Назвати і охарактеризувати засоби підсилення виразності композиції 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Назвати і охарактеризувати засоби підсилення виразності композиції



Назвати і охарактеризувати засоби підсилення виразності композиції

 

Совсем необязательно строить многоэлементную композицию - можно использовать минимум деталей, и чем их меньше, тем сильнее должна быть их характерность, типичность.

Можно выразить тему через отдельные характерные ассоциации с помощью предметов или комбинаций предметов, способных эти ассоциации вызвать.

Правильное построение композиции усиливает впечатление динамики: сравните предлагаемые примеры. Когда перед автомобилем или фигурой бегущего человека оставлено свободное место (пространство), компоновка смотрится лучше. Ощущение динамики может вызвать и форма объекта.

Выразительные образы реальных объектов можно создавать композицией абстрактных геометрических форм.

Выразительность образа усиливается за счет преднамеренного искажения, трансформации формы.

В монохромной композиции смелее экспериментируйте с тоном. Кроме черного и белого цветов можно широко использовать промежуточный, серый, тем более, что он до бесконечности разнообразен.

Цвет делает изображение богаче, усложняет его структуру модуляциями теплых и холодных тонов, с помощью которых хорошо передается гармоничный контраст. В рекламном искусстве применяется также метод сознательного отказа от гармоничных сочетаний, что обусловлено назначением рекламы: привлекать зрителя.

Назвати і охарактеризувати три типи композиційних задач в архітектурі

1.Організація об»ємів і просторів у відповідності з функціональним процесом міркуваннями економії та місцевими умовами.

2. Вираження конструктивної структури і її фізичних властивостей в об»ємно просторовому рішенні(тектоніка).

3. Гармонічне поєднання і підпорядкування об»ємів і просторів у цілісну архітектурну структуру.

 

СЛОБОДЕНКО НЕМАЭ

6. Метричний ряд може бути простим, заснованим на повторі одного елемента; більш складним, коли він скоординована з іншим, вельми складним, коли в композиції розвивається одночасно кілька рядів метричних повторів.

Метричний ряд, утворений при поєднанні двох або більшої кількості простих метричних рядів, називається складним. Складні метричні ряди можна розділити на три групи:

1. Форми утворюють складний метричний порядок, по інтервалам ж ряд будується як простий. (87)

Форми (елементи) в цьому випадку будуються по нерівним властивостям (ознакам), зберігаючи деякі інші властивості рівними, тим самим зберігаючи спільність метричного ряду в цілому.

2. При рівних формах утворюються ряди з чергуванням нерівних інтервалів.

Прикладами такого метричного порядку в архітектурі може служити повторення парних (здвоєних), колон, пілястр, вікон і т. п. (89)

3. При поєднанні вищерозглянутих складних метричних рядів утворюється нова група складних метричних рядів, в яких чергуються нерівні елементи і нерівні інтервали. (90)

 

 

Охарактеризувати закономірності побудови і навести приклади простого ритмічного ряду.

Ритм – послідовне закономірне змінення(збільшення або зменшення) форм чи інтервалів.

 

Охарактеризувати три способи побудови і навести приклади складних ритмічних рядів

і складним, коли зміни відбуваються одночасно з різними характеристиками. Ритм не тільки збагачує композицію, але і допомагає її організувати. В одній композиції може бути кілька композиційних елементів, побудованих на ритмі, які розвиваються паралельно, перетинаються або ж рухаються в протилежних напрямках.

Утворюється у результаті поєднання простих та складних метричних рядів

Симетрія відображення.

Якщо на площині проведено пряму mm '(рис.1) і поза її дана точка А, то симетричною їй точкою щодо цієї прямої буде точка А', лежача на перпендикулярній mm 'прямий Аа, по іншу сторону від прямої на рівному їй відстані: ВА '= BA. Пряма mm 'називається віссю симетрії точок А і А'. Симетрія на площині відносно прямої лінії називається осьовою симетрією, а також відбиттям від прямої: точка А 'є ніби дзеркальним відображенням точки А. На малюнку праворуч - плоскі фігури з однією, двома і трьома осями симетрії.

Аналогічною є симетрія відображення просторової фігури: наприклад, якщо предмет складається з двох дзеркальних половин, то кожну з цих половин можна розглядати ніби дзеркальним відображенням іншої від уявної площини (дзеркала); ця площина називається площиною симетрії. Симетрія відносно площини носить також назву відображення в площині.

Центральна симетрія.

Точка A '(рис. 2) називається симетричною точці А відносно точки О, якщо О є середина відрізка AA'; точка О називається центром симетрії. Два паралельних і рівних між собою відрізка AB і A'B ', але спрямовані в протилежні сторони називаються обратнопараллельнимі. Зворотній паралельність є одне з характерних властивостей фігур, що володіють центром симетрії.

Симетрія обертання.

Вісь симетрії n-го порядку - лінія при повному оберті навколо якої плоска або просторова фігура (рис. 3) кілька разів приходить в суміщення сама з собою (вісь проходить через центр фігури перпендикулярно площині зображення, тобто на папері вісь є точка - проекція осі на площину - папір). Число суміщень при повному обороті називається порядком осі, а найменший кут повороту, при якому фігура поєднується сама з собою, - елементарним кутом повороту. На малюнку представлені зображення з осями симетрії наступних порядків: 2, 3, 4, 5, 6, 7 і відповідно елементарними кутами повороту - 180, 120, 90, 72 градуси і т.д. Поряд з віссю симетрії n-го порядку в кожному з наведених зображень є кілька пересічних осей симетрії. Праворуч можна побачити два зображення, з яких верхнє можна розглядати як має вісь симетрії 1-го порядку, нижнє - як має вісь симетрії 5-го порядку і не мають осей симетрії.

Настя ГР

Настя ГР.

Настя ГР.

Посліідовність Фібоніччі

Послідо́вність Фібона́ччі, чи́сла Фібона́ччі — числова послідовність задана рекурентним співвідношенням другого порядку

і т.д. Ця послідовність виникає у найрізноманітніших математичних ситуаціях - комбінаторних, числових, геометричних.

В природі числа Фібоначчі часто трапляються в різних спіральних формах. Так, черешки листя примикають до стебла по спіралі, що проходить між двома сусідніми листками: 1/3 повного оберту в ліщини, 2/5 - у дуба, 3/8 - у тополі і груші, 5/13 - у верби; лусочки на ялиновій шишці, насіння соняшника розташовані спіралями, причому кількості спіралей кожного напрямку також, як правило, числа Фібоначчі.

Числа Фібоначчі щільно пов'язані з золотим перетином

 

Ідея полягає в наступному.

F_n = F_(n-1) + F_(n-2)

F_(n+1) = F_n + F_(n-1) = 2*F_(n-1) + F_(n-2)

Покладемо F0 = 0, при цьому співвідношення при n = 2 залишиться істинним. Таким чином утворюється послідовність

0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, 144,..

За свідченням Месселя, античні зодчі в якості джерела гармонії архітектурних будівель незмінно використовували геометричні проекції п'яти так званих «Платонових тіл», що відображають відповідно до їхніх представлень загальну гармонію світу. Це вписані в сферу правильні багатогранники з числом граней 4, 6, 8, 12, 20.

Е. Мессель, зокрема, особливо виділяє пропорції, засновані на вписаному в коло правильному десятіугольніке. Ставлення радіусу кола до сторони багатокутника виражається ірраціональним числом (√ 5 +1) / 2 = 1,61 8 і дає пропорцію так званого «золотого перетину».

 

 

Ж. Терещенко

Ж. Терещенко

Ж. Тер

46.Катя Я.

47.Катя Я

48.кат я

49.женя сл

50.женя сл.

Назвати і охарактеризувати засоби підсилення виразності композиції

 

Совсем необязательно строить многоэлементную композицию - можно использовать минимум деталей, и чем их меньше, тем сильнее должна быть их характерность, типичность.

Можно выразить тему через отдельные характерные ассоциации с помощью предметов или комбинаций предметов, способных эти ассоциации вызвать.

Правильное построение композиции усиливает впечатление динамики: сравните предлагаемые примеры. Когда перед автомобилем или фигурой бегущего человека оставлено свободное место (пространство), компоновка смотрится лучше. Ощущение динамики может вызвать и форма объекта.

Выразительные образы реальных объектов можно создавать композицией абстрактных геометрических форм.

Выразительность образа усиливается за счет преднамеренного искажения, трансформации формы.

В монохромной композиции смелее экспериментируйте с тоном. Кроме черного и белого цветов можно широко использовать промежуточный, серый, тем более, что он до бесконечности разнообразен.

Цвет делает изображение богаче, усложняет его структуру модуляциями теплых и холодных тонов, с помощью которых хорошо передается гармоничный контраст. В рекламном искусстве применяется также метод сознательного отказа от гармоничных сочетаний, что обусловлено назначением рекламы: привлекать зрителя.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-09-20; просмотров: 254; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.141.31.209 (0.018 с.)