Седален, глас 8. Подобен: премудрости 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Седален, глас 8. Подобен: премудрости



Мре́жею словес Божественных рыбы уловив словесныя,/ сия принесл еси начатой Богу нашему,/ и в Христовы язвы желая облещи́ся, подобник стра́сти Его явился еси./ Тем, соше́дшеся по до́лгу, чтим, апостоле сла́вне, всепра́зднственную память твою/ и согласно вопии́м ти:/ моли Христа Бога грехов оставление даровати чтущим любовию святую память твою.

Слава, и ныне, Богородичен:

Яко Деву и Едину в жена́х,/ Тя, без Семене Рождшую Бога плотию,/ вси ублажаем роди человечестии:/ огнь бо вселися в Тя Божества/ и, яко младенца, дои́ши Зижди́теля и Господа./ Тем Ангельский и человеческий род достойно славим пресвятое рождество Твое и согласно вопием Ти:/ моли Христа Бога согрешений оставление даровати покланяющимся верою пресвятому рождеству Твоему.

Песнь 4

Ирмос: Седя́й в славе на Престоле Божества,/ во облаце ле́гце/ прии́де Иисус Пребоже́ственный,/ нетленною дла́нию, и спасе́ зовущия:/ слава, Христе, силе Твоей.

Величайшим чудес явлением наче́н/ и догма́тов Божественных славу светле излага́я,/ вселенную объя́л еси пропове́данием, взывающу:/ слава, Христе, силе Твоей.

Яко самовидца тя Слова и теплаго служителя,/ и Того славы и величествия свиде́теля,/ и яко ве́рна строи́теля, и апостола/ восхваля́ем тя, блаженне Фомо́, всече́стне.

Якоже неве́стный чертог и скинию Небесную,/ основание на Ка́мени краеуго́льнем утвердив,/ назда́л еси, блаже́нне всеприснопа́мятне, зовущим:/ слава, Христе, силе Твоей.

Богородичен:

Землю неора́нную, Клас жизни возде́лавшую,/ и облак легкий, тучу, Жизнодавца источившую,/ Всесвятую Деву именуем, зовуще:/ слава, Христе, силе Твоей.

Песнь 5

Ирмос: Нечести́вии не у́зрят славы Твоея́, Христе,/ но мы Тя, Единоро́дне,/ Оте́ческия славы сияние Божества,/ от но́щи у́тренююще,/ воспеваем Тя, Человеколюбче.

Осия́н, апо́столе, славою Христо́вою/ и, ребро животворное осяза́в,/ почерпл еси неизследи́мую Богословия пучину/ и мир обогатил еси.

Не пришед к первому Твоему входу Фома,/ не веруя же ученико́м, ве́ровав же последи́,/ радуяся, возопи́,/ Тя, Бога и Господа возвещая, Многомилостиве.

Яко небо одушевленное, славу Твою, Христе,/ гро́мом духовным Фома возопи́,/ испове́дуя и Бога, и Господа,/ Тя верным благовести́.

Богородичен:

Победителя покажи, Всенепоро́чная,/ ум страстей и помышлений стремления покори́ сих, Богоневесто,/ Бога Рождшая, Спасителя душ наших.

Песнь 6

Ирмос: Пожру́ Ти со гла́сом хвале́ния, Господи,/ Церковь вопиет Ти,/ от бесо́вския кро́ве очи́щшися/ ради милости от ребр Твоих/ исте́кшею Кро́вию.

Всех неверие, Фомо́, душегу́бное,/ неве́рование твое, блаженне, исцеляет:/ ты бо несумненно/ гвоздей же и копия язвы испытал еси.

Испусти́л еси, яко си́лен, Христе, апостола,/ яко стрелу́ изощре́ну,/ в сердца враг Твоих, Жизнодавче,/ и коры́стей объя́тие Тебе сих приведе.

Жертвы идольския, Ще́дре, упраздни́л еси,/ закла́н быв на Дре́ве,/ и заколе́нии святы́ми Богоглаго́ливых апостол,/ подража́ющих Твоя страдания.

Богородичен:

О чудо, всех чудес новейшее:/ яко Дева во утробе/ всяческая Содержащаго,/ неискусомужно заченши, не тесновмести́.


Кондак, глас 4. Подобен: Явился еси днесь

Премудрости благодати исполнен,/ Христов апостол и служитель истинный/ в покаянии вопияше Тебе:/ Ты мой еси Бог же и Господь.

Икос:

Госпо́дню ученику и великому тайнопове́дателю,/ Фоме Богоглаголивому, Петр возопи́:/ ви́дехом Господа./ Рече́ же той: аще не ви́жду аз язвы рук Его, не уве́рую, вопия́ше близнец./ Тогда Владыка всех, якоже раб прии́де, хотя спасти вся, и глаго́лет Фоме:/ осяжи руки Моя и ребра и не не веруй:/ Аз бо есмь Господь и Бог твой./ Он же с покаянием возопи:/ Ты мой еси Бог же и Господь.

Песнь 7

Ирмос: В пещи́ Авраа́мстии отроцы перси́дстей,/ любовию благочестия/ паче, не́жели пламенем опаля́еми, взыва́ху:/ Благослове́н еси в храме славы Твоей, Господи.

С вышними ликостоя́ньми, яко апостол, ра́дуяся, ликуеши, блаженне,/ на небесех, воспевавши же, веселяся:/ Благословен еси в храме славы Твоея, Господи.

От конец до конец протече́ твое вещание/ и глаго́л твоих Божественных предложе́ние, зовущия научающее:/ благословен еси в храме славы Твоея, Господи.

Храм был еси ты Троицы, прехвальне,/ темже и хра́мы идольския и куми́ры разруши́л еси,/ апостоле,/ храмы же воздвиг во славу и хвалу Христа Бога.

Богородичен:

Законныя работы Твоим Рождеством изба́вихомся:/ Ты бо, Богородице, Избавителя неискусому́жно нам родила еси./ Благословенна Ты в женах еси, Всенепорочная Владычице.

Песнь 8

Ирмос: Отроки благочестивыя в пещи́/ Ро́ждество Богоро́дичо спасло́ есть./ Тогда убо образуемое,/ ныне же действуемое,/ вселенную всю воздвиза́ет пе́ти Тебе:/ Господа пойте дела/ и превозноси́те Его во вся веки.

С Богом беседуя вопло́щшимся,/ плоть забыв, явился еси, блаженне,/ премирным же обоже́нием обогати́лся еси,/ приближе́нием к Богу Боготвори́м,/ и, Господа пойте, зовя́, и превозноси́те Его во вся веки.

Любо́вию Христу сочетався,/ смерть с Ним, блаженне, возлюби́л еси,/ и со апостолом Твоим и́дем, вещав,/ и с ним смерть прии́мем:/ Господа пойте, вопия́, и превозноси́те Его во вся веки.

Вас Христос апостолы,/ облаки во́льнаго дождя показа,/ тучами наводняющия Божественнаго познания Церкви, прему́дрии,/ и напаяющия поющих:/ Господа пойте дела и превозноси́те Его во вся веки.

Богородичен:

Пороков и скверн чиста́/ и всякия святыни еси храм,/ Слово Всесвято́е, вся освяща́ющее,/ Отцу Собезначальное, породила́ еси́./ Тем Тя, Дево, поем и превозно́сим во вся веки.

Песнь 9

Ирмос: Камень нерукосе́чный,/ от несеко́мыя горы́, Тебе, Дево,/ краеуго́льный отсече́ся, Христос,/ совокупивый разстоя́щаяся естества́./ Тем, веселящеся, Тя, Богородице, величаем.

Колесница светоносная явился еси́ седя́щаго Слова,/ на благолепнейшей твоей души́ и Богоно́сней носи́ма,/ ко спасению, славне, направля́я пою́щих тя.

Твою преблаженную память совершающе,/ молим всякаго треволне́ния изба́витися/ хода́тайством дерзнове́ния твоего,/ еже, яко Христов апостол, и́маши,/ Богови́дче всече́стне.

Днесь память твою вси,/ Фомо́ апостоле, соверша́ем,/ освяти и просвета верою искуше́ний, и обстоя́ний,/ и страстей всяких избавля́я молитвами твоими.

Богородичен:

Кра́сен прозябе́ Клас от земли́ Деви́ческия,/ Божие Слово, Имже питаемся ве́рнии,/ в Немже и живем и составляемся./ Тем Тя, Рождшую, яко Богородицу величаем.

Светилен. Подобен: Жены услы́шите

Самови́дче и апостоле Христа Всеще́драго,/ мир даровати всей вселенней и победы воинству нашему,/ и прегрешений оставление, и спасение испроси́ тя, Фомо́, восхваля́ющим/ яко ученика Богоглаголива.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2019-12-15; просмотров: 561; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.137.220.120 (0.006 с.)