Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
В якому поетичному епосі знаходять своє закріплення політичні та правові ідеї стародавньої Індії?
1) „Атхарваведа”; 2) „Книга Ману”; 3) „Яджурведа”; 4) „Махабхарата”;. 5) „Упанішада”.
Що служить запорукою дотримання закону, за „Законами Ману”? 1) Справедливість; 2) Влада; 3) Правитель; 4) Покарання; 5) Страх.
Кому належать слова: „Влада оберігає сонного, панує над всіма істотами, охороняє їх, стоїть на сторожі загального порядку”? 1) Каутільї; 2) Аменемопе; 3) Птахотепу; 4) Фараонові Аменемхету І; 5) Фараонові Тутмосу ІІІ.
Що є найважливішим елементом, без якого суспільство не могло б існувати за. „Архашастрою”? 1) Справедливість; 2) Влада; 3) Правитель; 4) Покарання; 5) Страх.
В який період було створено таку пам'ятку політичних та правових вчень, як „Артхашастра” ("Книга про користі)? 1) II тисячоліття до н.е.; 2) I тисячоліття до н.е.; 3) III тисячоліття до н.е.; 4) III тисячоліття н.е.; 5) I тисячоліття н.е.
З якої пам’ятки правової та політичної думки взято дане твердження: „Покарання є правитель, це керівник, воно служить запорукою дотримання закону... Тільки покарання править всіма істотами... мудрі вважають покарання тотожним до закону”? 1) „Атхарваведа”; 2) „Закони Ману”; 3) „Махабхарата”;. 4) „Яджурведа”; 5) „Упанішада”.
З якої пам’ятки правової та політичної думки взято дане твердження: „Вчинене беззаконня ніколи не залишається без наслідків для того, хто його вчинив”? 1) „Атхарваведа”; 2) „Махабхарата”;. 3) „Яджурведа”; 4) „Закони Ману”; 5) „Упанішада”.
З чим пов’язується зародження державної організації згідно з „Книгою Ману” і висловлюваннями Каутільї? 1) З появою приватної власності, зокрема на землю; 2) З економічним розвитком; 3) З людською природою; 4) З занепадом моральності серед людей; 5) З розшаруванням суспільства на багатих і бідних.
Яке основне завдання володаря визначає Великий план (Хунг фан)? 1) Забезпечення у світі гармонії; 2) Утвердження справедливості; 3) Турбота про підданих; 4) Захист від зовнішніх посягань; 5) Здійснення влади на основі всеосяжної любові.
На чому повинні базуватися відносини між людьми за вченням Мо-дзи? 1) На справедливості; 2) На законах; 3) На моралі; 4) На п’яти залежностях; На всеосяжній любові.
Ідеал якого китайського мислителя висловлений в цих словах: „Я дбав би, щоб міста і площі не були більше обгороджені мурами, і тоді народ перекує мечі на орала і без страху і боязні буде пасти свою худобу в долинах і лісах. Я подбав би про тисячолітній мир”?
1) Конфуцій; 2) Лао-цзи; 3) Мо-дзи; 4) Хань Фей; 5) Шан Ян.
Який правитель найкращий за вченням даосизму? 1) Той, який здійснює управління на основі суворості, справедливості та лагідності; 2) Той, про кого народ знає лише те, що він існує; 3) Той, що зробив своє серце суворим для підданих; 4) Той, чиє правління базується на ідеї всеосяжної любові; 5) Той, що здійснює правління на основі мудрості.
Кому належать слова: „Найкращий правитель той, про кого нарід знає лише те, що він існує...”? 1) Конфуцій; 2) Лао-цзи; 3) Мо-дзи; 4) Хань Фей; 5) Шан Ян.
Кому належить дане твердження: „Без царя і батька — без держави і сім'ї — людство повернулося б до тваринного світу”? 1) Конфуцій; 2) Лао-цзи; 3) Мо-дзи; 4) Мен-цзи; 5) Шан Ян.
Кому належать слова: „Держава є витвором духу, і впливати на неї не можна. Всякі спроби втручання завжди засуджені на невдачу і розбивають єдність”? 1) Конфуцій; 2) Лао-цзи; 3) Мо-дзи; 4) Мен-цзи; 5) Шан Ян.
Яка головна мета Конфуція в суспільному плані? 1) забезпечення справедливості; 2) утвердження законності; 3) повернення втраченої рівноваги в державі і сім'ї; 4) забезпечення тисячолітнього миру; 5) повернення до природного стану.
Хто є автором даного твердження: „Коли відсутня взаємна любов між людьми, то виникає взаємна зненависть; якщо правитель і його підлеглі не почувають взаємної любові, то немає родинної любові і шанування батьків; якщо між братами немає взаємної любові, то немає і згоди між ними; коли між людьми немає взаємної любові, то сильний неодмінно підкорює слабкого, багатий ображає бідних, знатний хизується перед простолюдином, хитрий обманює простодушного.”? 1) Конфуцій; 2) Лао-цзи; 3) Мо-дзи; 4) Мен-цзи; 5) Шан Ян.
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2020-10-24; просмотров: 150; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.144.254.231 (0.005 с.) |