Рухлива гра «карасі та щука» 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Рухлива гра «карасі та щука»



Мета: удосконалювати навички бігу; розвивати швидкість і спритність.

 

Хід гри

 

На протилежних боках майданчика вихователь креслить дві «затоки», де живуть «карасі». Відстань між «затоками» 15–20 м. «Щука» стає посередині майданчика — «річки». Усі діти — «карасі» — стають у шеренгу на одному кінці майданчика.

 

У ставку живе рибина:

Гострі зуби, сіра спина.

Полювати вийшла злюка —

Люта та підступна щука!

За командою вихователя «Раз, два, три! Карасику, пливи!» усі «карасі» «перепливають» (біжать) у другу «затоку», а «щука» їх ловить.

 

В и х о в а т е л ь

Гей, карасики, тікайте,

Їй у рот не потрапляйте!

Повторюючи гру, обирають іншу «щуку».

 

Рекомендації до гри

«Щука» ловить карасів тільки в «річці», у «затоці» вона не має права ловити. Вихователеві необхідно регулювати біг відпочинком. Спіймані діти не можуть бути «щукою».

 

Рухлива гра «ХИТРА ЛИСИЦЯ»

 

Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати спостережливість та витримку.

 

Хід гри

 

Діти стоять у колі пліч-о-пліч, заклавши руки за спину. Вихователь проходить за колом і непомітно торкається кого-небудь із них. Дитина, якої торкнувся вихователь, стає «хитрою лисицею».

Вихователь пропонує кому-небудь із дітей уважно подивитися на своїх товаришів, пошукати очима «хитру лисицю». Якщо дитина відразу не знайде, діти всі разом запитують: «Хитра лисице, де

ти?» І пильно стежать за обличчям кожного, чи не викаже себе «хитра лисиця». Після трьох запитань ласиця відповідає: «Я тут!» і вбігає в коло, а діти швидко розбігаються, «Лисиця» їх ловить

(торкається рукою). Коли буде спіймано 2–3 дітей, гра завершується.

 

Рекомендації до гри

 

Якщо «лисиця» викаже себе раніше, ніж її запитають, діти обирають іншу «лисицю».

 

Рухлива гра «ШПАКИ»

Мета: удосконалювати навички бігу; виховувати увагу; учити швидко орієнтуватися в просторі.

 

Хід гри

На одному боці майданчика накреслені кружечки (діаметр 1 м) — «шпаківня» Усі діти — «шпаки», кількість їх непарна, тобто на одну дитину більше, ніж накреслено кружечків, а у «шпаківню» може «залітати» тільки двоє «шпаків».

 

В и х о в а т е л ь

Навесні пташки чарівні

Оселились у шпаківні.

Пір’ячком виблискують,

Пісеньки висвистують!

На слова вихователя «Шпаки летять!» діти, наслідуючи політ шпаків, бігають майданчиком урозтіч. На слова «Шпаки прилетіли!» вони біжать до «шпаківень». Уважається, що дитина, яка

спізнилася зайняти місце в «шпаківні», програє. Коли всі діти стануть у кружечки, вихователь говорить: «Шпаки полетіли». Діти знову бігають, а за сигналом займають місце у будь-якому

кружечку. Програє той, хто спізнився. Гра повторюється кілька разів.

 

Рекомендації до гри

Якщо дітей у групі парна кількість, то у грі бере участь вихователь. Йому необхідно нагадувати дітям, щоб вони бігали якнайдалі від «шпаківень».

 

 

Рухливі ігри з повзанням і лазінням

 

Рухлива гра «ВЕДМІДЬ І БДЖОЛИ»

Мета: удосконалювати навички підлізати під шнур і лазити по гімнастичній стінці; виховувати увагу, кмітливість.

 

Хід гри

 

Вихователь об’єднує дітей у дві нерівні підгрупи. Менша підгрупа (приблизно одна третина) — «ведмеді», решта — «бджоли». «Бджоли» розміщуються недалеко від гімнастичної стінки, перед

натягнутим шнуром — «вуликом». Частина «бджіл» вилазить на гімнастичну стінку. На відстані 3–5 м від гімнастичної стінки накреслено коло — «ліс», де живуть «ведмеді в барлозі». На протилежному боці — «поле, луки».

 

На слова вихователя:

Бджоли вулик залишають,

В луг квітучий поспішають! — «бджоли» злазять із гімнастичної стінки, решта підлазять під натягнутий шнур (на висоті 50–60 см).

 

На слова:

Полетіли по медок,

Полетіли до квіток! — «бджоли» летять на «луки», у «поле», тобто за визначену лінію.

В и х о в а т е л ь (звертаючись до «ведмедів»)

 

А ведмеді у садок

В вулик лізуть по медок.

 

«Ведмеді» вилазять зі свого «барлога», йдуть до «вулика» і вилазять на гімнастичну стінку (на висоту 1,5–2 м). На слова вихователя «Бджоли!» «ведмеді» поспішають до свого «барлога»,

а «бджоли» із дзижчанням повертаються. Одна група «бджіл» на гімнастичнім стінці відганяє «ведмедів», а друга вилазить на стінку. Під час повторення гри діти міняються ролями. Вихователь

називає найспритніших дітей, які швидко і правильно вилазили на гімнастичну стінку і злазили з неї, швидко бігали.

 

Рекомендації до гри

 

«Бджолам» слід не ловити «ведмедів», а тільки торкатися їх. Ужалені «ведмеді» залишаються у «барлозі». Слід уважно стежити за дітьми, які вилазять і злазять із гімнастичної стінки. Дітям

забороняється зістрибувати зі щаблів стінки.

 

Рухлива гра «ХТО ШВИДШЕ ДОБІЖИТЬ ДО ПРАПОРЦЯ»

 

Мета: удосконалювати навички бігу й підлізання під дугу; розвивати швидкість і спритність.

 

Хід гри

 

Вихователь об’єднує дітей у три-чотири колони — команди (з однаковою кількістю дітей). Вони стають проти стільців, де покладено по прапорцю. Стільці поставлено на відстані 6–10 м від

стартової лінії. На шляху до прапорців поставлено дуги. За командою вихователя «Раз, два, три — біжи!» діти, які стоять першими в колонах, підлазять під дугою, підбігають до

прапорців, піднімають їх угору, потім кладуть на місце і повертаються в кінець колони. На наступну команду «Біжи!» біжать другі, треті, четверті тощо. Гра завершується, коли в ній візьмуть

участь усі діти.

 

Рекомендації до гри

 

Дітям можна бігти зі стартової лінії лише після команди «Біжи!» Після кількох повторень можна замість варто дуг поставити обручі, що прив’язані до стояків або стільців. Діти пролізають в обруч.

 

Рухлива гра «КУРОЧКА І ГОРОШИНКИ»

Мета: удосконалювати навички бігу та підлізання; розвивати швидкість і спритність.

 

Хід гри

Вихователь за допомогою лічилки обирає двох «курочок» і трьох-чотирьох «горошинок». Решта дітей утворюють коло, узявшись за руки. На сигнал вихователя «Горошинки покотились!» «горошинки» розбігаються, забігають у коло, підлізаючи під руки дітей, і вільно вибігають із нього. «Курчата» намагаються спіймати «горошинки». Гра завершується, коли переловлені всі

«горошинки». Її повторюють уже з новими «курочками» і «горошинками».

 

Рекомендації до гри

Дітям у колі не можна затримувати «горошинки» і «курочки», коли вони біжать. Якщо «курочка» тривалий час не може спіймати «горошинку», то гру припиняють.

 

Рухливі ігри з киданням та ловінням предметів

 

 

Рухлива гра «МИСЛИВЦІ ТА ЗАЙЦІ»

 

Мета: удосконалювати навички стрибків на обох ногах і метання в ціль; розвивати спритність, швидкість та вправляти в орієнтуванні в просторі.

 

Хід гри

Вихователь за допомогою лічилки обирає одного або двох «мисливців», які стають з одного боку майданчика, решта дітей — «зайці». Вони сидять у своїх «нірках», розташованих із протилежного боку майданчика. «Мисливці» обходять майданчик і удають, що шукають «зайців», потім повертаються на свої місця, ховаються за «деревами» (стільцями).

 

На слова вихователя:

 

Зайці весело стрибають,

На мисливців не чекають,

Плиг - скок, плиг - скок,

У зелений у лісок! — «зайці» виходять на майданчик і стрибають.

На слова:

Та мисливці вже ідуть,

І рушниці всі несуть! —

«зайці» тікають до своїх «нірок», один із «мисливців» цілиться м’ячем їм під ноги і в кого влучить, того забирає із собою. «Зайці» знову виходять у «ліс» і «мисливець» ще раз полює на них, але

кидає м’яч другою рукою. При повторенні гри обирають нових «мисливців».

 

Рекомендації до гри

Вихователеві слід стежити за тим, щоб «мисливець» кидав м’яч як правою, так і лівою рукою. «Мисливці» кидають м’яч тільки під ноги «зайцям». М’яч піднімає той, хто його кинув.

 

Рухлива гра «ЦІЛЬСЯ КРАЩЕ»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

 

Хід гри

 

Вихователь перешиковує дітей у три колони (команди). На відстані 3–3,5 м перед кожною командою кладе на землю обруч. Діти по черзі кидають торбинки з піском (правою і лівою рукою),

намагаючись влучити в обруч. Якщо дитина влучить у ціль, то її команді зараховується очко. Перемагає команда, у якій діти наберуть найбільшу кількість очок.

 

Рекомендації до гри

Вихователеві необхідно стежити за тим, щоб діти набували правильного вихідного положення, кидали мішечки з піском з-за спини через плече правою і лівою рукою.

 

Рухлива гра «СЕРСО»

Мета: удосконалювати навички метання в ціль; розвивати окомір і спритність.

 

Хід гри

 

Діти шикуються на майданчику в дві рівні шеренги, одна проти одної. Відстань між шеренгами — 3–4 м. У кожної дитини в руках серсо. За умовним сигналом діти з першої шеренги кидають кільця другій шерензі. Друга шеренга ловить кільця. Коли всі кільця накинуто, підраховують спіймані кільця. Після цього діти міняються ролями, друга шеренга кидає, а перша ловить. Виграє шеренга, яка більше спіймала кілець.

 

Рекомендації до гри

Під час кидання кільця вихователь стежить за тим, щоб діти тримали паличку правою рукою за держальце, тонкий кінець її — трохи косо донизу ліворуч. Кільце необхідно тримати в лівій руці

двома пальцями. Діти надівають кільце на кінець палички, потім піднімають руки вгору, натягуючи лівою рукою кільце, поки паличка трохи не зігнеться, і пускають кільце. Діти кидають кільця вперед таким чином, щоб вони в повітрі не крутилися, а падали на землю.

 

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-26; просмотров: 3338; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.17.154.171 (0.071 с.)