Методичні рекомендації до проведення практичних занять 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Методичні рекомендації до проведення практичних занять



МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

№ з/п Назва теми Кількість годин
1. Розробка методичних порад для батьків і вихователів щодо організації роботи дітей із комп’ютером за допомогою MS-Word  
2. Презентація навчально-розвивальних комп’ютерних програм та графічних редакторів для дітей дошкільного віку  
3. Способи обробки інформації у програмі Excel  
4. Розробка веб-глосарію «КТ у роботі з дітьми дошкільного віку»  
5. Створення комп’ютерних ігор для дітей дошкільного віку та інтерактивних вправ Learningapps.org  
     

Розподіл балів, які отримують студенти

Денна форма навчання

Модуль 1 Модуль2 (проект) Сума
поточне тестування і самостійна робота
Практичні роботи ЗМ1-2
ПР1 ПР2 ПР3 ПР4 ПР5 СР    
           

ПР –практичні роботи

СР – самостійна робота

 

 

Практична робота № 1

Розробка методичних порад для батьків і вихователів щодо організації роботи дітей із комп’ютером

Мета роботи: розробити методичні поради для батьків та вихователів, спираючись на нормативні акти та діючі положення. Сформувати в студентів систему знань про організацію діловодства в дошкільному навчальному закладі засобами інформаційно-комунікаційних технологій.

 

Обладнання: комп'ютер типа Pentium, операційна система Windows ХР, текстовий редактор MS Word, конспект лекцій.

Хід роботи

Щоб успішно виконати практичну роботу, необхідно заздалегідь готуватися до неї, а саме:

– ознайомитися з теоретичними відомостями, використовуючи джерела, наведені у списку рекомендованої літератури, чи будь-які інші;

– ознайомитися з ходом роботи й записати у зошит команди, необхідні для виконання завдань;

– письмово дати відповіді на контрольні питання.

За вказівкою викладача студенти оформлюють на аркушах звіт про виконання роботи, який містить:

 

1. Тему, мету роботи.

2. Відповіді на контрольні теоретичні питання.

3. Файли1 з результатами виконання завдань.

Теоретичні контрольні питання

1. Загальні методичні рекомендації з питань упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес дошкільного закладу освіти.

2. Аналіз нормативних документів.

3. Основні принципи побудови курсу, цілі й завдання авторської методики застосування ІКТ та варіативної частини програми підготовки дітей дошкільного віку та ін.

Поради:

1. «Як правильно організувати роботу за комп’ютером»

2. «Час роботи за комп’ютером 5-6 річної дитини»

3. «Правила роботи за комп’ютером»

4. «Застосування ПК для прослуховування аудіо-матеріалів»

5. «Планшет чи ПК»

6. «Нові тенденції у ДНЗ щодо комп’ютерної грамоти дошкільника»

7. «Комп’ютерна грамота для дошкільнят»

8. Комп’ютер – як одна із сучасних технологій розвитку дитини –дошкільника

9. Вимоги до організації занять дітей з комп’ютером

10. Основні завдання до занять дітей з комп’ютером

11. Організація занять дітей з комп’ютером

12. Дитячі освітні комп’ютерні ігри

13. Пам’ятка для педагога по роботі з комп’ютером

14. Комп’ютер та здоров’я дитини

15. «Безопасность детей в Интернет»

Питання, що виносяться на обговорення

1. Методичні рекомендації з питань упровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес дошкільного закладу освіти.

2. Організація занять дітей з комп’ютером.

3. Вимоги до організації занять дітей з комп’ютером.

4. Нові тенденції у ДНЗ щодо комп’ютерної грамоти дошкільника.

5. Основні принципи побудови курсу, цілі й завдання авторської методики застосування ІКТ та варіативної частини програми підготовки дітей дошкільного віку.

 

Література:

1. Базовий компонент дошкільної освіти / Науковий керівник: А. М. Богуш, дійсний член НАПН України, проф, д-р пед. наук; Авт. кол-в: Богуш А. М., Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Гавриш Н. В., Долинна О. П., Ільченко Т. С., Коваленко О. В., Лисенко Г. М., Машовець М. А., Низковська О. В., Панасюк Т. В., Піроженко Т. О., Поніманська Т. І., Сідєльнікова О. Д., Шевчук А. С., Якименко Л. Ю. – К.: Видавництво, 2012. – 26 с.

2. Інструктивно-методичні рекомендації «Про організовану і самостійну діяльність дітей у дошкільному навчальному закладі»: лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки України від 26.07.2010 р. № 1.4/18-3082 [Електронний ресурс]. – Режим доступу до листа: http://www.tutor.in.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=135:2010-11-25-15-23-32&catid=43:metodistu&Itemid=64

3. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Я у світі» (нова редакція) у 2 ч. Ч. ІІ. Від трьох до шести (семи) років / О. П. Аксьонова, А. М. Аніщук, Л. В. Артемова та ін.; наук. кер. О. Л. Кононко. – К.: ТОВ «МЦФУР-Україна», 2014. – 452 с.

4. Авторська програма навчання комп’ютерній грамоті дошкільнят 5-го і 6-го року життя. Вакуленко Н.М. Відділ Києво-святошинської райдержадміністрації. Районний інформаційно-методичний центр.2007 – 2008 н.р.

5. О.Червинська. Інформаційні технології в освітній процес//Дошкільне виховання. –2011. – № 1. – С.12-15

Посібники, які Міністерство освіти і науки України пропонує використовувати батькам і педагогам для навчання дітей безпечному користуванню Інтернетом:

1. Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі: посібник для батьків / І. Литовченко, С. Максименко, С Болтівець [та ін.]. – К.: ТОВ "Видавничий будинок «Аванпост-Прим»”, 2010. – 48 с. (http://online-bezpeka.kyivstar.ua).

2. Виховання культури користувача Інтернету. Безпека у всесвітній мережі: навчально-методичний посібник / А. Кочарян, Н. Гущина. – К., 2011. – 100 с. (http://www.mon.gov.ua/images/newstmp/2011/18_02/3/4press.pdf).

3. Безпечне користування сучасними інформаційно-комунікативними технологіями / О. Удалова, О. Швед, О. Кузнєцова [та ін.]. – К.: Україна, 2010. – 72 с.

4. Памятка для батьків "Діти. Інтернет. Мобільний звязок”, розроблена Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі (http://www.moral.gov.ua/news/311/).

5. Перелік рекомендованих для дітей онлайн-ресурсів, затверджений на засіданні Національної експертної комісії України з питань захисту суспільної моралі (рішення N 2 від 20.04.2010).

 

 

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 2

Хід роботи

 

I. Визначте взаємозв’язок традиційних і комп’ютерних ігор. Ознайомтеся з принципами систематизації розвивальних комп’ютерних ігор для дошкільнят і заповніть таблицю:

 

 

II. Аналіз однієї з систем:

· програмно-методичні комплекси (ПМК) „Русобіт-М Україна”,

· „1 С Мультимедіа Україна”; серії програмно-педагогічних засобів10: „Основи математики”, „Основи лексики й орфографії”, „Основи граматики

 

У ході роботи заповніть таблицю з прикладами скрін-шотів ігор.

Ознайомтеся з Правилами безпеки під час навчання в кабінетах інформатики навчальних закладів системи загальної середньої освіти та ДСанПіН 5.5.6–009–98 „Улаштування і обладнання кабінетів комп’ютерної техніки в навчальних закладах та режим праці учнів на персональних комп’ютерах”.

Скористайтеся періодичними виданнями (журнали „Информатика и образование”, „Комп’ютер у школі та сім’ї”, „Дошкільне виховання” та ін.) та(або) мережею Інтернет і складіть пам’ятку „ Ергономічні правила взаємодії з персональним комп’ютером для старших дошкільнят”, що містить такі блоки: 1) техніка безпеки при роботі за комп’ютером; 2) правила розташування тіла за комп’ютером; 3) ергономічні рухи (пластика); 4) зміна об’єкту фізичної дії, відпочинок; 5) значення здорового способу життя.

III. Розробіть власний комплекс фізичних вправ для дошкільників, спрямований на зняття м’язової напруги спини, ніг, рук і плечей та зменшення навантаження на шию й очі.

IV. Розробіть презентацію програмно-педагогічних засобів („Вундеркінд”, „Основи математики”, „Основи граматики”, „Рослини нашої планети” тощо) виберіть ту розвивальну комп’ютерну програму, яка вам сподобалась.

Питання, що виносяться на обговорення

1. Розвивальна сутність ігри. Взаємозв’язок традиційних і комп’ютерних ігор.

2. Комп’ютерні ігри в дидактиці дошкільної освіти, психолого-педагогічні аспекти їх використання.

3. Програмно-педагогічні засоби (ППЗ) навчального призначення. Класифікація ППЗ. Основні дидактичні, ергономічні й технічні вимоги до ППЗ.

4. Можливі негативні впливи роботи з комп’ютером на фізичне й психічне здоров’я дитини та їх профілактика.

5. Аналіз однієї з систем.

Література:

1. В чем заключается вред компьютера для детей / http://moidetki.com/detii-kompyuter/v-chem-zaklyuchaetsya-vred-kompyutera-dlya-detej

2. Гурьев С. В. Необходимые условия для проведения занятий детей дошкольного возраста с компьютером / С. В. Гурьев http://256.ru/pedagogics/guriev_stat_n.php

3. Шахова А. Влияние телевидения и компьютерных игр на психологическое здоровье дошкольников / http://centercep.ru/stati/38-pedagogika/364-vliyanie-televideniya-i-kompyuternyh-igr-napsihologicheskoe-zdorove-doshkolnikov.html

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 3

 

Хід роботи

I. Скористайтеся переліком документації вихователя дошкільного закладу і персональним комп’ютером для створення в програмі Excel:

1. Книги відомостей про дітей групи та їхніх батьків.

2. Журналу обліку щоденного відвідування.

 

Загальна кількість прізвищ у книзі відомостей і журналі обліку – не менше 20, прізвища розташовані в алфавітному порядку. Для обчислень у стовпці Y застосуйте функцію СЧЁТЗ, для стовпця Z доберіть раціональну формулу обчислень, у якій буде посилання на комірку Y23, де зберігається загальна кількість робочих днів січня.

II. Побудувати таблицю за зразком і доповнити її даними ще про 3–4 вихованців. Обчисліть у відповідному стовпці середній бал досягнень дітей.

 

 

 

За даними таблиці побудуйте діаграму за зразком розташуйте діаграму на весь аркуш паперу, оформіть її для кращого сприйняття, підпишіть дані.

 

III. Оцінювання перевірочних завдань (тестів) з розвитку уваги, пам’яті, мислення й дрібної моторики старших дошкільників проводилося за допомогою кольорових яблучок. Червоне яблучко: дитина самостійно й без помилок виконала завдання. Жовте яблучко: була допомога дорослого, допущені одна-дві незначні помилки. Зелене яблучко: дитина не виконала завдання. Високий рівень – переважна більшість червоних яблучок, 1–2 жовтих, зовсім немає зелених; середній рівень – переважна більшість жовтих яблучок; низький – переважна більшість зелених яблучок.

Результати тестування Тетянки М. представлені в таблиці.

 

Скористайтеся логічною функцією ЕСЛИ електронної таблиці Excel і надрукуйте повідомлення („високий”, „середній”, „низький”) у відповідних комірках стовпця Рівень.

 

 

 

=ЕСЛИ(C3>3;ЕСЛИ((C3+D3)=B3;"високий";"середній");ЕСЛИ(D3>2;"середній";"низький"))

Щоб зрозуміти дію логічної функції ЕСЛИ, яка математично записана в рядку формул fx, проілюструємо вирішення задачі блок-схемою.

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 4

Хід роботи

 

Створити ГЛОСАРІЙ відповідно списку використаних джерел, використовуючи програму для веб-програмування HTML або створити електронну сторінку у MS Word.

Наприклад,

2G

Android

Іnternet

Ай-Пі телефонія

Центрування

2G (Generation 2, Second generation – мережа другого покоління, друге покоління безпровідного зв’язку).

Android (скорочено – droid) (андроїд – від грец. aner, andros – людина).

v Людиноподібний робот. Слово походить від грецького andr-, що означає «людина, чоловік, чоловічий», і суфікса -eіdes, що означає – «подібний, схожий» (від eіdos). Слово «дроїд» – робот з епопеї «Зоряні війни» – Джордж Лукас одержав шляхом скорочення від «андроїд».

За іншою версією слово «андроїд» пішло від творця перших механічних іграшок Анрі Дро.

v Мобільна ОС, що працює на ядрі Lіnux. Спочатку була розроблена компанією Androіd Іnc. (Palo Alto, Calіfornіa, USA), пізніше придбаній Google, а потім консорціумом Open Handset Allіance (OHA), що складається з 47 хардверних, софтверних і телекомунікаційних компаній з метою розробки відкритих стандартів для мобільних пристроїв. Вона дозволяє розроблювачам створювати на мові Java застосування, з метою керування мобільними пристроями за допомогою розроблених Google бібліотек. Першим пристроєм, що почав працювати під керуванням ОС Androіd, став розроблений компанією HTC смартфон T-Mobіle G1, презентація якого відбулася 23 вересня 2008 р.

Іnternet – це мережа комп’ютерів та комп’ютерних мереж. Internet – це джерело інформації, яка постійно змінюється та розширюється. З часу створення в 60-х роках кількість комп’ютерів, підключених до Internet, неухильно зростає, і тепер "павутина" використовується мільйонами людей як у комерційних і державних організаціях, так і індивідуально. Головною ознакою Internet є використання протоколу TCP/IP; всесвітня система взаємосполучених комп’ютерних мереж.

Ай-Пі телефонія (IP Telephony, IP-phony) - Побудована на базі протоколу IP технологія передачі мовлення по будь-яких мережах з пакетною комутацією. IP-телефони підключаються до Ethernet і потім отримують IP-адресу. Дана технологія дозволяє використовувати Інтернет або будь-яку іншу IP-мережу як засіб організації та ведення міжнародних і міжміських телефонних розмов, а також передачу факсів у режимі реального часу. Для цього необхідно перевести звук в цифрову форму і передати його аналогічно тому, як пересилаються цифрові дані.

Інформаційно-комп’ютерні технології - визначає комплекс взаємозалежних і взаємовпливових програмних і апаратних компонентів, що знаходяться в постійному розвитку. Сукупність методів, виробничих процесів і програмно-технічних засобів, інтегрованих з метою збору, обробки, зберігання, розповсюдження, відображення й застосування інформації на користь її користувачів за допомогою Інтернету.

Одиниці вимірювання інформації До основних одиниць вимірювання інформації в комп’ютерних технологіях відносяться: біт, нібл, октет, байт і слово (машинне слово). Всі інші одиниці створюються як похідні від вищевказаних термінів (наприклад, Мбіт, Гбайт).

Центрування - вид обробки або розташування зображень або тексту щодо положення на аркуші. Як правило, здійснюється спеціальними функціями та засобами форматування зображень. Від точності Ц. залежить співвісність оброблених зображень.

 

Название словаря Ссылки на алфавит рисунок литература автор   Теория        

 

1. Для создания закладки выделить необходимое слово, ввести команду Вставка/Закладка. В поле Имя закладки вести название страницы и нажать по кнопке Добавить.

2. Сделайте гиперссылки из 1 страницы на эти закладки. Выделить нужное слово, которое будет указателем для ссылки. Порядок действий: Вставка/ Гиперссылка /Связать с…/местом в документе/выбрать место в документе/ выбрать нужную закладку. В качестве закладок можно использовать не только текст, но и рисунки.

 

3. Создайте гиперссылки из 2 - 4 страниц на 1: Выделить нужное слово/Вставка/Гиперссылка/Связать с…/ местом в документе/выбрать место в документе/Начало документа/Ок.

4. На страницах 2-4 продемонстрировать работу с текстом, форматирование текста, оформления схемы, работу с рисунками и объектами Word Art, работу с таблицей.

Література:

1. Жвалевский А..Android-планшет. Понятный самоучитель. — СПб: Питер., 2014. — 256 с.

2. ІКТ-технології - САЙТ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ ДНЗ. Дотримання правил безпеки застосування ІКТ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://sites.google.com/site/sajtdlapedagogivdnz/home/ikt-tehnologiie

3. Короткий тлумачний словник з інформатики та інформаційних систем для економістів / Уклад.: Л. С. Козловська, Н. М. Поліщук. — К.: КНЕУ, 2004. — 60 с.

4. Тлумачний словник з інформатики / Г.Г. Півняк, Б.С. Бусигін, М.М. Дівізінюк та ін. – Д., Нац. гірнич. ун-т, 2010. – 600 с.

Теоретичні контрольні питання

1. Створення електронного документу.

2. Основні поняття ІКТ.

3. Дефініції сучасної комп’ютерної техніки.


 

Практическая работа №5

 

Створення комп’ютерних ігор для дітей дошкільного віку та інтерактивних вправ Learningapps.org

Цель работы: изучение процесса создания интерактивных упражнений для детей 5-6 лет на основе Learningapps.org, используя правила оформления, санитарно-гигиентические нормы, методику воспитания детей дошкольного возраста.

Оборудование: компьютер тип Pentium, операционная система Windows, MS Word, ИПС.

 

Ход работы

 

1. Создать по 3 упражнения по направлениям:

· Математика

· Обучение грамоте

· Народознавство

· Природа

· Компьютерная грамота

2. Посетить https://learningapps.org сайт, на котором познакомиться с пошаговой помощью (тьютер помощь) создания упражнений

3. Познакомиться с созданными приложениями. На вкладке Все упражнения.

4. Создать свои примеры.

Теоретический материал.

LearningApps.org – это приложение Web 2.0 для поддержки учебного процесса с помощью интерактивных модулей (приложений, упражнений). Данный онлайн-сервис позволяет создавать такие модули, сохранять и использовать их, обеспечивать свободный обмен ими между педагогами, организовывать работу обучающихся (в том числе, и по созданию новых модулей). Родной язык LearningApps.org – немецкий, но на сайте реализована мультиязычная поддержка. Однако: не все фразы нашли своего переводчика.

Разобраться с функционалом и навигацией очень просто. Для этого достаточно нажать Показать разъяснения на главной странице и потом кликать в появившейся табличке Далее или Назад. По вашим кликам табличка будет перемещаться по пунктам меню и разделам сайта, объясняя возможности каждого из них. Условно все разновидности интерактивных модулей, доступные на данном сайте, можно разделить на шаблоны и инструменты. Шаблоны предназначены для разработки упражнений и игр. Они предполагают наличие заданий, условий выполнения, правильных ответов и чётко определённых действий со стороны ученика.

Шаблоны сгруппированы по структурно-функциональному признаку: Selection – упражнения на выбор правильных ответов; Assignment – задания на установление соответствия; Sequence – на определение правильной последовательности; Заполнение – упражнения, в которых надо вставить правильные ответы в нужных местах; Онлайн-игры – упражнения-соревнования, при выполнении которых учащийся соревнуется с компьютером или другими учениками. Инструменты используются для подготовки и применения демонстрационного материала, для организации взаимодействия с учениками.

В обучающем приложении LearningApps.org, условно разделено на шаблоны упражнений и инструменты.

В сервисе LearningApps.org имеются следующие инструменты, позволяющие учителю готовить качественные электронные наглядные пособия, аудио/видеоматериалы, а также дистанционно общаться с учениками и коллегами.

1. Notebook (Блокнот) – простейший текстовый редактор.

2. Pinboard («Пробковая доска») – инструмент записи текстовых заметок и загрузки файлов с имитацией прикрепления канцелярскими кнопками к пробковой доске. Работает просто, все материалы перетаскиваются мышью и закрепляются на виртуальной доске в любом порядке.

3. Etherpad – онлайн-редактор, в котором может совместно работать несколько интернет-пользователей.

4. Mindmap (Ментальная карта) – простой в использовании и наглядный графический редактор ментальных карт. Его можно применять как для демонстрации заранее составленных карт, так и для составления ментальной карты на учебном занятии.

5. Аудио/видеоконтент – инструмент, позволяющий не только загружать аудио/видеофайлы, но встраивать их в приложения. Например, на LearningApps можно создать приложения, в которых надо отгадать музыкальный инструмент по звучанию, географический объект по видеофрагменту и т.д. Можно также добавить к видеоролику вопросы, на которые ученики должны ответить после просмотра.

6. Календарь для составления расписания в виде таблицы.

7. Сетка приложений – инструмент создания коллекции из нескольких приложений, чтобы поделиться с другими пользователями.

8. Чат для общения в сети.

 

На сегодняшний день есть 26 таких шаблонов – вполне достаточно, чтобы реализовать множество смелых методических задумок. Все шаблоны разделены на 5 групп.

1. Selection (Выбор) – группа приложений, построенные на выборе правильных ответов из перечня альтернативных вариантов. К ней относятся следующие шаблоны. Два шаблона викторин: с возможностью задать несколько правильных ответов и с выбором только одного правильного ответа. Пример – упражнение по русскому языку на определение согласных в словах. Выделить слова. Слова надо выделить мышью в тексте. Например, это могут быть слова с орфографическими ошибками, слова определённой части речи или термины, не соответствующие определению. Кто хочет стать миллионером? Приложение на основе популярного во многих странах телешоу. В приложении несколько заданий, уровень сложности которых постепенно возрастает. Этих приложений на LearningApps.org много, но почти все они на немецком языке (это и понятно: веб-сервис разработан немцами. Слова из букв – обучающая игра, суть которой состоит в составлении слова из букв, расположенных в сетке рядом друг с другом. Вот несложное задание, составленное с помощью этого шаблона (слова надо искать не только по вертикали и горизонтали, но и по диагонали).

2. Assignment (Распределение, назначение) – шаблоны заданий на определение соответствия, отнесения к той или иной группе. Matching grid (Соответствующие сетки). Суть выполняемых действий: надо перетащить мышкой объекты из одной части поля в другую, совместив их с соответствующими объектами. В следующем примере эти манипуляции производятся с флагами государств. Matching matrix (Таблица соответствия) позволяет выстаивать ряды соответствий сразу по разным признакам (категориям). Например, разместить в разные ячейки таблицы падеж + соответствующие ему вопросы, предлоги и вспомогательные слова, как это сделано в приложении «Падеж имён существительных». Pair Game (Парная игра). Суть игры: поочерёдно открываются пары табличек; задача ученика – определить соответствуют ли таблички друг другу. Примеры соответствий: два разных изображение одного и того же объекта, изображение объекта и его название, вопрос и ответ и т.д.

Классификация. Можно создать от двух до четырёх групп, с которыми надо соотнести различные элементы. На LearningApps.org есть два шаблона классификаций. В одном из них все элементы сразу «рассыпаны» на рабочем столе в виде табличек, их надо перетаскивать мышкой в соответствующие поля. В другом элементы появляются по одному, и надо указать, к какой группе они относятся. Найти на карте. Шаблон позволяет использовать Карты Google (maps.google), введя название центра карты, выбрав тип карты и масштаб (увеличение). Упражнение состоит в том, чтобы расставить на карте маркеры, соответствующие определённым объектам. Найти пару.

Пример использования этого шаблона – «Высказывания выдающихся педагогов». Пазл "Угадай-ка". Это упражнение проще показать, чем объяснить. Поэтому смотрите пример – задание «Природные зоны». Сортировка картинок позволяет маркировать определённые элементы изображений точками. Прекрасно подходит для работы по иллюстрации, схеме, карте, диаграмме.

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ

№ з/п Назва теми Кількість годин
1. Розробка методичних порад для батьків і вихователів щодо організації роботи дітей із комп’ютером за допомогою MS-Word  
2. Презентація навчально-розвивальних комп’ютерних програм та графічних редакторів для дітей дошкільного віку  
3. Способи обробки інформації у програмі Excel  
4. Розробка веб-глосарію «КТ у роботі з дітьми дошкільного віку»  
5. Створення комп’ютерних ігор для дітей дошкільного віку та інтерактивних вправ Learningapps.org  
     

Розподіл балів, які отримують студенти

Денна форма навчання

Модуль 1 Модуль2 (проект) Сума
поточне тестування і самостійна робота
Практичні роботи ЗМ1-2
ПР1 ПР2 ПР3 ПР4 ПР5 СР    
           

ПР –практичні роботи

СР – самостійна робота

 

 

Практична робота № 1



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-12-14; просмотров: 650; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.143.239 (0.086 с.)