Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Повертаємі значення і прототипи функцій
C++ потребує прототипу для кожної написаної функції. Прототипи гарантують відповідність типів даних переданих параметрів і повертаємих значень функції. Якщо необхідно повернути значення у функцію, що викликає, поміщайте повертаємі значення після оператора return. Попередження: не повертайте глобальних змінних, вони відомі всій програмі. Функція може одержувати більше одного параметра, а повертати у функцію, що викликає, тільки одне значення. Приклад: знаходження min і max із 2-х значень.
#include <iostream.h>
Int maximum(int num1, int num2) { int max; max = (num1 > num2)? (num1): (num2); return (max); }
Int minimum(int num1, int num2) { int min; min = (num1 < num2)? (num1): (num2); return (min); }
Void main() { int num1, num2; int min, max; cin >> num1 >> num2; max = maximum(num1,num2); min = minimum(num1,num2); cout << min<<”\n” << max; } Прототипи функцій Слово прототип визначають як “модель”. У C++ прототип функції є моделлю дійсної функції. Ви повинні описати прототипи усіх функцій ваших програм. Розроблювачі C++ думали, що усі функції повинні мати прототип. Не треба описувати прототипи бібліотечних функцій, тому що розроблювачі помістили такі прототипи в заголовні (header) файли на вашому диску. Ви включали прототип cout і cin у кожну програму за допомогою оператора:
#include <iostream. h>
Файл iostream. h містить прототипи багатьох функцій введення-виведення C++. Використовуючи опис прототипів C++ гарантує, що зможете передати коректні значення в потрібні функції. У попередніх прикладах ми розглядали функції перед основною функцією main(). Це поганий стиль, проте не потрібен прототип. Ознакою гарної програми є опис прототипів, тоді функції можна поміщати після основної функції main(). Приклад: Повернення символу по ASCII - коду.
#include <iostream.h>
char ascii(int num);
Void main() { int num; char asc_char; cin >> num; asc_char = ascii(num); cout << asc_char; }
Char ascii(int num) { char asc_char; asc_char = (char) num; return (asc_char); }
ТЕМА 6: ЗОВНІШНІ ПРИСТРОЇ І СИМВОЛЬНЕ ВВЕДЕННЯ/ВИВЕДЕННЯ ПЛАН 1. Загальна концепція. 2. Функції символьного введення-виведення. 3. Символьні функції. 4. Рядкові функції. 5. Числові функції. 6. Функції роботи з датою та часом.
Загальна концепція На відміну від інших мов програмування, С++ не має команд введення-виведення. Мова C++ характеризується високою переносимістю: це означає, що програма, яка компілюється і виконується на одному виді комп’ютера, може компілюватися і виконуватися на інших із мінімальними модифікаціями. Розроблювачі компілятора також пишуть функції введення/виведення для кожного типу машини. Тому, коли ваша програма на C++ виводить на екран символ, то вона буде працювати незалежно від того, із яким терміналом вона має справу: DOS або UNIX.
Використання потоків введення-виведення дозволяє використовувати ті ж самі функції для введення, як із клавіатури, так і з модему. Ви можете використовувати ті ж функції для запису у файл на диску, виведення на принтер або на екран (табл. 6.).
Таблиця 6 Стандартні пристрої в C++
Форматоване введення-виведення на принтер. Виведення на принтер результатів виконання програми легко здійснити за допомогою об’єктів ofstream і його членів-функцій ofstream device (device_name) Увага!!! ofstream використовує fstream. h Приклад:Програма запитує в користувача ім’я і прізвище, а потім друкує прізвище та ім’я на принтер.
#include <fstream.h>
Void main() { ofstream prn("LPT1"); ifstream ek("CON"); char first[20]; char last[20]; cout << " Ввести прізвище "; cin >>first; cout << " Ввести ім’я "; ek >> last; prn << first << last << " \n " <<" \n "; }
//Виведення на принтер ofstream pru("PRN"); pru << last << " " << first << "\n";
|
|||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-10; просмотров: 170; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.149.25.4 (0.008 с.) |