Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Ідентифікатори - імена об'єктів і конструкцій програми (міток, констант, типів, змінних, типів, процедур, функцій, об'єктів, модулів, полів в записах і Т. Д. ).
Ключові слова – це зарезервовані ідентифікатори, які використовуються для написання команд. Змінні – це певний розділ, в якому міститься інформація. Змінні можуть бути багатьох типів в залежності від мови програмування. Наприклад: $str = “Hello, World!”; $cars = array(‘1’=>’BMW’,’2’=>’Nisan’,’3’=>’Dodge’); $home = true; Змінні називаються так тому, що можуть змінювати свій вміст в процесі виконання коду. Константи – аналогічні до змінних, тільки не можуть змінюватись в процесі виконання коду. Оператори - це спеціальний символ, який повідомляє транслятору про те, що ви хочете виконати операцію з деякими операндами. Коментарі – спеціальні символи які виривають (блокують) певний проміжок коду з потоку компіляції. Застосовуються для коментування коду для зручності розуміння і орієнтації. Типи даних – змінні або константи можуть бути багатьох типів, в залежності які маніпуляції ми хочемо з ними робити, наприклад в типи даних в PHP: рядок, число, число з плаваючою точкою, ресурс, масив, булевий тип, тип «null» та інші. Функції – це пойменована частина програми, яка може викликатися з інших частин програми стільки разів, скільки необхідно. Функція, на відміну від процедури, обов'язково повертає значення. Функції в програмуванні можуть бути двох типів: користувацькі та програмні (які вмонтовані в ядро середовища). 2) Створення заголовків засобами html відбувається за допомогою спеціальних тегів: <h1></h1> - <h6></h6>, чим менший коефіцієнт біля тегу, тим більший текст отримаємо в інтерпретованому документі. Тег заголовків може набути атрибути кольору, кольору фону, сімейства шрифту і багато іншого. Абзаци в мові даній мові розмітки відокремлюємо за допомогою спеціальних тегів <p></p> - можуть також набути безліч атрибутів. Для того щоб вставити розрив рядків (перенос на новий рядок) використовується тег <br />. <h2>Ласкаво просимо!</h2> <p style=”color:#ffffff;font-family:Times-New-roman;”> Будь-який текст… Будь-який текст… Будь-який текст… Будь-який текст… Будь-який текст… Будь-який текст…<br /> Будь-який текст… Будь-який текст… Будь-який текст… Будь-який текст… Будь-який текст… Будь-який текст…</p> Білет 1) До простих типів даних відносяться: bool, int, char, float, double. До складених: користувацькі – struct - структура; union – об`єднання; enum - перерахування;class - класи;
INTEGER (цілий). Діапазон значень даних цього типу, що можуть прийматися, зазвичай від -32768 до +32767. REAL (дійсний). Дані цього типу мають цілу, дробову частини та порядок (степінь числа 10). Граничне значення - Масив - це впорядкований скінченний набір елементів (даних) одного типу. Зазвичай працюють з масивами, які містять числа. Граничне значення - BOOLEAN (булевий або логічний тип). Величини цього типу приймають одне з двох значень: TRUE (істина) чи FALSE (хибність). Граничне значення - true або false. Рядковий тип даних (string) – містить в собі рядкові дані (текст). Граничне значення - Послідовність символів Unicode. Тип struct - це тип значення, який зазвичай використовується для інкапсуляції невеликих груп пов'язаних змінних. Клас - це логічна структура, яка дозволяє створювати свої власні користувацькі типи шляхом групування змінних інших типів, методів і подій. Для перетворення одного типу даних в інший використовується функція – Convert.To(тип даних); Наприклад: a = Convert.ToInt32; double [] t = new double [7] {11,13 5,15,10,9 5,13 1,15 4}; int a = 10; string a = “Hello!”; char a = ‘a’; 2) Нумеровані списки в html за допомогою тегу <ol></ol>, в собі містить перелік пунктів в тезі <li></li>. Має перелік параметрів: type=”1/A/I”, start=”1/3/5”. Наприклад: <ol start=”3” type=”A”> <li>book1</li> <li>book2</li> <li>book3</li> </ol>. Білет 1) Арифметичні операції в c# (+ додати,- відняти,* помножити,/ поділити,% ділення по-модулю(повертає остачу, якщо є)) мають аналогічний пріоритет що й в математиці. Цілочислове ділення повертає результат звичайного розділення на число, а ділення по-модулю повертає остачу від ціло-числового ділення. Логічні операції (&& логічне «і»,|| логічне «або»,! Логічне «ні»). Результатом виконання логічних операцій може бути виконання певної частини коду наприклад: If(a!=0 && b!=0){ Label1.Text = “a і b – не дорівнюють нулю! ”; } 2) Марковані списки в засобах html відтворюються за допомогою параметру type = “disc/circle/square”; Наприклад: <ul type=”circle”> <li>book1</li> <li>book2</li> <li>book3</li> </ul>.
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-24; просмотров: 210; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.141.202.54 (0.007 с.) |