Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Програмування обробки подій маніпулятора
“мишка” у графічному меню команд “Технологія”
При наведенні курсору маніпулятора “мишка” на меню “Технологія” необхідно, щоб у графічному меню команд рисунок кнопки змінювався на інший та одночасно з цим активізувалися відповідні підменю цього меню. Для меню “Технологія” активізуються рисунки кнопок, яки відповідають підменю “Схема”, “Опис схеми” і “Продукція”. Для цього виконуємо далі таки кроки і дії. Крок 1. Натискаємо мишкою на Image19 і у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events та у полі OnMouseMove подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image19MouseMove додаємо наступний текст: //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Image19MouseMove(TObject *Sender, TShiftState Shift, int X, int Y) { if (Mig_T==0) { Image19->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Технологія_2.bmp"); Mig_T=1; } Image23->Visible = false; Image24->Visible = false; Image25->Visible = false; Image26->Visible = true; Image27->Visible = true; Image28->Visible = true; Image29->Visible = false; Image30->Visible = false; Image31->Visible = false; Image32->Visible = false; Image33->Visible = false; Image34->Visible = false; Image35->Visible = false; Image36->Visible = false; Image37->Visible = false; Image38->Visible = false; Image39->Visible = false; Mig=1; } //--------------------------------------------------------------------------- Таким чином при наведенні курсору маніпулятора “мишка” на компоненту Image19, яка відповідає графічному меню “Технологія”, відразу на екрані дисплея станут видимими рисунки кнопок, яки завантажуються у поля Image26, Image27 і Image28 для графічних підменю “Схема”, “Опис схеми” і “Продукція”. Крім того у саму компоненту Image19 завантажується інший рисунок, на якому зображення показує активізований стан команд цього графічного меню команд. Далі необхідно записати оператори, щоб при натисканні на кожному з трьох підменю відображалася бажана інформація, а рисунок кнопки, який відповідає підкоманді при натисканні та відпусканні мишки змінювався. Програмування підменю “Схема”. Крок 1. Натискаємо на Image26 і у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events та у полі OnClick подвійним щелчком мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image26Click додаємо текст: //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Image26Click(TObject *Sender) { Image1->Picture->LoadFromFile("Data/Main/Scheme.bmp"); Image2->Visible = true; Image3->Visible = true; Image4->Visible = true;
Image5->Visible = true; Image6->Visible = true; Image7->Visible = true; Image8->Visible = true; Image9->Visible = true; Image10->Visible = true; Image11->Visible = true; Image12->Visible = true; Image13->Visible = true; Image14->Visible = true; Image15->Visible = true; Image16->Visible = true; Image17->Visible = true; Image18->Visible = true; Label1->Visible = true; } //--------------------------------------------------------------------------- Крок 2. Натискаємо на Image26 і у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events та у полі OnMouseDown подвійним натисканням мишки переходимо до вікна редактора коду, де у функцію Image26MouseDown додаємо наступний текст: //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Image26MouseDown(TObject *Sender, TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y) { Image26->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Схема_2.bmp"); } //--------------------------------------------------------------------------- Крок 3. Натискаємо на Image26 і у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events та у полі OnMouseUp подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image26MouseUp додаємо наступний текст: //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Image26MouseUp(TObject *Sender, TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y) { Image26->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Схема_1.bmp"); } //--------------------------------------------------------------------------- Програмування підменю “Опис схеми”. Крок 1. Натискаємо на Image27 і у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events та у полі OnClick подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image27Click додаємо наступний текст: //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Image27Click(TObject *Sender) { Form2->RichEdit1->Lines->LoadFromFile("Data/Main/Scheme.rtf"); Form2->Caption="Опис процесу отримання хлористого метилену"; Form2->ShowModal(); } //--------------------------------------------------------------------------- Крок 2. Натискаємо на Image27 і у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events та у полі OnMouseDown подвійним натисканням мишки переходимо до вікна редактора коду, де у функцію Image27MouseDown додаємо наступний текст: //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Image27MouseDown(TObject *Sender, TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y) { Image27->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис схеми_2.bmp"); } //--------------------------------------------------------------------------- Крок 3. Натискаємо на Image27 і у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events та у полі OnMouseUp подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image27MouseUp додаємо наступний текст:
//--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Image27MouseUp(TObject *Sender, TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y) { Image27->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Опис схеми _1.bmp"); } //--------------------------------------------------------------------------- Програмування підменю “Продукція”. Крок 1. Натискаємо на Image28 і у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events та у полі OnClick подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image28Click додаємо наступний текст: //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Image28Click(TObject *Sender) { Form2->RichEdit1->Lines->LoadFromFile("Data/Main/Products.rtf"); Form2->Caption="Продукція"; Form2->ShowModal(); } //--------------------------------------------------------------------------- Крок 2. Натискаємо на Image28 і у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events та у полі OnMouseDown подвійним натисканням мишки переходимо до вікна редактора коду, де у функцію Image28MouseDown додаємо наступний текст: //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Image28MouseDown(TObject *Sender, TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y) { Image28->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Продукція _2.bmp"); } //--------------------------------------------------------------------------- Крок 3. Натискаємо на Image28 і у вікні інспектора об’єктів обираємо вкладку Events та у полі OnMouseUp подвійним натисканням кнопки мишки переходимо до вікна редактора коду, де у шаблон функції Image28MouseUp додаємо наступний текст: //--------------------------------------------------------------------------- void __fastcall TForm1::Image28MouseUp(TObject *Sender, TMouseButton Button, TShiftState Shift, int X, int Y) { Image28->Picture->LoadFromFile("Data/Icons/Продукція _1.bmp"); } //---------------------------------------------------------------------------
|
||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-10; просмотров: 123; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.221.53.209 (0.011 с.) |