Критерії оцінювання виконавської майстерності учителя-практиканта 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Критерії оцінювання виконавської майстерності учителя-практиканта



Вид роботи Кількість балів Критерії оцінювання
Виконавська майстерність учителя-практиканта   0-5 «5» - володіння вокальними навичками: чітка дикція та артикуляція, співоче дихання, чисте інтонування, рухливість голосу, природність звукоутворення, рівність регістрів; - володіння диригентським апаратом: показ ауфтакту, чіткість схеми диригування у певному розмірі, виразність диригентського жесту, відповідність амплітуди диригування художньому образу твору; - володіння музичним інструментом: чистота виконання, його технічна бездоганність, виразність, переконливість інтерпретації музичного образу, узгодженість співу й акомпанементу, гнучке використання музичного інструменту під час розучування пісенного репертуару (вільний перехід від мелодії до супроводу).
«4» - володіння вокальними навичками: чітка дикція та артикуляція, співоче дихання, чисте інтонування, природність звукоутворення, недостатня рухливість голосу, нерівність регістрів; - володіння диригентським апаратом: показ ауфтакту, чіткість схеми диригування у певному розмірі, недостатня виразність диригентського жесту, невідповідність амплітуди диригування художньому образу твору; - володіння музичним інструментом: чистота виконання, виразність, переконливість інтерпретації музичного образу, допускає незначні технічні неточності, узгодженість співу й акомпанементу, недостатньо гнучке використання музичного інструменту під час розучування пісенного репертуару (виникають певні труднощі при переході від мелодії до супроводу).
«3» - володіння вокальними навичками: чітка дикція та артикуляція, чисте інтонування, недостатнє володіння співочим диханням, напруженість звукоутворення, недостатня рухливість голосу, нерівність регістрів; - володіння диригентським апаратом: показ ауфтакту, допускає окремі помилки у схемі диригування, недостатня виразність диригентського жесту, невідповідність амплітуди диригування художньому образу твору; - володіння музичним інструментом: невиразність музичного образу, наявні значні технічні неточності при виконанні інструментальної п’єси, недостатньо гнучке використання музичного інструменту під час розучування пісенного репертуару (виникають певні труднощі при переході від мелодії до супроводу), але студент уміє узгоджувати спів і акомпанемент,
«2» - володіння вокальними навичками: нечітка дикція та артикуляція, в окремих фрагментах спостерігається детонація, недостатнє володіння співочим диханням, напруженість звукоутворення, недостатня рухливість голосу, нерівність регістрів; - володіння диригентським апаратом: показ ауфтакту, допускає значні помилки у схемі диригування, недостатня виразність диригентського жесту, невідповідність амплітуди диригування художньому образу твору; - володіння музичним інструментом: орієнтація в музичному тексті, невиразність музичного образу, наявні значні технічні помилки при виконанні інструментальної п’єси, недостатньо гнучке використання музичного інструменту під час розучування пісенного репертуару (виникають певні труднощі при переході від мелодії до супроводу), студент не завжди узгоджує спів і акомпанемент.
«1» - незадовільне володіння вокальними навичками, але знає музичний і літературний текст пісні; - незадовільне володіння диригентським апаратом, але намагається застосовувати його у процесі вокально-хорової роботи з класом; - незадовільне володіння музичним інструментом, але орієнтується в музичному тексті.
«0» Студент не володіє музично-виконавськими навичками

 

Критерії оцінювання діагностики музичного розвитку

Класу та окремого учня

Вид роботи Кількість балів Критерії оцінювання
Діагностика музичного розвитку класу та окремого учня 0-5 «5» - адекватність вибраних форм і методів діагностики музичних здібностей віковим психологічним особливостям учнів; - системність та детальність аналізу результатів діагностичного експерименту; - обґрунтованість висновків; - ефективність і відповідність методичних рекомендацій щодо подолання недоліків у музичному розвитку учня
«4» - адекватність вибраних форм і методів діагностики музичних здібностей віковим психологічним особливостям учнів; - детальність аналізу результатів діагностичного експерименту; - часткова обґрунтованість висновків; - відповідність методичних рекомендацій щодо подолання недоліків у музичному розвитку учня
«3» - адекватність окремих форм і методів діагностики музичних здібностей віковим психологічним особливостям учнів; - поверхневість аналізу результатів діагностичного експерименту; - фрагментарний характер висновків; - неконструктивність методичних рекомендацій щодо подолання недоліків у музичному розвитку учня
«2» - неадекватність форм і методів діагностики музичних здібностей віковим психологічним особливостям учнів; - формальність аналізу результатів діагностичного експерименту, висновків і методичних пропозицій подолання недоліків
«1» - формальний характер проведення діагностичного експерименту; - відсутність висновків та пропозицій щодо подолання недоліків;
«0» відсутність діагностичного експерименту

 



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-02-07; просмотров: 136; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 52.55.19.189 (0.004 с.)