Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Сформувати власну аргументовану позицію щодо оцінок ролі діяльнісного та системного підходів у педагогічній творчості.
Діяльнісний підхід у вихованні зростаючої людини в безпосередньо практичному аспекті своїми витоками сягає в глибину історії. Основна ідея діяльнісного підходу у вихованні пов'язана не з самою діяльністю як такої, а з діяльністю, як засобом становлення та розвитку суб'єктно дитини. Тобто в процесі і результаті використання форм, прийомів і методів виховної роботи народжується не робот, навчений і запрограмований на чітке виконання певних видів дій, діяльностей, а Людина, здатний вибирати, оцінювати, програмувати і конструювати ті види діяльності, які адекватні її природі, задовольняють його потреби в саморозвитку, самореалізації. Таким чином, в якості спільної мети бачиться Людина, здатний перетворювати власну життєву діяльність у предмет практичного перетворення, ставитися до самого себе, оцінювати себе, вибирати способи своєї діяльність, контролювати її хід і результати. Проаналізувати власну мотивацію до творчості та виокремити види своїх мотивів до творчості. На мою думку, кожна людина має робити те, що їй подобається. Але так не завжди виходить. Буває, що людина проти своєї волі робить якусь роботу, яка не приносить їй задоволення. Але в неї є якась мотивація, наприклад грошова винагорода. Я навчаюсь на педагога і мені це подобається. Я ще ні разу не пожалкувала про вибір своєї майбутньої професії. Для мене є мотивацією те, що якщо я не буду з якихось причин навчатись зараз, то чому ж я зможу навчити своїх майбутніх учнів. Адже це головна задача педагога.Головним спонукальним мотивом творчості, виступає прагнення реалізувати себе, проявити свої можливості. Під цим прагненням слід розуміти спрямовуюче начало, що проявляє себе у всіх формах життя, - прагнення до розвитку, вдосконалення, зрілості, тенденції до вираження і прояви всіх здібностей організму і “Я”.
Вибрати з біографії видатних особистостей факти прояву «трагедії Творчості» і дати їм інтерпретацію. Підібрати історичні приклади вирішального прояву уяви в процесі Творчих відкриттів. Незважаючи на складність визначення етапів розвитку уяви у людини, можна виділити певні закономірності в його формуванні. Так, перші прояви уяви тісно пов'язані з процесом сприйняття.
Уява відіграє істотну роль у кожному творчому процесі. Його значення особливо велике в художній творчості. Кожен художній твір, гідний цього імені, має ідейний зміст, але на відміну від наукового трактату воно виражає його в конкретно - образній формі. Якщо художник змушений вивести ідею свого твору в абстрактних формулах так, що ідейний зміст художнього твору виступає поряд з його образами, не отримуючи адекватного і досить яскравого вираження всередині їх, його твір втрачає свою художність. Наочно - образний зміст художнього твору, і тільки воно, має бути носієм його ідейного змісту. Сутність художньої уяви полягає насамперед у тому, щоб уміти створити нові образи, здатні бути пластичним носієм ідейного змісту. Особлива міць художньої уяви полягає в тому, щоб створити нову ситуацію не шляхом порушення, а за умови збереження основних вимог життєвої реальності.
|
|||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-10; просмотров: 100; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.145.47.253 (0.004 с.) |