З нагоди Дня хворого 29 квітня 2007 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

З нагоди Дня хворого 29 квітня 2007



Дорогі у Христі!

Невід’ємною частиною християнського покликання є служіння хворим. Глибинний зміст цього зобов’язання можна збагнути лише тоді, коли прикладом і джерелом натхнення оберемо самого Христа Спасителя. Як читаємо в Євангеліях, Ісус Христос відвідував міста і села, проповідуючи Божу любов до людей. Оцю любов Він, зокрема, доводив незліченними чудами зцілення. Ми не розуміємо вповні, чому Господь Бог допускає, щоб людина хворіла, але на прикладі Ісуса Христа бачимо, що хвороба, неміч, слабість людини стає нагодою чинити добро, брати на себе та допомагати потребуючим нести тягар їхнього терпіння так, як це робив Спаситель, який взяв на себе тягар наших гріхів.

Служити хворій людині не означає просто надати їй медичну чи матеріальну допомогу в критичний час хвороби. Наше служіння хворій особі не може обійтися без постійного співпережиття страждань, без доброти й лагідности, прощення й солідарности. Лише тривала опіка та неухильна допомога можуть повернути хворій людині найцінніший Божий дар – усвідомлення своєї вартости в Божих очах. Пам’ятаймо, що Слово Боже, об’явлене у Святому Письмі, повинно стати для нас прикладом та джерелом натхнення для служіння хворим.

Цього року хочу особливо звернути вашу увагу на людей, що потерпають від алкогольної залежности. Через занепад духовних цінностей, засилля алкогольної реклами, нерозуміння психофізичних механізмів узалежнення, через поширення псевдокультури щодо українських традицій гостинности та непевну економічну ситуацію десятки тисяч наших братів і сестер стали жертвами алкоголізму. Такі люди потребують допомоги – Божої і людської. Не маємо права втрачати надію на Божу поміч у духовному прозрінні таких осіб. Саме ми, утвердженні у вірі, можемо спонукати залежних до першого важливого кроку в процесі реабілітації – визнання залежности й потреби фахової допомоги – все це в надії на Бога. Цього року наша Церква заохочує глибше пізнати й використати всі людські засоби, щоб допомогти цим хворим членам нашої Церкви. Сердечно закликаю вас більше дізнатися про них, бо власне через це Боже милосердя діятиме на користь узалежнених.

Молімося сьогодні за всіх хворих і просімо милостивого Бога, щоб допоміг нам стати Його послідовниками в ділах милосердя для душі і тіла.

Благословення Господнє на Вас!

+ Любомир


ГОЛОВНЕ ПИТАННЯ – ЯК ЛІКУВАТИ?

Лікування від алкоголізму є дуже важким і довгим. Алкоголізм має не лише медичну, але й соціальну і духовну підставу свого поширення і закріплення, як в житті окремої особистості, так і всього суспільства загалом. Хронічні алкоголіки, з тяжкими, нерідко незворотніми фізіологічними змінами і змінами особистості, з різко вираженою деградацією психічної діяльності, з тяжким недоумством важко піддаються ефективному лікувальному впливові. Проте при наполегливому і тривалому лікуванні можна позбутися хворобливого потягу до спиртних напоїв і значною мірою відновити своє здоров’я. Головною метою лікування алкоголізму є поновлення позитивних соціальних настанов, психологічна переорієнтація основних життєвих цінностей, духовний розвиток особистості.

Є різні методи лікування від алкоголізму – медикаментозне, лікувальний гіпноз, кодування. Розглянемо останній з них. Винайшли метод кодування психологи в 50-их рр. ХХ ст. в умовах тоталітаризму та атеїзму часів сумновідомих кампаній боротьби з пияцтвом і алкоголізмом в Радянському союзі. Головні засоби - гіпноз та навіювання, котрі, без сумніву, є спробою заміни релігії для знедуховленої і зматереалізорваної людини. Кодування або гіпноз штучно викликають гальмівний рефлекс, який дозволяє психотерапевту втручатися в психіку людини, впливати на волю особистісті. Проте, за словами професора Д. Молохова, - який сказав: „ Перед суспільством і державою поставлено завдання не тільки підводити хворого до дверей, через які він може увійти до тверезе життя, але й заповнити пусте місце за тими дверми, без чого навіть найкращі методи не дають бажаних ефектів і результатів». Гіпноз, кодування – це небезпечна послуга алкогольнозалежному, бо хоч на деякий час може позбавити недуги, проте не розв’язує її причин, а швидше поглиблює в душі екзестенційну, психологічну і духовну кризу.Негативний наслідок кодування – це схильність до самогубства, що з’являється в людині після закінчення терміну дії коду. Те, що стається з «закодованою» людиною пояснює нам Господь: „Коли дух нечистий виходить з людини, то блукає місцями безводними, відпочинку шукаючи, але, не знаходячи, каже: „Вернуся до хати своєї, звідки я вийшов”… Тоді він іде та й приводить сімох інших духів, лютіших за себе… І буде для людини тій гірше за перше” (Лука 11, 24-26).

Безпечими способами позбавлення від алкоголізму вважають товариства АА, Ал-Анону та ін. Церква із своєї сторони пропонує молитву, котра має силу «переносити гори», і апелює до людської свідомості, акцентуючи на профілактиці алкоголізму. Ми, християни зобов’язнані ставитися до залежних від алкоголю із любов’ю. Коли ж не можемо виявляти до них любов, то, принаймні, намагаймося бути з ними співчутливими і доброзичливими, сприймаючи їх як важкохворих.


СВЯТІ ОТЦІ І НАУКОВЦІ РАДЯТЬ:

Св. Іван Золотоустий: «Мені доводилося чути, як деякі люди казали: „Якби не було вина, ми б не стали пияками!” Та хіба ж вино – причина цього зла? Ні, не вино, а непомір-кованість тих, які ним зловживають… Коли п’яний протверезіє, опиши йому всю огидність його вигляду в сп’янінні. Скажи йому, що вино дане нам для звеселяння, а не для того, щоб спотворювати себе; дане, щоб бути радісним, а не для того, щоб ставати посміховищем; дане для зміцнення здоров’я, а не для його розладу; для лікування тілесної немочі, а не для ослаблення духу… Тож, молю вас, не заражайтесь цією хворобою, а тих, яких вона вже вразила врятовуйте з лиха, аби не було між вами людей, що гірші від тварі безсловесної». Св. Василій Великий:Пияцтво – це демон, що його деякі собі обирають і для розкоші вводять у душу. Пияцтво – це багатовидний та багатоголовий звір. Диявол – наш невблаганний ворог. Він веде з нами непримириму боротьбу. Ми не клопочемося стільки про наше спасіння, скільки він – про нашу загибель… Диявол багато нам обіцяє, але не для того, щоб дати, а щоб від нас взяти… Велика злоба диявола, але всі його наміри перемагає піст і молитва ”. Президент Всеукраїнського лікарського товариства академік Л. Пиріг не раз наголошував у своїх промовах на необхідності спрямувати зусилля на розвиток духовності людини.

Тож покладіться на міцну Божу руку, покладіть на Нього свою журбу, бо він опікується вами! Будьте тверезі, пильнуйте! ” (1 Петра 5, 6-11).

„На це з’явився Син Божий, щоб знищити діла диявола” (1 Івана 3, 8).

„Нездужає хтось між вами? Хай прикличе пресвітерів церковних і хай вони помоляться над ним помазавши в ім’я Господнє, і молитва віри спасе недужого, та й Господь його підійме” (Якова 5, 14-15).

 


КОРОТКА ІСТОРІЯ



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-08; просмотров: 116; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.235.251.99 (0.017 с.)