Трагікомічний епос іспанського життя 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Трагікомічний епос іспанського життя



Завдання 1.Зробити порівняльний аналіз образів Дон Кіхота і Санчо Панси за романом Сервантеса „Дон Кіхот” (спільні та відмінні риси).   Борецький М.І. Конфлікт між ідеалом та дійсністю – центральна проблема твору: літературознавча основа вивчення роману "Дон Кіхот" Сервантеса // Всесв літер. в серед. навч. закладах України. – 2001. – №11. – С. 50-51. Битва з вітряками: Система уроків по вивченню роману Сервантеса "Дон Кіхот". 8 клас // Заруб. літер. в навч. закладах. – 1997. – №6. – С.14-18. Вагно В.Е. Дорогами "Дон Кіхота". – М., 1988. Державин К. Н. Сервантес. – М., 1958. Дзюба І. Більший за самого себе // Сучасність. – 1995. – № 7-8. – С.82-88. Пискунова С. Истоки и смысл смеха Сервантеса //Вопросы литературы. – 1995. – №2. – С.143-169. Пинский Л. Е. Сюжет «Дон Кихота» и конец реализма Возрождения // Пинский Л.Е. Реализм эпохи Возрождения. – М., 1961. Снеткова Н.П. «Дон Кихот» Сервантеса. – М., 1970. Тимченко Р.М Франко і Сервантес //Іван Франко і історико-літературний процес: Матер. наук. конференції. – К., 1968. – С.56-59. Шалагінов Б.Б. Благородний ідальго продовжує свій шлях // Заруб. літер. в навч. закладах. – 1996. – №2.— С. 15-20. Штейн А.Л. История испанской литературы (Средние века и Возрождение). – М.,1976. – С. 117-148. Ярмолюк Г. Сервантес і Сковорода. Чи можна їх поставити поряд?: Порівняльна характеристика їхньої творчої уяви, ставлення до навколишнього світу, до ідеалу // Відродження. – 1996. – №3. – С.75-76. ПІДРУЧНИКИ

Самостійна робота №14

ТВОРЧІСТЬ ШЕКСПІРА

Завдання 1. Проаналізувати твори Шекспіра за варіантами (визначити: тему, ідею, проблематику, жанр, особли-вості будови, образної системи твору, конфлікт): 1 вар. - „Король Лір”. 2 вар.- „Приборкання непокірної”. 3 вар. - „Ромео і Джульєтта”. 4 вар.- „Венеціанський купець”. 5 вар. - „Сон літньої ночі”.     Аникст А. А. Творчество Шекспира. – М., 1963. Барг М.А. Шекспир и история. – М., 1976. Гайц И. Идейная и художественная функция в образе шута в комедиях Шекспира 90-х годов // Шекспировские чтения. 1985. – М., 1987. – С.41-53. Гайц И. Сюжет и конфликт шекспировских комедій / К проблеме традиции и новаторства// Шекспировский сборник. 1984.—М., 1986. – С.116-123. Генлужас А. Мифологическая образность в комедиях Шекспира // Шекспировские чтения. 1985. – М., 1987. – С.59-79. Дьоміна А.В. Дидактична інтеграція: трагедія Вільяма Шекспіра „Ромео і Джульєтта” // Всесв. літер. та культура в навч. Закладах України. – 2006. – №4. – С.11-16. Комарова В.П. Метафоры и аллегоризм в произведениях Шекспира. – Л., 1989. Козинцев Г. Наш современник Шекспир. – М., 1966. Комарова В.П. Буря в степи и символический «суд» в трагедии «Король Лир» // Комарова В.П. Метафоры и аллегории в произведениях Шекспира. – Л., 1989. – С.13-140. Ладигіна О.В. „Король Лір” на Україні // Слов’янське літературознавство і фолькло-ристика. – Вип.13. – К., 1978. – С.46-56. Морозов М.М. Статьи о Шекспире. – М., 1964. Настич Т.В. А любовь остается жить // Русский язык и литер. в учеб. заведениях. – 2004. – №4. – С.60-70. Новикова М. Міфосвіт „Макбета”: володарі та відьми // Заруб. літер. – 2004. – №41. – С.18-20. Пинский Л.Е. Шекспир. Основные начала драматургии. – М., 1971. Пинский Л.Е. Комедии Шекспира // Пинский Л.Е. Магистральный сюжет. – М., 1989. – С.49-123. Самарин Р.М. Реализм Шекспира. – М., 1964. Соловей Т.Г. «Чудо глубочайшей взаимности»: Система уроков по изуч. трагедии Шекспира «Ромео и Джульетта»// Русск. словесн. в школах Украины. – 2006. – №5. – С.25-31. Урнов М.В., Урнов Д.М. Шекспир. Движение во времени. – М., 1968. Урнов М.В., Урнов Д.М. Шекспир. Его герой, его время. – М., 1964. Холлидей Ф.Е. Шекспир и его время. – М., 1986. Шведов Ю. Эволюция шекспировской трагедии. – М., 1975. ПІДРУЧНИКИ

 

Самостійна робота №15

ЕПОС СЛОВЯН І УГОРЦІВ

Завдання 1. Скласти розгорнутий план-відповідь або тезово відповісти на пункти плану. План 1.Далматинська література. Роль Дубровника. Творчість Котрульєвича, М.Маруліча, Сасіна, Држича, Гундуліча. 2.Епоха Відродження в Угорщині (Я.Панноній, Б.Балаши). 3.Відродження в Чехії (Я.Гус, Б.Лобковіц). 4.Польське Відродження (А.Кржицький, К.Яницький, М.Рей, Я.Кохановський). Голенищев -Кутузов И.Н. Славянские литературы. – М., 1978. Голенищев -Кутузов И.Н. Итальянское Возрождение и славянские литературы XV-XVI веков. – М., 1963. История польской литературы: В 2 т./ Ред.кол.: В.В.Витт и др. – М., 1969. Оболевич В.Б. История польской литературы (Средневековье, Ренессанс). – Л., 1983. Сербский э пос: В 2 т. /Сост. Н.И.Кравцов. – М., 1960. Степанович А. Очерки истории сербо-хорватской литературы. – К., 1989. Трофимович К.К., Моторний В.А. Нариси з історії сербо-лужицької літератури. – Львів, 1970 Эпос славянских народов: Хрестоматія / Под ред. П.Г.Богатырева. – М., 1959. ПІДРУЧНИКИ

 

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-02-07; просмотров: 212; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.188.66.13 (0.004 с.)