подяки, як навідування хворого.

І ніяке інше не навідування не викликає такого незадоволення, обід, як це.

в) До хворого потрібно йти відразу, як тільки прийшла вістка про хворобу.

г) ___________________________________, пов’язуючи хворобу з гріхами.

- Такі розрадники – даремні розрадники, – Йов 16,2.

- Можна, вибравши відповідний момент, пояснити про причину хвороб, яких може бути багато, і в тому числі – гріх.

д) Не слід навіщати лише із земними розмовами про суєту та різні гріхи

інших людей.

е) Навіщати хворих слід з духовними бесідами (особливо хронічно – хворих).

- Розказати, як живе церква,

... особливо позитивні події, покаяння нових людей.

- _______________________________________________.

- Почитати Слово Боже, пороздумувати з ним.

- Мотивувати віру хворого в можливість Божественного зцілення.

- В бесіді з безнадійними помираючими хворими, слід головною темою зробити – готовність зустрічі з Господом, і що цьому може заважати.

... В деяких випадках можна поговорити, за проханням родини, про впорядкування заповідних документів.

є) Обов’язково разом помолитися.

ж) __________________________________________.

з) При навідуванні заразних хворих – слід дотримуватись правил гігієни:

- Пройшовши не слід цілуватися.

... Хворий повинен знати, а як не знає – пояснити, що це не є доказом відсутності любові, а розумна поведінка.

- Для розмови не слід сідати близько, щоб не дихати один на одного.

- Після такого навідування не слід відразу йти додому, чи до інших людей, щоб не перенести інфекцію.

... Слід 1 – 2 години прогулятись на чистому повітрі, щоб легені видихали мікроби, якими надихались.

- Прийшовши додому, слід прийняти душ, поміняти одежу і тоді

приступити до виконання інших обов’язків.

 

Висновок.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-23; просмотров: 334; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.119.139.50 (0.308 с.)