Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Open the brackets using the future perfect tense and translate the sentences.
1. We (to come) home by the evening tomorrow. 2. We (to finish) his project by the end of the next week? 3. She (to do) my homework by five o'clock tomorrow. 4. When I come home tomorrow, my family (to have) lunch. 5. When they (to come) to the party tomorrow, I (to cook) dinner. I (to finish) it by 5 pm. 6. If the weather is fine, we (to go) to the picnic. 7. You (to complete) the project by the end of the week? 8. What you (to do) by the end of the year? 9. What you (to make) by five o'clock tomorrow? 10. You (to finish playing) tennis by 7 pm? 11. You (to do) this project by next Friday?
Complete the table and translate
Work-out II Theme: “My Future Profession” Lexics: New words and word combinations Grammar: “Past PerfectTense”, “Future Perfect Tense” Aims: Didactic aims: to form the following components of competence in students: · communicative component: to form listening (audition), reading, speaking, writing skills · Urgency of the theme: Medical students must know the importance of studying medical clinical lexics to describe clinical picture of a disease, which they’ll study at clinical disciplines. · Methods of teaching: Associograms, verbal-graphic method, inductive method, method of integration (use of background knowledge of the passed disciplines in English), roleplays, creative tasks.
Literature: 1. “ Essential English for medical students”, A.M. Maslova, Z.I. Winestein, L.S. Plebeyskaya, M.-2003. 2. “ Grammar in use” for intermediate students R. Murfhy, Cambridge University Press, 1994. 3. “ Vocabulary in use ”, Intermediate, Stuart Redman with Ellen Shaw, Cambridge University Press, 2001. 4. “ Test your Professional English ”, Alison Pohl, Series editor:Nick Brieder, 2003. Tasks: a) to teach students to do morphological analysis of words, paying attention to the Greek term – elements b) to find “Past PerfectTense”, “Future Perfect Tense”in the text c) to develop students’ skills on monological speech on the given theme for making up a dialogue-conversation by using new lexics and grammar d) to teach students to read the text with commenting and giving their opinion Grammar I. Fill the gaps using the Past Perfect.
II. Fill the gaps using the Future Perfect.
Speaking III. Tell about your idea.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-02-06; просмотров: 187; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 18.217.194.39 (0.003 с.) |