Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Exercise1 Read the text which will teach you how to behave during job interviews.
Everybody must Know it if you Want to do Well at a Job Interview
The job interview, therefore, is very important. In the interview, an applicant must demonstrate that he or she is the right person for the job. As you prepare for the interview process, remember one thing. The purpose of an interview is not to intimidate you or to put you in an uncomfortable situation. The interview is the most efficient way in a relatively short time for you and the representative of an employer to get to know each other. books and courses are full of advice and suggestions to help job applicants prepare for their interviews. For example, applicants are taught to dress appropriately and have a clean and neat appearance. How you dress can be as important in creating an impression as what you have to say. So, dress in good taste, as employers prefer to hire men and women whose appearance and overall behavior present a positive image. Before the interview find out what you can about the firm, about the job you're applying for. Find out the interviewer’s name and telephone number, where the interview is and how long it will take to get there. Be on time for the interview, and know your interviewer's name. Greet your interviewer by name and give him/her a firm handshake (ladies too) when you come in. During the interview try to relax. It is appropriate to smile often and make eye-contact with the interviewer. The applicant should be prepared to answer questions about education and previous jobs. Interviewers expect applicants to talk profoundly, confidently, and truthfully about their work experience, skills, goals, and abilities. Answer questions as fully as you wish; don’t respond with a yes or no. Answering questions emphasize your goals and strong points. Always be polite and speak plainly and clearly. Be confident and make the interviewer think that you are a self-confident person. Exercise 2 Match the English words and word-combinations with their Ukrainian equivalents. Make up sentences with these words.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-20; просмотров: 411; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.191.43.140 (0.004 с.) |