Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь FAQ Написать работу КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Завдання до лабораторної роботи.Содержание книги
Поиск на нашем сайте
Завдання: ознайомитися з теоретичним матеріалом. Написати програму для виконання завдання згідно свого варіанту.
Варіанти завдань 1. Заборонити, а потім дозволити інтерфейс за клавіатурою. 2-4. Визначити ASCII код російської літери, номер якої в алфавіті збігається з номером студента в журналі. Визначити скан-код цієї клавіші. 5. Записуючи, відповідний байт, примусити мигати діоди клавіш Num-Lock, CapsLock, ScrollLock. 6-10. Визначити ASCII код англійської літери, номер якої в алфавіті збігається з номером студента в журналі. Визначити скан-код цієї клавіші.
Контрольні запитання 1. Які функції виконує підсистема клавіатури і що вона в себе включає. 2. Структура контролера 8042, призначення основних модулів. 3. Перерахувати команди 8042 і можливості програмування контролера. 4. Що включає в себе блок клавіатури, призначення основних модулів. 5. Як організований буфер клавіатури. 6. В яких випадках INT 09h генерує звуковий сигнал.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №7. Робота з відеопам’яттю в текстовому режимі Мета: Вивчення особливостей функціонування відеосистеми в текстовому режимі і надбання практичних навичок роботи з відеопам’яттю у цьому режимі.
Теоретичні відомості
Принципи побудови відеотерміналів Відеотермінали персональних комп'ютерів - основний засіб відображення інформації, володіють широкими можливостями програмування і найбільш привабливі для програмістів. В IBM PC комп'ютерах відеотермінал (більш точно називається відеосистемою) складається з наступних основних модулей: – відеомонітор (дісплей), що формує зображення, є зовнішнім периферійним пристроєм (програмно недосяжний) і підключається до системного блоку (відеоадаптеру) за допомогою 9-жильного кабеля; – відеоадаптер – друкована плата, що знаходиться в системному блоці і вставляється в один з роз’ємів системної шини материнської плати. Програмування всієї відеосистеми полягає в програмуванні відеоадаптера; – відеопам’ять (відеобуфер) – оперативна пам'ять, фізично розміщена на платі відеоадаптера і визначена для зберігання виводимої інформації тексту або графічного зображення на екран відеомонітора. Відеопам’ять являє собою двопортовий ОЗП, тобто з одного боку вона знаходиться в адресному просторі процесора і допускає читання/запис даних від процесора, а з іншого боку схеми відеоадаптера зчитують з неї інформацію в процесі формування зображення; – внутрішній ПЗП (ROM BIOS) відеоадаптера, фізично розміщений на платі адаптера (в адресному просторі процесора) і містить програми підтримки розширених функцій 10h переривання BIOS системної плати.
Растровий принцип формування зображення В усіх відеомоніторах персональних комп'ютерів використовується растровий принцип формування зображення, при яких текст або графічне зображення формуються на екрані електронним променем, що періодичні сканує екран монітору зліва на право і згори донизу з утворенням на ньому ліній розвертки, що послідовно (згори донизу) заповнюють весь екран (рис. 7.1). При русі променя справа наліво (прямий хід) модулюється інтенсивність променя в залежності від змісту відеобуфера, що призводить до зміни яскравості (а в кольорових моніторах і кольору) тих крапок екрану (пікселей), що минає промінь. Перехід променя справа наліво зі зміщенням на один рядок вниз називається зворотнім горизонтальним ходом. Після заповнення всього екрану (формування кадру) промінь переводиться в верхній лівий кут (вертикальний зворотній хід). Під час зворотніх ходів промінь гаситься. Для отримання неблимаючих зображень сканування екрану (частота кадрів) виконується з частотою 50-70 Гц. При програмуванні розрізняють частоту рядків=частота кадрів*кількість рядків, частоту пікселей (смуга пропускання)=частота рядків*число пікселей в рядку. Остання характеристика є граничною характеристикою конкретного монітору і при її перевищенні (у випадку невірного програмування) відбувається зрив розвертки і втрата зображення.
Рис. 7.1 – Формування растра
В кольорових відеомоніторах промінь складається з трьох променей, що з допомогою спеціальних масок формують три основні кольори: синій (Blue), зелений (Green) і червоний (Red). Змінюючи інтенсивність кожної складаючої, отримують всю різноманітність кольорової гами. Типи моніторів Монітори розрізняються по наступним показникам: – по типам: кольорові або монохромні; – по дозволяючій спроможності (максимальному числу виводимих пікселей); – по засобу кодування інтенсивності (яскравості) кольору – цифрові і аналогові; – по засобу керування монітором – прямого керування, коли інтенсивність кожного кольору передається окремо і композитні, коли відеоадаптер безпосередньо формує складений (композитний) відеосигнал, що передається в монітор по коаксіальному кабелю. Природним є те, що характеристики відеомонітора повинні відповідати характеристикам відеоадаптера. Відеоадаптери Монохромний MDA. Адаптер монітору розроблений на базі контролера дисплею Motorola 6845. В адаптері є 4К статичної пам'яті, що використовується як буфер дисплею. Два байта вибираються з дисплейного буферу за 553 нс, забезпечуючи швидкість передачі даних 1.8 Мбайт/с. Адаптер монітору підтримує 256 різноманітних кодів символів. Генератор символів обсягом 8К містить відповідний шрифт для кодів символів.
|
||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-06-23; просмотров: 317; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.139.72.152 (0.006 с.) |