Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Октоих, глас 5. В среду на утрени. ⇐ ПредыдущаяСтр 3 из 3
Ирмосы в среду на утрене совпадают с воскресными "Коня и всадника" На стиховне, глас 5. То́чию водрузи́ся дре́во Христе́ Креста́ Твоего́, / пре́лесть прогна́на бы́сть и́дольская, и благода́ть процвете́: / не бо́ ктому́ осужде́ния е́сть мучи́тельство, / но побе́да яви́ся на́с спасе́ния. / Крест бо на́м е́сть похвала́, / Крест на́м утвержде́ние, // Крест на́м ра́дование.
Стѝх: И спо̀лнихомся зау̀тра мѝлости Твоея̀ Го̀споди, и возра̀довахомся, и возвеселѝхомся, во вся̀ днѝ на̀ша возвеселѝхомся, за днѝ в ня̀же смирѝл ны̀ есѝ, лета, в ня̀же вѝдехом зла̀я, и прѝзри на рабы̀ Твоя̀, и на дела̀ Твоя̀, / и наста̀ви сы̀ны ѝх.
Веде́н бы́л еси́ на́с ра́ди на же́ртву Христе́, я́ко овча́, / и я́ко Агнец незло́бив Емману́ил, / на заколе́ние во́льное, с беззако́нники вмене́н бы́л еси́. / Прииди́-те, воспо́йте оте́чествия язы́к, // и поклони́теся на Кресте́ пове́шеному Животу́ безконе́чному. Стѝх: И бу̀ди свѐтлость Го̀спода Бо̀га на̀шего на на̀с, и дела̀ ру̀к на̀ших испра̀ви на на̀с, / и дѐло ру̀к на̀ших испра̀ви.
Святи́и му́ченицы на земли́ подви́гшеся, / мра́з претерпе́ша, огню́ преда́шася, / вода́ и́х прия́т, / те́х е́сть гла́с: / проидо́хом сквозе́ о́гнь и во́ду, / и изведе́ ны в поко́й. // Моли́твами и́х Христе́ Бо́же, поми́луй на́с. Сла́ва и ны́не, глас то́йже: Зря́щи дре́вле Агнца и Сы́на Своего́, / Де́ва Ма́ти и Всеблаже́нная Отрокови́ца, / на Крест воздви́жена, вопия́ше слезя́щи: / увы́ Мне́, Сы́не Мо́й, ка́ко умира́еши. // Бо́г естество́м сы́й безсме́ртен? Октоих, глас 5. В среду вечера. На Господи воззвах, глас 5. Всю́ проше́дше зе́млю, / все́ясте Боже́ственная уче́ния, / сло́во то́чию я́ко све́щник / и бога́тство все́, ученицы́ Госпо́дни нося́ще, / и́мже цари́ же и мучи́тели посрами́сте, / и любомудреце́м и вити́ям лю́тость я́ко паучи́нная раздра́сте плете́ния, / все́х к ра́зуму призыва́юще Зижди́теля, / и су́етная служе́ния бесо́вская отъе́млюще. // Те́мже молю́, безслове́сных изба́вити мя́ страсте́й моли́твами ва́шими.
Мяте́жа искуше́ний, / и лю́тыя лжи́ безче́стных ересе́й, / бесо́вскаго злосове́тия, / и челове́к го́рькаго сообще́ния / и бу́ри всеблаже́ннии, / огня́ несвети́маго, и ве́чнующаго че́рвия, / скре́жета зубна́го, и вся́кия ины́я му́ки, / к Бо́гу мольба́ми изба́вите все́х на́с, / и Сего́ умоли́те, / воздержа́ния ра́ди и трудо́в, / доброде́телей воздая́ний получи́ти, / насле́дия же Небе́снаго Ца́рствия, // и ве́лию ми́лость. Всю́ све́тлость я́сно восприе́млюще, / тро́ичный све́т вторы́й неизрече́ннаго смотре́ния, / я́ко мо́щно вои́стинну челове́ческому естеству́, / всехва́льная десяти́ца со дво́ицею, / показа́ся соверше́нне водя́щи единоревни́тельный собо́р, / седми́десятих и дву́ иму́щи с ни́ми, / и вся́ просвеща́юще ми́ра концы́, / омрача́ющияся тьмо́ю злому́дренных ересе́й, / Христа́ моля́ще, // подаю́щаго ми́рови ве́лию ми́лость. Октоих, глас 5. В среду вечера. На стиховне, глас 5. Ученицы́ Спа́совы та́ин самови́дцы бы́вше, / Неви́димаго и Нача́ла не иму́щаго пропове́дасте, глаго́люще: / в нача́ле бе́ Сло́во. / Не со́здани бы́сте пре́жде Ангел, / ни научи́стеся от челове́к, но от вы́шния прему́дрости. / Те́мже дерзнове́ние иму́ще,// моли́теся о душа́х на́ших. Стѝх: К Тебѐ возведо̀х о̀чи моѝ, живу̀щему на Небесѝ. Сѐ я̀ко о̀чи раб в руку̀ госпо̀дий своѝх, я̀ко о̀чи рабы̀ни в руку̀ госпожѝ своея̀: та̀ко о̀чи на̀ши ко Го̀споду Бо̀гу на̀шему, / до̀ндеже ущѐдрит ны̀. Апо́столы Госпо́дни согла́сно пе́сньми похва́лим, / обле́кшеся бо в кре́стное ору́жие, / и́дольскую пре́лесть упраздни́ша, / и победоно́снии яви́шася вене́чницы: / и́хже моли́твами и все́х святы́х, // Бо́же, поми́луй на́с.
Стѝх: И бу̀ди свѐтлость Го̀спода Бо̀га на̀шего на на̀с, и дела̀ ру̀к на̀ших испра̀ви на на̀с, / и дѐло ру̀к на̀ших испра̀ви.
Несы́тною любо́вию души́, / Христа́ не отверго́стеся святи́и му́ченицы, / и́же разли́чныя ра́ны страсте́й претерпе́вше, / мучи́телей де́рзость низложи́сте, / непрекло́нну и невреди́му ве́ру сохра́ньше, / на Небеса́ преста́вистеся. / Те́мже и дерзнове́ние иму́ще к Нему́,// проси́те дарова́ти на́м ве́лию ми́лость. Сла́ва и ны́не, глас то́йже: Блажи́м Тя́ Богоро́дице Де́во, / и сла́вим Тя́ ве́рнии по до́лгу, / Гра́д непоколеби́мый, Сте́ну необори́мую, / тве́рдую Предста́тельницу, // и прибе́жище ду́ш на́ших. Октоих, глас 5. В четверток на утрени. Ирмосы в четверток на утрене совпадают с воскресными "Коня и всадника" На стиховне, глас 5. Ученицы́ Спа́совы та́ин самови́дцы бы́вше, / Неви́димаго и Нача́ла не иму́щаго пропове́дасте, глаго́люще: / в нача́ле бе́ Сло́во. / Не со́здани бы́сте пре́жде Ангел, / ниже́ научи́стеся от челове́к, но от вы́шния прему́дрости./ Те́мже дерзнове́ние иму́ще,// моли́те о душа́х на́ших.
Стѝх: И спо̀лнихомся зау̀тра мѝлости Твоея̀ Го̀споди, и возра̀довахомся, и возвеселѝхомся, во вся̀ днѝ на̀ша возвеселѝхомся, за днѝ в ня̀же смирѝл ны̀ есѝ, лета, в ня̀же вѝдехом зла̀я, и прѝзри на рабы̀ Твоя̀, и на дела̀ Твоя̀, / и наста̀ви сы̀ны ѝх.
Апо́столы Госпо́дни согла́сно пе́сньми похва́лим, / обо́лкшеся бо в кре́стное всеору́жие, / и́дольскую ле́сть упраздни́ша, / и победоно́снии яви́шася вене́чницы: / и́хже моли́твами и все́х святы́х, // Бо́же, поми́луй на́с.
Стѝх: И бу̀ди свѐтлость Го̀спода Бо̀га на̀шего на на̀с, и дела̀ ру̀к на̀ших испра̀ви на на̀с, / и дѐло ру̀к на̀ших испра̀ви.
В му́ках су́ще святи́и, / ра́дующеся, вопия́ху: / ку́пля на́м су́ть сия́ ко Влады́це: / вме́сто бо быва́ющих ра́н на телесе́х, / све́тло одея́ние в Воскресе́ние процвете́т на́м: / вме́сто безче́стия, венцы́: / за у́зы темни́чныя, ра́й: / и за е́же со злоде́и осужде́ние со Ангелы житие́. // и́хже моли́твами Го́споди, спаси́ ду́ши на́ша. Сла́ва и ны́не, глас то́йже: Блажи́м Тя́ Богоро́дице Де́во, / я́ко из Тебе́ возсия́ Со́лнце пра́ведное Христо́с, // име́яй ве́лию ми́лость. Октоих, глас 5. В четверток вечера. На Господи воззвах, глас 5. Вся́ древа́ дубра́вная да возра́дуются, / Дре́во ви́дяще всечестно́е, / стра́стию Влады́чнею обра́дованно, / благода́ть облистава́ющее я́ко пла́мень огня́, / источа́ющее я́коже во́ды дарова́ния все́м, / ду́ши просвеща́ющее и помышле́ния, / неду́ги очища́ющее и стра́сти отгоня́ющее неви́димыя, / язы́ки иноплеме́нныя побежда́ющее я́ве, / побе́ды подаю́щее всегда́ ве́рным, // благослове́ние и ве́лию ми́лость.
Ме́сту, иде́же стоя́сте но́зе Госпо́дни, / ве́рою покланя́ющеся, я́коже проро́к рече́: / Христа́ славосло́вим распе́ншагося / и сраспе́нша прегреше́ния на́ша: / ю́же от дре́ва разори́вшаго кля́тву, / и примири́вша Отцу́ отстоя́щия отню́д помышле́ньми. / Ручны́я же Его́ и ножны́я гво́здия, / копие́ и тро́сть, гу́бу и вене́ц облобыза́юще, / досажде́ния и наруга́ния, и и́на ели́ка подъя́т, // че́стне почита́ем, и́миже спасо́хомся. Вся́ у́ды Христу́ сраспне́м, / и ми́рови умертви́мся,/ и Мироде́ржцу Христу́ по стопа́м ходи́ти вожделе́вше, / Того́же на ра́мех Боже́ственный Крест но́сим, / отверже́нием плотска́го взыгра́ния, и похоте́й злы́х, / я́же ду́шу влеку́т ко греху́, / Тому́ мня́ще предста́ти, / и зре́ти Того́ на Кресте́ пригвожде́на, / и ду́шу свою́ в ру́це Роди́телю со издыха́нием преда́вша, // я́ко да всегда́ с Ни́м бу́дем неразлу́чни. Октоих, глас 5. В четверток вечера. На стиховне, глас 5. Го́споди, при Моисе́и иногда́ проро́це, / то́чию о́браз Креста́ Твоего́ явля́ем, / побежда́ше враги́ Твоя́. / Ны́не же са́мый Крест Тво́й иму́ще, / по́мощи про́сим: / укрепи́ Це́рковь Твою́, // мно́гия ра́ди ми́лости, Человеколю́бче. Стѝх: К Тебѐ возведо̀х о̀чи моѝ, живу̀щему на Небесѝ. Сѐ я̀ко о̀чи раб в руку̀ госпо̀дий своѝх, я̀ко о̀чи рабы̀ни в руку̀ госпожѝ своея̀: та̀ко о̀чи на̀ши ко Го̀споду Бо̀гу на̀шему, / до̀ндеже ущѐдрит ны̀. Крест Тво́й Христе́, / а́ще и дре́во ви́димо е́сть существо́м, / но Боже́ственною оде́яно е́сть си́лою: / и чу́вственно ми́рови явля́яся, / мы́сленно на́ше чудотвори́т спасе́ние. / Ему́же покланя́ющеся, // сла́вим Тя́ Спа́се, поми́луй на́с. Стѝх: П омѝлуй на̀с, Го̀споди, помѝлуй на̀с, я̀ко по мно̀гу испо̀лнихомся уничижѐния: наипа̀че напо̀лнися душа̀ на̀ша поношѐния гобзу̀ющих / и уничижѐния го̀рдых. О земны́х все́х неради́вше, / и на му́ки му́жески дерзну́вше, / блаже́нных наде́жд не погреши́сте: / но Небе́сному Ца́рствию насле́дницы бы́сте, прехва́льнии му́ченицы, / иму́ще дерзнове́ние к человеколюби́вому Бо́гу, / ми́ру умире́ние испроси́те, // и душа́м на́шим ве́лию ми́лость.
Сла́ва и ны́не, глас то́йже: Зря́щи дре́вле Агнца и Сы́на Своего́, / Де́ва Ма́ти и Всеблаже́нная Отрокови́ца, / на Кресте́ возвы́шена, вопия́ше слезя́щи: / увы́ Мне́ Сы́не Мо́й, // ка́ко умира́еши, Бо́г естество́м сы́й безсме́ртен? Октоих, глас 5. В пяток на утрени. Ирмосы, глас 5. Песнь 1. Спаси́телю Бо́гу, / в мо́ри лю́ди немо́крыми нога́ми наста́вльшему, / и фарао́на со всево́инством пото́пльшему, // Тому́ Еди́ному пои́м, я́ко просла́вися. Песнь 3. Си́лою Креста́ Твоего́ Христе́, / утверди́ мое́ помышле́ние, / во е́же пе́ти и сла́вити // спаси́тельное Твое́ вознесе́ние. Песнь 4. Услы́шах слу́х си́лы Креста́, / я́ко ра́й отве́рзеся и́м, // и возопи́х: сла́ва си́ле Твое́й Го́споди. Песнь 5. Утренююще вопие́м Ти́ / Го́споди, спаси́ ны: / Ты́ бо еси́ Бо́г на́ш, // ра́зве бо Тебе́ ино́го не зна́ем. Песнь 6. Обы́де мя́ бе́здна, / гро́б мне́ ки́т бы́сть, / а́з же возопи́х к Тебе́, Человеколю́бцу, // и спасе́ мя десни́ца Твоя́ Го́споди. Песнь 7. В пещи́ о́гненней / песносло́вцы спасы́й о́троки,// благослове́н Бо́г оте́ц на́ших. Песнь 8. Из Отца́ пре́жде ве́к рожде́ннаго Сы́на и Бо́га, / и в после́дняя ле́та воплоще́ннаго от Де́вы Ма́тере, / свяще́нницы по́йте, // лю́дие превозноси́те во вся́ ве́ки. Песнь 9. Тя́ па́че ума́ и словесе́ Ма́терь Бо́жию, / в ле́то Безле́тнаго неизрече́нно ро́ждшую, // ве́рнии единому́дренно велича́ем.
|
||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2016-04-07; просмотров: 231; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 54.166.200.255 (0.022 с.) |