Lectio divina - це спосіб дізнатися живого Бога 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Lectio divina - це спосіб дізнатися живого Бога



В останні роки все більше і кращі переклади Біблії (навіть підрядковий!) І багатьма коментарями. На додаток до цих нових словниках івриту та грецького біблійних симфоній і енциклопедій. Але чи означає все це, що ми живемо Слово Боже? Каже Біблія стала книга відкрита, більш зрозуміло? Є Біблія Книга-джерело, з якого наші серця течуть потоки води,що несе життя вічне (летальність. Ін 4:10)?

Біблія почала говорити з людиною, мало нове, навіть красиво ілюстроване видання, нова допомогу у вигляді словників, енциклопедій або компакт - диски. Якщо ви хочете почути Бога, який говорить людині в усі часи, ви повинні слухати його слова. Сучасна людина відчуває величезне бажання випробувати Бога, який говорить, сьогодення, відкриває нові горизонти життя і любові.

Lectio Дивина не практикується призначена для обраних, а для всіх. Слово Боже в дійсності адресовано кожній людині, особливо християнина. Практика Lectio Divina ваша особиста зустріч-конфронтація з Богом. Християнська зустріч зі Словом Божим, діалог з ним, це шлях до пізнання Бога.

Коріння Lectio Divina можна знайти в самій Біблії. Мойсей почув голос Бога, який він показав себе, а потім пояснив народу все слова, які були повідомлені йому. Ісус проповідував Євангеліє пояснив все його промов, які відкрив таємницю Бога і Його роботи в світі і життя людей. Filip пояснює офіцер Кендес королева слів ефіопів з пророка Ісаї. Те ж саме читання не досить. Ангел Божий посилає його на придворний, і Дух Святий говорить йому:

"Приїжджайте і приєднатися до цієї колісниці!" Коли Пилип же підбіг і почув, що той читає пророка Ісаї: ".? Ви розумієте, що ви читаєте" - Zapytał.A людина відповіла: «Як можна зрозуміти, якщо я не пояснити жодного?» І він запросив Пилипа піднятись та сісти з ним. І він прочитав цей уривок з Писання: Вони ведуть його, як агнець на заклання, і як ягня, мовчить, коли його тим, хто стриже, так що він не відкриває рот. У своєму приниженні він відмовив йому справедливість. Хто може описати свою сім'ю? Тому що його життя забрали від землі. "Я прошу вас, про який пророк говорить про себе або кому - то ще?» - Запитав він Філіп євнуха Філіп, починаючи з текстом Писання сказав йому Добру Новину про Ісуса (Дії 8,29-35)..

Courtier в словах Писання, що його він читав, і завдяки Філіпу обмірковував, він почув живе слово Боже - благу звістку про Ісуса, свого Спасителя. З цього був народжений від прослуховування і молитовні прохання про благодать хрещення (ст. 36-38). Він був хрещений і був в стані споглядати дію Духа Господа, Який не викрав Філіп і євнух бачив його більше. Інша його рука наповнюється радістю, і побіг по дорозі життя (пор В. 39).

Школа Слова Божого, по суті, слухаючи голос Бога живого, який продовжує говорити з людиною. Засідання школи проводяться в церкві (каплиця), яка не тільки житло Христа Євхаристії, але і будинком для Христа Слово Життя. Другий Ватиканський Собор закликає віруючих і пасторів, щоб зібрати не тільки Євхаристію, але і по - справжньому, добре підготовлені, щоб слухати Слово Боже.

Слово Боже - з струмом в силі Святого Духа - коли він читається, медитував і молитовно передбачається, стає душею анімувати наше життя і перетворює нашу повсякденну діяльність і життя Ось основні етапи Lectio Divina: Lectio, мед itatio, Oratio і ін contemplatio, Дейс.,

Lectio А. Теорія

Перший етап духовного читання Писання називається Lectio - читання. Вона включає в себе кілька видів діяльності.

Перший етап духовного читання Писання називається Lectio - читання. Вона включає в себе кілька видів діяльності.

Першим з них є хорошим, продуманий вибір тексту, який повинен бути предметом духовного читання. Ви можете вибрати:

- Ціла книга (читати довше - кілька місяців); це може бути, наприклад, читати Євангеліє в церковному році;

- компактний розділ (наприклад, в Євангеліях: Євангеліє дитинства, громадської діяльності пристрасті і воскресіння Ісуса);

- короткі перікоп (Євангеліє в протягом дня, в неділю); Тим НЕ менше, ви повинні уважно подивитися на текст, чи є це замкнене одиничний літературний; Це особливо важливо стосовно описових текстів. Ви не можете вирвати деякі сцени з великої розповіді всередині.


Друга дія є ретельне, ретельне, кількість раз читання Писання. Його слід читати вголос. Він повинен досягти до оригінального тексту, Interlinear і різні - але хороші - переклади Біблії. Натхнення може виявитися переклади на інші мови, починаючи від Vulgaty, Єрусалимської Біблії (на різних мовах), екуменічний переклад (німецька, італійська, польська).

Третій крок полягає у визначенні контексту попередніх і наступних. Що стосується розташування рівня читання в більшому цілому (див роботу), в своїх підданих.

Четверта дія в рамках Lectio по цьому пошуку пояснень по приводу місця, часу акції і історичні персонажі, які з'являються в тексті. Вона повинна доходити до енциклопедії або біблійних словників. Вони допомагають вам стати більш знайомі з навколишнім середовищем і часом текст зростає.

Інший, п'ятий, дуже корисно при читанні текстів, вам потрібно визначити його структуру та жанр. Мислення біблійні автори більшою мірою заснований на правилі розкривають різні сторони однієї істини (події, що розкриває таємницю присутності або дії Бога), ніж на основі дедуктивного мислення: причинно-наслідкового зв'язку. Вони використовують із задоволенням структуру паралельності (паралельно або chiastycznego) і будуть раді протиставляти сцени як диптиха або триптиха. При правильному зачитує структуру, і в Зокрема інтерфейси панелей в крилах диптиха або триптиха, легко захопити найважливішу істину, яку автор (редактор) хотів замовити в цій частині своєї роботи, щоб висловити. Це добре з самого початку, щоб бути в курсі жанру читають перікопи. Це залежить від способу розуміння (будь то в термінах виразним або метафорична, якщо текст являє собою розповідь про історичну подію або літературної фантастики).

Багато світла на розуміння думок, які надихнули автора - євангелістів - zamierzyli і виражене в тексті, є актом порівняння перікоп паралельно. Він бачить те основні елементи теології євангеліста. Кожна редакційна logionu розвитку або перікопи (сцени) витяги з висловлювань Ісуса або Його дій (чудо) і інші важливі аспекти. Для того, щоб проникнути в зміст частини читання повинні також брати до уваги всю паралель, де одні і ті ж терміни - у всій Біблії) і пов'язані з ними тексти (які розглядаються ті ж теми, що розглядаються з подібними проблемами). Необхідна допомога в пошуку місця паралельно і пов'язані з ними тексти є всі види конкорданси, лексиконів короткий біблійне богослов'я або біблійні словники. Звичайно ж, за допомогою них ви використовувати обережно, дбаючи про вибір текстів, тісно пов'язаних з читання перікоп. Уникайте небезпеки потонути в морі паралельних текстів, пухкий, що підтримують натяків.

Нарешті, в разі коротких історій, виконати кілька кроків з аналізу оповідання. Вона починається з аналізу нитки акцій: фон сцени, формування акцій (екзистенціальна проблема), складний прорив, фінальна сцена. На особливу увагу заслуговує динаміка діяльності, визначати їх напрямок від того, що починається і до того, що не збирається нікуди; Які саме заходи змінити хід дій. Простеживши нитку можна проаналізувати, як рольової екзистенційно-historiozawczych: провідний, Підтримуючий, епізодичним; вчитель, студент, пророк, свідок. Велику допомогу в розумінні оповіді точно визначити всі почуття і думки, які керують символи. Ми читаємо їх в першу чергу від поведінки і спілкування.

Lectio займає багато часу, він повинен бути регулярним, щоденна молитва. Ви не можете передбачити, виходячи з так званої. "Вільний час" або розглядатися як розвага, який заповнює порожні моменти дня. Прочитати проходження і паралельних текстів є основним, дуже важливо для подальших етапах роботи. В процесі безперервної (щодня) і ретельної навантаження в тексті це просто для всіх ідентифікованих елементів "увійшов" на постійній основі в свідомості Через кілька днів має бути відомо в цілому -.. майже напам'ять слова, образи, символи, повинні почати жити в душі читача, і хороші хлопці повинні змусити його закрити, відомо:. свої проблеми, думки, слова, вчинки тільки таким чином засвоюються текст може служити основою для плідної медитації.

Отці Церкви підкреслив, що текст Писання, яке є предметом Lectio повинні бути вбудовані в пам'яті кожен день "хрест" жують і переварюють Тільки таке читання робить людину починає відчувати кроки, що наближаються Бога Про це пише святий Амвросій:.. "Коли людина починає читати Біблію, Бог повертається, щоб йти з ним в земному раю ".Наполеглива Lectio робить людина починає чути ніжний голос Божий, який викликає, ставить питання, що зміцнює і відкриває майбутнє. Це схоже на розмову учнів, які йдуть в Еммаус. Коли вони розмовляли один з одним про все, що Ісус був в Єрусалимі, то він, учитель, "ближче до них."

B. Практика: Lectio текст Mt 19,16-26a)

а) подальший контекст і найближче місце і перікопи в структурі літературного розділу

Для гарного читання тексту, побачити його контекст, який є життя Ісуса в Євангелії від Матвія. Ну, Ісус йшов до Єрусалиму (Мф 19,1-20,34). Він покинув Галилею (19,1-2) і знаходиться в Юдеї, де він буде залишатися до його смерті вже. У безпосередній близькості від міста, де він був розп'ятий і воскрес, підняв дві важливі проблеми людського існування.

У першій частині 19 цієї глави існує проблема нерозривності шлюбу і bezżeństwa для Царства Божого (ст. 3-12). У іншого боку, поточна проблема це багатство (ст 16-30.): Заклик Ісуса добровільно відмовитися від нього, залишити його. Євангеліст показує дві відповіді на цей заклик: молода людина не відмовляється від нього (. Ст 16-26); Петро, в його власному імені і апостолів, кажучи: ось ми залишили все і пішли за тобою (ст. 27-30).

В середині, між цими двома частинами є сцена з дітьми: Ісус об'єднує дітей і благословляти їх (вірші 13-15.). Ця сцена, і особливо слова Ісуса, як точка відліку - замковий камінь - для обох частин глави 19: (. Ст 3-12) нерозривному шлюбу і bezżeństwie для Царства Божого, а багатий молодий чоловік, і апостоли з Петром в якості його голови (ст 16-. 30). У вищезгаданому. 13-15, Ісус говорить про найменших, яким Царство Небесне. Ці маленькі, насправді ідеал - модель учень Ісуса, який приходить до Ісуса і отримати від Нього частку в Царстві Божому.

Глава 19 являє собою диптих. Перше крило говорить про взаємини: Царство Боже - в шлюбі; в той час як інша показує відношення Царства Божого - багатство. Кожне крило складається з двох панелей: перший показані труднощі в сфері шлюбних відносин -królestwo Бога; у другому ідеалу. Аналогічним чином, в іншому крилі: перша панель показує труднощі у відносинах Царства Божого - багатої людини; другий - ідеал.

шлюб:

заклик А. Ісуса до нерозривності шлюбу - труднощі у вигляді законопроекту про розлучення (ст 3-9.);

B. Добровільне безшлюбність - труднощі відсутності достатньої потужності (. Ст 10-12).Ideal, або його відсутність, залежить від внутрішньої позиції студента: довіру до Бога як до Батька і Ісуса (образ діти).

багатство:

А '. заклик Ісуса розділити своє майно - труднощі у вигляді рабської прихильності до багатства (ст 16-26.);

B '. Добровільна бідність Петра і апостолів (ст. 27-30).

б) жанр

Мф 19,16-26 історія apoftegmatem. Apoftegmat коротким і митної заяву кого - то видатного, що його студенти відчувають для зв'язування друг з одним (наприклад, вчителів.); відповідь на будь-яке складне питання, проблема. У синоптичних Євангеліях ДЛЯ IN ­ повідомляється в деякій стислій рамках стадії, на тлі потрісканої, що представляє собою конкретну ситуацію-проблему, до якої вчитель опирається.

Apoftegmaty може приймати форму словесних суперечок або спорів. Можливість для них чудеса Ісуса (Мк 3,1-6) його поведінку або поведінку його учнів / студентів (пор Мк 2,23-28), епізоди його діяльності (очищення святині: Мк 11,15-19). Часто ці питання задають учні Ісуса, кандидати на студента або ворогів (багатому юнакові: Мк 10,17-31; садукеї, і справа про воскресіння: Мк 12,18-27). Часто це питання, що випливають з життя: питання про податок на храм (Мф 17,24-27), або питання про справжні родичів Ісуса (Мк 3,20-21). У apoftegmacie - часто встановлюється як суперечка - найголовніше слово Господнє. Це відбувається тому, що родзинка розширених сцен спору або спорів, в яких ми зазнаємо, поставити проблему, кілька спроб розв'язати цю проблему зображували в діалозі, поворотний момент, в кінці.

Беручи під увагу тему і наступний контекст, в якому питання про покликання до сімейного життя, apoftegmatyczne розповідь про розмову з багатим парубком Ісус дуже схожий на розповіді про призначення студентів. Їх можна розглядати як розповідь про призначення, але з негативним результатом

С) Навколишнє середовище

Тексти, які мають apoftegmatów характер виникла в християнській громаді з самого початку. Там було яскраво виражена тенденція до визнання наданої усної традиції, слова Господа у вигляді словесної суперечки. Це було зроблено в основному в оригінальній палестинської муніципалітету. Багато з аргументів, що виникають в судовому процесі або суперечок, які просто констатую заперечення або скарги, що надходять з навколишнього середовища, в якій ранні християни жили. Вони відбуваються в них, як є типи різних соціальних груп, атакож питання, поставлені ними відображають питання, якими керувалися ці шари на християн.

г) паралельно перікоп

Паралельні перікоп до Mt 19,16-26 Маркова є розповідь про багатого юнака (Мк 10,17-22). Основні відмінності:

- Метью дає ЗУСТРІЧІ форму довгого діалогу (три питання: двоє молодих людей, один з Ісуса); Перше питання, Ісус відповідає на питання корекції;

- Від Матвія являє заяву Ісуса як пропозиція, за яким слід виклик, якщо ви хочете (якщо ви хочете життя, то виконай заповіді, якщо хочеш бути досконалим, піди, продай, що маєш, і роздай бідним, і будеш мати скарб на небі; телефонуйте: Тоді іди вслід за мною!); акцент падає на третій-відповідь заяву Ісуса - W 21 - apoftegmat.

- перше питання, молода людина звучить по- різному в Євангелії від Матвія, в відміну від Марка. У Матвія має форму, що хорошого я повинен робити?; Au Марка: Хороший Учитель, що я повинен робити...;

- Матвія в розрахунку заповідей в кінці є також заповідь любові до ближнього (ст. 19), і ідея досконалості;

- Метью ясно говорить в logionie, щоб увійти в Царство Боже багатія (plousios в вище 23-24;., А нема про те, хто має скільки Мк 10,23) E) Основні вираження і спостереження.

Вічне життя - про типово для іудаїзму, особливо для апокаліптична. У Dn 12.2 говорить:. Багато з тих, хто спить в земному поросі, збудяться, одні для життя вічного, інші на вічну наругу і сором Маккавеи 7,9 перший з братів вмирає згідно із законом. Автор каже: У той момент, дав свій останній подих, він сказав: "Ви, zbrodniarzu, дайте відповідь нам цю справжню життя. Король світу, але нас, хто вмирає за свої закони, воскресити і відродити до життя вічного ". І останнє: Тепер, як наші брати, які пережили короткий страждання, що веде до вічної єврею і стаємо співучасниками обітниць Божих. Ви і суд Божий понести справедливе покарання за його гордість (7.36).

Рабини попросили про показ способу життя, який ми досягли на майбутньому житті світу. Теперішня життя була названа життя миті. Питання виявляє існуючі за часів високої невизначеності Ісуса з цього питання: які права мають бути збережені.

Роби добро - пророки, покликані робити добро. Пророк Амос кричить: Шукайте добра, а не зла, щоб ви могли жити. Тоді Господь Бог Саваот з вами, як ви говорите. Ненавиджу зло і люблять добро!. Помститися справедливість в воротах! Може бути, милостивий Господь, Бог Саваот, залишок Йосипів (Am 5,14-15). Точно так же Михей: Він сказав вам, про осіб, що це добре. І що Господь вимагає від вас, але зробити справедливість, любити справи милосердя і смиренно ходити перед Богом твоїм? (Mi 6,8). Таким чином, питання,характерні для затятих послідовників іудаїзму.

Одне добре - в прикметник агатос LXX рідко відноситься до Бога. У Ісаї ми читаємо: Бог є хорошим суддею Ізраїлю (63,7), і благо слово Господнє (39,8).

Виконай заповіді! Який (V. 18): Ісус цитує п'ять заповідей другої таблиці, які відносяться до нашого сусіда; але жоден з перших, які відносяться до служіння Богу. Людина з проханням до вічного життя, немає ніякої проблеми з вірою і поклоніння. Зрештою, є заповідь любові до ближнього - як компендіум попередні п'ять.

Молода людина (хо neaniskos - 20 мас.) - У відміну від Марка (від юності). Метью змінює цю версію, називаючи його молодий чоловік. Це робиться, щоб не підкреслити контраст між початком і кінцем перікопи, але для розкриття істини, що Ісус закликає молодих людей сміливо і беззастережно на користь Христа. Як молода людина одружується на незайманій, ваш будівельник повинен одружитися на вас, і як тішиться той молодий наречена, так буде радіти, Бог твій над вами (Ісая 62,5).

Для того, щоб бути досконалим (v 21.) -. Звернень до всіх християн, учні Ісуса Отже, будьте досконалі, як досконалий Отець ваш Небесний (Мф 5:48). Ісус не створює два класи християн категорії: нормальні і досконалі. Ідея досконалості - в залежності від вічного життя, ґрунтується на неподільної і максимальне залучення в служіння Богу і ближньому. Воно повинно бути здійснено на практиці, де живе людина, в їх умов праці та життя. Ідея досконалості тут чітко мотивоване заповідь любові до ближнього. Мова не йде про досконалість в ім'я "святості" культу (як в Кумране), або як прояв самоконтролю (кініків, стоїків).

Ходімо зі мною - це покликання. Метью показує, як Ісус направляє його заклик до різних людей в різних ситуаціях:

- Призначення. Метью показує, як Ісус направляє його заклик до різних людей в різних ситуаціях:

- до якої щоденна робота (Саймон і Ендрю закидали невід: 4,18-19; Матвія камерні звичаї: 9,9-10);

- коли людина повинна дбати про похорон батька (8,21-22);

- коли ви живете в достатку.

попередження Ісуса проти багатства (. ст 23-24) має паралелі в Старому Завіті:

Той, хто любить золото, не попередження від провини, і той, хто погоні прибуток, вони будуть зірвані. Багато золото привели до краху, і їх знищення стало очевидним. Він колючий з деревом на шляху тих, хто пішов за ним з розуму, а хто дурний, вони будуть дотримуватися (Sir 31,5-7);

Не сподівайтеся на насильство або бути обманутим в марній грабежу; багатство, навіть зростати, серця не прив'язуються (Пс 62,11);

Краще трохи - страх Господній, ніж із занепокоєнням - велике багатство. Краще трохи овочів з любов'ю, ніж товстий бик з ненавистю (Притчі 16,16-17).

Амінь, - підкреслює рішучості висловлювання Ісуса.

- Підкреслює рішучості висловлювання Ісуса.

Парадокс верблюда і вушко голки (ст. 24). Метью хоче сказати, що багаті просто не увійти в Царство Боже. Студенти жахів, їх питання: хто буде врятований; Відповідь Ісуса: порятунок людини - призначаються Ісусом - це залежить від Бога. Ця істина визнається Робота: Я знаю, що ви можете робити все, що вдумливість, ви можете це зробити. Хто збирається відправити дурному? Речі, піднесені сказав. Це занадто чудово. Не розумію. Послухайте, запитаєте. Дозвольте мені говорити! Я хочу запитати. Зволила відповісти! До сих пір я знав, що ти по репутації, тепер я бачив, як ти очі, звідси і зв'язок, як я вже говорив, Kajama в поросі й попелі (Привіт 42,2.6).


2. meditatio А. Теорія

Після завантаження тексту Слова Божого, визнання всіх структур сенсу (контекст, жанр і літературної структури, персонажі, дії), час, в якому Бог направляє людину до його повідомленням.

Читач переходить в стан мовчання - відкриває вуха: вони будуть слухати, що він говорить Господь Бог (Пс 85,9). На даному етапі, Слово Боже входить в серце людини. Бог каже Єзекіїля: Візьми мої слова до серця (Єзекіїля 3:10). З голови Слова Божого йде в серце - совість. Подібно кинджалом проникає в самий глибокий і найважчий з його палуб. Він переміщує всі струни душі. Він відкриває людині істину і любов - повідомлення, що Бог направляє його сьогодні.

Медитація - відкриття того, що Бог тепер говорить мені, проте, можливо тільки завдяки наполегливій праці духовної людини. Батьки і колишні християнські автори пропонують три кроки, які повинні бути зроблені для медитації насправді сталося.

Під - перше, щоб захопити основну ідею, ідею центральної ключових понять. Часто це характер і його питома активність. Іноді справа доходить до відносин між двома персонажами, або повної динамічної відносини героя (студенти, люди) до Бога (Ісус, Du ­ Святий Хім).

Коли ви зрозумієте, що постає перед нами як найбільш важлива ідея - чи про критичні відносин, то паралельні тексти (відмічені в Lectio) вибрати і зібрати ті, які тісно пов'язані з темою, або відносини. Це добре, щоб зібрати їх і помістити в логічній послідовності. Тоді повідомлення, яке приводить нас до медитувати писання, звучить ясно, твердо і ясно. Цей аспект медитації по порівнянні з роботою мурашок, яка збирається в одному місці і зібрати (synago) їжу, яка повинна живити (пор.. Притчі 6,6-11).

Другий крок у медитації є відображенням, малюнок мудрість і світло від захопленого повідомлення. Отці Церкви любили порівнювати цю фазу медитації, щоб зібрати мед (meletao). Людина подібний до бджолу, яка збирає нектар з кожної квітки, а потім зробити мед. Що стосується солодощі духу, який має Слово Боже. Крім того, це сила, яка виходить від Духа.

Guerrico d'Іньї закликав ченців практикувати медитацію: "Drążcie кожне слово Писання, щоб вивести його дух." Стопку вона najowocniej здійснюється з використанням паралельних текстів Нове положення порожнистих слів - центральна ідея в історії спасіння дозволяють відкривати все більше і більше її шарів сенсу.. насправді, з точки зору якої - то важливою істини, яка, разом з розвитком історії порятунку глибше і ясніше розкривається.

Третій момент в медитації є очищення досвід відблисків і зміцнення. Слово Боже увійшов в випромінюється серця; Це стає джерелом світла і сили. Просвіщає, зігріває і опіки, як внутрішній вогонь. Це, звичайно - вогонь Присутності Господа, не мали наші серця горять всередині нас, коли він говорив з нами по дорозі і пояснював нам Писання? (Лк 24,32). Повідомлення, що виходить з medytowanego Слово стає полум'я Бога в людині. Все моє життя, всі дії, слова і поведінка створює пожежну Присутність. Серце відчуває той, хто.

Слово Господа, засліплюючи очі душі і серця потепління, зроблені в той же час болючою конфронтації. Ясно, що бачить, що має значення в житті, а що шкідливо бур'янів або трави.За допомогою дихання б'є Слова Божого людини відділяє полову від зерна. У святоотецької традицією народних обранців медитації іноді називають synkrisis (суд), від "окремого", "вирізати", дієслово krinó- "судді", "здоровим глуздом".

На практиці медитації корисні питання, поставлені до тексту і сам. В ідеалі, якщо це одне загальне питання. Як правило, це питання про те, що Святий Дух я ясно показує (наприклад, шляхом повторного допиту пропозиції в тексті) і відповідач ­ ла на не шукав відповіді в medytowanym тексті.

Часто медитація об'єкт виявляється у вигляді тези, повідомлення-правда розірвати текст і запрошення подивитися на його структурних компонентів. При аналізі повідомлення з точки зору сприйняття таких аспектів, які визначають, що важливо для мене сьогодні. Що це говорить мені? Запропонувавши? Який світло запалюється всередині мене? Переконує, і зміцнює правду?

Який характер передав в Слові історії порятунку вражає мене як гідна захоплення? В якому я знаходжу їх проблеми, їх природу і покликання?

Які почуття і ставлення змушує мене відомо сцену події, діалог, мова, пропозицію? Який Дух дихає історією, в якому введений текст читання?

Слово Боже медитував світлішає що - то важливе, велика проблема в моєму житті. Ви повинні побачити світло, щоб відчувати їх. Він випромінює з Слова, що в ході Lectio нанесеного на в моїй пам'яті.

Іншими словами, ви повинні увійти в скинії заповіту, який є Слово Боже, що сила Святого Духа став людиною слово Біблії. Але і слово має жити всередині людського серця, щоб увійти і оволодіти нею. Моменти медитації може статися багато разів в протягом дня. Це ті моменти, коли людина дозволяє слово або фраза надихнула знову резонує в його свідомості, фігура або почуття відродив в його серці.

Так жила медитація призводить до відкриття духовного сенсу Святого Письма. На відміну від змісту тексту читається світлом розуму, який також доступний для невіруючих читачів Біблії, це відчуття, що Святий Дух в цей момент хоче віруючого, який практикує Lectio Divina спілкуватися текстом надихнули.

Медитація дозволяє відкриття істини, яка має своєю кінцевою джерело у Христі, і навіть має яскраво виражений лик Христа - це справжній чоловік, не ідея, абстрактне судження, визначення справив негативний, догма. Відкриття особистого аспекту істини Писання в нас, стало можливим завдяки дії Духа Істини, який показує, що робить даний читачі Chrystusa.Medytacja не тільки відкриває людині правду людині, але він відкриває читання серця і розмірковуючи про Боже серце - любов, яка виливається в серцях віруючих Духом Святим. В кінці кінців вона -odczuwana Любов - PAN проявляється як любов, стосується серця, перетворює їх і виховує читача. Вона робить Боже дитя, що народилося в людині в момент хрещення, зростає, зростає. Дитина і молода людина стає людиною Бога, виховували жити в справедливості і досконалості, усиновлені для кожної гарної роботи Усе Писання натхненне Богом і корисне для навчання, до докору, для виправлення, для виховання в праведності -. Божий чоловік (хо тоу Theou Антропос) був повністю обладнаний для кожної гарної роботи (див. 2 Тим 3,16-17).



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-01-25; просмотров: 181; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.149.243.106 (0.067 с.)