Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Слава: кондак слепаго, глас 4.
Душе́вныма очи́ма ослепле́н, / к Тебе́, Христе́, прихожду́, / я́коже слепы́й от рожде́ния, / покая́нием зову́ Ти: / Ты су́щих во тьме Свет пресве́тлый. И ныне: кондак Пасхи, глас 8: А́ще и во гроб снизше́л еси́, Безсме́ртне, / но а́дову разруши́л еси́ си́лу, / и воскре́сл еси́, я́ко победитель, Христе́ Бо́же, / жена́м мироно́сицам веща́вый: ра́дуйтеся, / и Твои́м апо́столом мир да́руяй, / па́дшим подая́й воскресе́ние. Прокимен, глас 8: Помоли́теся и воздади́те / Го́сподеви Бо́гу на́шему. Стих: Ве́дом во Иуде́и Бог, во Изра́или ве́лие и́мя Его́. Апостол Деяний, зачало 38. [Деян. 16, 16–34.] Во дни о́ны, бысть иду́щим апо́столом на моли́тву, отрокови́ца не́кая иму́щая дух пытли́в сре́те нас, я́же стяжа́ние мно́го дая́ше господе́м свои́м волхву́ющи. Та после́довавши Па́влу и нам, взыва́ше глаго́лющи: си́и челове́цы раби́ Бо́га Вы́шняго суть, и́же возвеща́ют нам путь спасе́ния. Се же творя́ше на мно́ги дни. Стужи́в же си Па́вел, и обра́щся, ду́хови рече́: запреща́ю ти и́менем Иису́са Христа́, изы́ди из нея́. И изы́де в том часе́. Ви́девше же госпо́дие ея́, я́ко изы́де наде́жда тяжа́ния их, пое́мше Па́вла и Сил́у, влеко́ша на торг ко князе́м. И вве́дше их к воево́дам, ре́ша: си́и челове́цы возмуща́ют град наш, иуде́е су́ще. И завещава́ют обы́чаи, я́же не досто́ит нам приима́ти, ни твори́ти, ри́мляном су́щим. И сни́деся наро́д на них, и воево́ды растерза́вше им ри́зы, веля́ху па́лицами би́ти их. Мно́ги же да́вше им ра́ны, всади́ша в темни́цу, завеща́вше темни́чному стра́жу тве́рдо стрещи́ их. И́же таково́ завеща́ние прие́м, всади́ их во вну́треннюю темни́цу, и но́ги их заби́ в кла́де. В полу́нощи же Па́вел и Си́ла моля́щася поя́ста Бо́га, послу́шаху же их ю́зницы. Внеза́пу же трус бысть ве́лий, я́ко поколеба́тися основа́нию темни́чному: отверзо́ша же ся а́бие две́ри вся, и всем ю́зы ослабе́ша. Возбу́ждься же темни́чный страж, и ви́дев отве́рсты две́ри темни́цы, извле́к нож, хотя́ше себе́ уби́ти, мня избе́гша ю́зники. Возгласи́ же гла́сом ве́лиим Па́вел, глаго́ля: ничто́же сотвори́ себе́ зла, вси бо есмы́ зде. Проси́в же свещи́, вскочи́, и тре́петен быв, припаде́ к Па́влу и Си́ле. И изве́д их вон, рече́: госпо́дие, что ми подоба́ет твори́ти, да спасу́ся? О́ни же реко́ста: ве́руй в Го́спода Иису́са Христа́, и спасе́шися ты, и весь дом твой. И глаго́ласта ему́ сло́во Госпо́дне, и всем и́же в дому́ его́. И пое́м я́ в той же час но́щи, измы́ от ран, и крести́ся сам и свои́ ему́ вси а́бие. Введ же я́ в дом свой, поста́ви трапе́зу, и возра́довася со всем до́мом свои́м, ве́ровав Бо́гу.
Аллилуиа, глас 8: При́зри на мя, и поми́луй мя. Стих: Стопы́ моя́ напра́ви по словеси́ Твоему́. Евангелие Иоанна, зачало 34. Во вре́мя о́но, мимоиды́й Иису́с ви́де челове́ка сле́па от рождества́. И вопроси́ша Его́ ученицы́ Его́, глаго́люще: Равви́, кто согреши́; сей ли, или́ роди́теля его́, да слеп роди́ся? Отвеща́ Иису́с: ни сей согреши́, ни роди́теля его́, но да явя́тся дела́ Бо́жия на нем. Мне подоба́ет де́лати дела́ Посла́вшаго Мя, до́ндеже день есть: прии́дет нощь, егда́ никто́же мо́жет де́лати. Егда́ в ми́ре есмь, свет есмь ми́ру. Сия́ рек, плю́ну на зе́млю, и сотвори́ бре́ние от плюнове́ния, и пома́за о́чи бре́нием слепо́му. И рече́ ему́: иди́, умы́йся в купе́ли Силоа́мсте, е́же сказа́ется по́слан. И́де же, и умы́ся, и прии́де ви́дя. Сосе́ди же и и́же бя́ху ви́дели его́ пре́жде, я́ко слеп бе, глаго́лаху: не сей ли есть седя́й и прося́й? О́вии глаго́лаху, я́ко сей есть: ини́и же глаго́лаху, я́ко подо́бен ему́ есть. Он же глаго́лаше, я́ко аз есмь. Глаго́лаху же ему́: ка́ко ти отверзо́стеся о́чи? Отвеща́ он и рече́: Челове́к нарица́емый Иису́с бре́ние сотвори́, и пома́за о́чи мои́, и рече́ ми: иди́ в купе́ль Силоа́млю, и умы́йся. Шед же и умы́вся, прозре́х. Ре́ша же ему́: кто Той есть? Глаго́ла: не вем. Ведо́ша же его́ к фарисе́ем, и́же бе иногда́ слеп. Бе же суббо́та, егда́ сотвори́ бре́ние Иису́с, и отве́рзе ему о́чи. Па́ки же вопроша́ху его́ и фарисе́е: ка́ко прозре́? Он же рече́ им: бре́ние положи́ мне на о́чи, и умы́хся, и ви́жу. Глаго́лаху же от фарисе́й не́цыи: несть Сей от Бо́га Челове́к, я́ко суббо́ту не храни́т. О́вии глаго́лаху: ка́ко мо́жет челове́к гре́шен сицева́ зна́мения твори́ти? И ра́спря бе в них. Глаго́лаху у́бо слепцу́ па́ки: ты что глаго́леши о Нем, я́ко отве́рзе о́чи твои́? Он же рече́, я́ко проро́к есть. Не я́ша у́бо ве́ры иуде́е о нем, я́ко слеп бе, и прозре́, до́ндеже возгласи́ша роди́теля того́ прозре́вшаго. И вопроси́ша я́, глаго́люще: сей ли есть сын ва́ю, его́же вы глаго́лете, я́ко слеп роди́ся? Ка́ко у́бо ны́не ви́дит? Отвеща́ста же им роди́теля его́, и ре́ста: ве́мы, я́ко сей есть сын на́ю, и я́ко слеп роди́ся. Ка́ко же ны́не ви́дит, не ве́мы: или́ кто отве́рзе ему́ о́чи, мы не ве́мы, сам во́зраст и́мать, самого́ вопроси́те: сам о себе́ да глаго́лет. Сия́ реко́ста роди́теля его́, я́ко боя́стася жидо́в: уже́ бо бя́ху сложи́лися жи́дове, да а́ще кто Его́ испове́сть Христа́, отлуче́н со́нмища да бу́дет. Сего́ ра́ди роди́теля его́ реко́ста: я́ко во́зраст и́мать, самого́ вопроси́те. Возгласи́ша же втори́цею челове́ка, и́же бе слеп, и ре́ша ему́: даждь сла́ву Бо́гу, мы ве́мы, я́ко Челове́к Сей гре́шен есть. Отвеща́ же он, и рече́: а́ще гре́шен есть, не вем: еди́но вем, я́ко слеп бех, ны́не же ви́жу. Ре́ша же ему́ па́ки: что сотвори́ тебе́; ка́ко отве́рзе о́чи твои́? Отвеща́ им: реко́х вам уже́, и не слы́шати: что па́ки хо́щете слы́шати; еда́ и вы ученицы́ Его́ хо́щете бы́ти? Они́ же укори́ша его́, и ре́ша ему́: ты учени́к еси́ Того́, мы же Моисе́овы есмы́ ученицы́. Мы ве́мы, я́ко Моисе́ови глаго́ла Бог: Сего́ же не ве́мы, отку́ду есть. Отвеща́ челове́к, и рече́ им: о сем бо ди́вно есть, я́ко вы не ве́сте, отку́ду есть, и отве́рзе о́чи мои́. Вем же, я́ко гре́шники Бог не послу́шает, но а́ще кто богочте́ц есть, и во́лю Его́ твори́т, того́ послу́шает. От ве́ка несть слы́шано, я́ко кто отве́рзе о́чи сле́пу рожде́ну. А́ще не бы был Сей от Бо́га, не могл бы твори́ти ничесо́же. Отвеща́ша и ре́ша ему́: во гресе́х ты роди́лся еси́ весь, и ты ли ны учи́ши? И изгна́ша его́ вон. Услы́ша Иису́с, я́ко изгна́ша его́ вон, и обре́т его́, рече́ ему́: ты ве́руеши ли в Сы́на Бо́жия? Отвеща́ он, и рече́: и кто есть, Го́споди, да ве́рую в Него́? Рече́ же ему́ Иису́с: и ви́дел еси́ Его́, и глаго́ляй с тобо́ю, Той есть. Он же рече́: ве́рую, Го́споди, и поклони́ся Ему́.
Вместо же Достойно: поем:
А́нгел вопия́ше Благода́тней: / Чи́стая Де́во, ра́дуйся! / И па́ки реку́: ра́дуйся! / Твой Сын воскре́се / тридне́вен от гро́ба, / и ме́ртвыя воздви́гнувый: / лю́дие, весели́теся. Таже ирмос, глас 1: Свети́ся, свети́ся, / но́вый Иерусали́ме, / сла́ва бо Госпо́дня / на тебе́ возсия́. / Лику́й ны́не / и весели́ся, Сио́не. / Ты же, Чи́стая, красу́йся, Богоро́дице, / о воста́нии Рождества́ Твоего́. Причастный: Те́ло Христо́во приими́те, / исто́чника безсме́ртнаго вкуси́те. Другий: Хвали́те Го́спода с Небе́с, / хвали́те Его́ в вы́шних. / Аллилу́иа. трижды. Службу святаго случившагося в Неделю сию поем на Повечерии. В оглавление ОТДАНИЕ ПРАЗДНИКА ПАСХИ ВО ВТОРНИК ШЕСТОЙ НЕДЕЛИ ПО ПАСЦЕ, По 9-м часе творит священник начало с кадилом и со свещею, царским дверем отверзенным, и поет: Христо́с воскре́се: со стихи. И по стисех псалом: Благослови́ душе́ моя́ Го́спода: И ектениа. Таже кафисма обычная. На Го́споди воззва́х: поем стихиры самогласны Слепы́й роди́выйся, в свое́м по́мысле глаго́лаше: / еда́ аз грех ра́ди роди́тельных роди́хся без о́чию, / еда́ аз за неве́рие язы́ков роди́хся во обличе́ние? / Не домышля́юся вопроша́ти, / когда́ нощь, когда́ день? / Не терпи́та ми но́зе ка́меннаго претыка́ния, / не ви́дех бо со́лнца сия́юща, / ниже́ во о́бразе мене́ Созда́вшаго. / Но молю́ Ти ся Христе́ Бо́же, / при́зри на мя и поми́луй мя. Мимоходя́ Иису́с от святи́лища, / обре́те челове́ка сле́па от рожде́ния, / и умилосе́рдився положи́ бре́ние на о́чию его́, и рече́ к нему́: / иди́ умы́йся в Силоа́ме, / и умы́вся прозре́, сла́ву возсыла́я Бо́гу. / Сосе́ди же его́ глаго́лаху ему́: / кто твои́ зе́ницы отве́рзе, / и́хже никто́же от зря́щих исцели́ти возмо́же? / Он же возопи́в, рече́: / Челове́к Иису́с глаго́лемый, / Он ми рече́, умы́йся в Силоа́ме, и прозре́х. / Той есть вои́стинну, / Его́же рече́ Моисе́й в зако́не, Христа́ Месси́ю: / Той есть Спас душ на́ших. Глас 4: Все житие́ слепы́й нощь помышля́я, / возопи́ к Тебе́: / Го́споди, отве́рзи ми зе́ницы, / Сы́не Дави́дов Спа́се наш, / да со все́ми и аз воспою́ Твою́ силу.
Глас 5: Го́споди, мимоходя́ путе́м, / обре́л еси́ челове́ка сле́па от рожде́ния, / и удивле́ни бы́вше ученицы́, вопроша́ху Тя глаго́люще: / Учи́телю, кто согреши́: сей ли, / или́ роди́тели его́, да слеп роди́ся? / Ты же Спа́се мой возопи́л еси́ к ним: / ни сей согреши́, ни роди́тели его́, / но да явя́тся дела́ Бо́жия на нем. / Мне подоба́ет де́лати дела́ Посла́вшаго Мя, / я́же никто́же мо́жет де́лати. / И сия́ рек, плю́нув до́лу, и бре́ние сотво́рь, / пома́зал еси́ о́чи его́, рек к нему́: / иди́, умы́йся в Силоа́мстей купе́ли. / Он же умы́вся здрав бысть, и вопия́ше к Тебе́: / ве́рую Го́споди, и поклони́ся Тебе́. / Те́мже вопие́м и мы, поми́луй нас. Глас 8: Пра́вды со́лнце мы́сленное Христе́ Бо́же, / из утро́бы све́та лише́ннаго, / Твои́м пречи́стым прикоснове́нием просвети́вшее обою́ду, / и на́ша о́чи душе́вныя озари́вшее, / сы́ны дне покажи́, / да ве́рою вопие́м Ти: / мно́гое Твое́ и неизрече́нное, е́же на нас благоутро́бие, / Человеколю́бче, сла́ва Тебе́. За милосе́рдие ми́лости воплоти́выйся, Христе́ Бо́же, / све́та лише́ннаго от утро́бы, / милосе́рдием неизре́ченных щедро́т, / сия́ния Боже́ственнаго сподо́бил еси́, / сего́ зе́ницам пе́рстию / созда́тельными пе́рсты Твои́ми прикосну́выйся: / Сам и ны́не, Светода́телю, / и на́ша озари́ душе́вная чу́вства, / я́ко еди́н независтнода́тель. Слава, и ныне, глас 8: Кто возглаго́лет си́лы Твоя́, Христе́; / или́ кто изочте́т чуде́с Твои́х мно́жества? / Сугу́б бо я́ко ви́ден был еси́ на земли́ за бла́гость, / сугу́бы и цельбы́ неду́гующим подава́л еси́: / не то́чию бо теле́сныя о́чи отве́рзл еси́, / и́же от утро́бы слепо́му, / но и душе́вныя. / Те́мже Бо́га Тя испове́даше тая́щагося, / и всем подаю́ща ве́лию ми́лость. Прокимен дне. На стиховне стихира, глас 5: Тебе́ воплоще́ннаго Спа́са Христа́, / и небес не разлучи́вшася, / во гла́сех пе́ний велича́ем, / я́ко крест и смерть прия́л еси́ за род наш, / я́ко человеколю́бец Госпо́дь, / испрове́ргий а́дова врата́, / тридне́вно воскре́сл еси́, / спаса́я ду́ши на́ша.
|
||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2021-03-09; просмотров: 55; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.216.177.94 (0.014 с.) |