Вставте у форму об'єкт типу Image (зображення). 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Вставте у форму об'єкт типу Image (зображення).



Для цього клацніть один раз лівою клавішею миші на піктограмі Image __ палітри компонентів і, наприклад, у нижньому правому куті форми обведіть контур для майбутнього зображення (фото­графії). Якщо потрібно, змініть розмір форми чи вставленого об'єкта та добийтеся якнайкращого розташування на ній ство­рених раніше об'єктів. Змінювати розміри об'єкта можна методом їх "розтягування" за маркери (чорні габаритні квадратики). Запа­м'ятайте назву, яку Visual Basic присвоїть цьому об'єкту (значення властивості Name) або замшіть її на свій розсуд. За за­мовчуванням цей об'єкт матиме стандартну назву Imagel.

Вставте свою портретну фотографію за допомогою властивості Picture (ілюстрація) об'єкта Imagel.

Для цього спочатку виокремте цей об'єкт і задайте значення True його властивості Stretch. Активізуйте рядок Picture у вікні Properties. Клацнувши на кнопці __, викличте діалогове вікно вибору малюнка Load picture, де зазначте шлях до файлу з фото­графією. Якщо такого файлу немає, скористайтесь будь-яким ма­люнком з бібліотеки Microsoft Clipart, яка за замовчуванням зна­ходиться у папці С:\ Program Files \ Microsoft Office \ Clipart \ Popular. Виберіть будь-який файл => Open.

Вставте свою художню фотографію у форму поверх існуючої, скориставшись ще одним об'єктом типу Image.

Один із варіантів розташування фотографії показаний на рис. 5. Вважатимемо, що цей об'єкт має назву Image2.

Зауваження. Під час накладання об'єктів може виникнути потреба використати команди Send To Back (переслати назад) чи Bring To Eront (перенести наперед), які є в їхніх контекстових меню.

15*. Поекспериментуйте з властивістю Visible (видимість) обох зо­бражень, кожного разу виконуючи програму (див. пункт 3).

Встановіть значення властивості Visible у False для обох зображень.

16. Вставте у форму кнопки для засвічування фотографій — два об'єкти типу CommandButton з назвами Commandl і Command2.

Піктограма ___ об'єкта типу CommandButton (кнопка) знаходиться на палітрі компонентів Visual Basic. Поміняйте підписи на кнопках (змініть властивість Caption) на "Портретна фотографія" та "Худож­ня фотографія" відповідно. Виберіть найкращий, на ваш розсуд, кирилізований шрифт для підписів. Якщо використано картинки із стандартної бібліотеки Clipart, виберіть для кнопок цікаві підписи. Один із варіантів розташування кнопок показано на рис. 6.

 

17. Запрограмуйте кнопку "Портретна фотографія" так, щоб після її натискання у формі з'являлась портретна фотографія.

Для програмування кнопки Commandl необхідно два рази клац­нути на ній лівою клавішею миші. В результаті активізується вікно тексту програми з заготовкою процедури Commandl_Click, яка опрацьовуватиме подію клацання на кнопці Commandl:

Private Sub Commandl_Click() End Sub

У заготовку необхідно вставити текст програми реакції на цю подію. Процедура матиме такий вигляд:

Private Sub Commandl_Click() Imagel. Visible = True 'Портретна фотографія стає видимою Image2. Visible = False 'Художня фотографія стає невидимою End Sub

За допомогою даної процедури властивість видимості об'єкта Imagel вмикаємо, і цю ж властивість об'єкта Image2 вимикаємо. Для кнопки "Художня фотографія" дії будуть протилежні. Звер­ніть увагу на використання складених імен типу Imagel.Visible, в яких назва об'єкта від його властивості відокремлюється крапкою. Такі складені імена дають доступ до значення конкрет­ної властивості об'єкта. Після введення з клавіатури крапки Visual Basic пропонує програмісту список властивостей, методі та подій для даного об'єкта. Вибір потрібної властивості здійсню­ється клавішами зі стрілками, а підтвердження — пропуском. Крім того, ім'я потрібної властивості чи методу можна безпосере­дньо набрати на клавіатурі.

18. 3апрограмуйте кнопку "Художня фотографія" відповідно до її призначення (див. пункт 17).

Текст процедури для цієї кнопки матиме вигляд:

Private Sub Command2_Click() Image 1. Visible = False ' Портретна фотографія стає невидимою Image2. Visible = True ' Художня фотографія стає видимою End Sub

Щоб створити таку процедуру швидко, можна скопіювати дві команди присвоєння з попередньої процедури у нову і поміняти вирази справа.

19. 3апустіть програму і впевніться, що кнопки виконують свої функції. Закрийте вікно програми "Анкета студента".

Бережіть створену програму у своїй папці.

Виберіть елемент головного меню File => Saye Project або натис­ніть кнопку Save Project ___ на панелі інструментів.

21*. Створіть exe-файл програми.

Виконайте команду головного меню File => Make <ім'я проек-ту.ехе...>. У вікні, що відкриється, вкажіть особисту папку та ім'я exe-файлу => Ok.

22*. 3акрийте Visual Basic, виконайте створену програму і поекспе-риментуйте з кнопками.

Запустіть exe-файл з іменем проекту і піктограмою Сі зі своєї папки.

Продемонструйте створену форму викладачеві. Закінчіть роботу.

Задачі

Задача 1.1. Вставте у форму третю фотографію (фото вашого будинку чи машини) і ще одну кнопку з відповідним підписом, яка її висвітлюватиме. Якщо файлу з такою фотографією немає, скористайтесь будь-яким файлом з бібліотеки Clipart (див. п. 13).

Задача 1.2. Поміняйте підписи до кнопок на такі: "Змінити фотографію" та "Забрати фотографію", перепрограмувавши кнопки відповідно до нового призначення. Запишіть фрагменти зміненого програмного коду у звіт. Виконайте програму і пере­конайтесь у правильності її роботи.

Підказка. У тексті процедур, що описують роботу кнопок, можна скористатися командами вигляду:

 

If Imagel.Visible = True Then….. 'Якщо видимість = True 'Або рівносильною командою If Imagel.Visible Then ' Тут умова також істинна, ' якщо видимість увімкнена

Задача 1.3. Поміняйте сценарій роботи програми для задачі 1.2 на наступний:

• відразу після запуску програми фотографій не видно, є дві кнопки "Портретна фотографія" і "Забрати фотографію", доступною є лише перша кнопка;

• після клацання на кнопці "Портретна фотографія" у формі з'являється портретне фото, підпис на першій кнопці змінюється на "Художня фотографія", стає доступною кнопка "Забрати фотографію";

• після клацання на кнопці "Художня фотографія" фотографія у формі змінюється на художню, а підпис на цій кнопці змінюється на "Третя фотографія";

• після клацання на кнопці "Третя фотографія" фотографія у формі змінюється на третю, а підпис на цій кнопці змінюється на "Портретна фотографія";

• після клацання на кнопці "Забрати фотографію" фотографія зникає і ця кнопка стає недоступною.

Запишіть фрагменти програмного коду у звіт. Виконайте програму і переконайтесь у правильності її роботи.

Підказка. У тексті процедур, які описують роботу кнопок, можна скористатися командами, що змінюють властивості кнопок Caption (підпис), Visible (видимість), Enabled (доступність).

Задача 1.4. Окрім вимог, поданих в умовах задачі 1.3, після кла­цання на кнопці "Забрати фотографію" ця кнопка стає не лише недоступною, але і невидимою.

Задача 1.5. Змініть програмний код розв'язування задачі 1.4 так, щоб після вимкнення фотографій напис на першій кнопці завжди відповідав фотографії, яка повинна з'явитися після її натискання.

Задача 1.6. Виходячи з умови задачі 1.5, добийтеся того, щоб послідовність перемикання фотографій не порушувалася внаслідок їх вимкнення, а також додайте текстовий підпис з назвою фотографії, видимою у поточний момент.


ЗАДАЧА ПРО ОБМІН ВАЛЮТИ.

Практична робота № 2. Програмування розгалужень.



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-09-20; просмотров: 449; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.22.100.180 (0.009 с.)