Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Plan to a letter of recommendationСтр 1 из 5Следующая ⇒
1. How long have you known the applicant? 2. Evaluation of an applicant as a student (if referee knew him as a student). 3. Professional background. 4. Professional competence and skills. 5. Maintenance of professional level by ongoing development of knowledge and skills. 6. Practical achievements. 7. Potential ability. 8. Personality. №6. Characterise someone as if you were a referee. COMMUNICATION №7.Ask someone in your group the following. 1.What is autobiography? 2.What is CV? 3.What is the difference between CV and Personal Essay? 4.What items does CV include? 5.What recommendation concerning CV can you give? 6.Why is it important to give CV much air? 7.Who writes Letter of Recommendation? №8.Put the parts of Gloria King’s Resume (CV) in a right order. Resume (Am. E.)
№9.a) Your friend decided to write a resume (CV). He/she is looking for a new job. Give him/her advice how to do it. b) You are a Personnel Manager. Explain how to write a CV to an applicant. №10. Put the parts of the interview in the right order. The Interview
№11. Fill in Application Form. Application Form Personal NAME _________________________________________________________ ADDRESS_______________________________PHONE_________________ DO YOU HAVE A VALID DRIVER’S LICENCE? Yes No MARITAL STATUS_________________NO. OF DEPENDENTS__________ EDUCATION____________________________________________________ Name of school Year graduated Course Taken or Degree _____________ ____________ ____________________________ LANGUAGES___________________________________________________
Russian/Ukrainian Excellent Good Fair English Excellent Good Fair EXPERIENCE (give present or last position first) COMPANY _______________ ADDRESS____________________________ TYPE OF BUSINESS/INDUSTRY EMPLOYED (Month & Year) ____________________________ ____________________________ POSITION(S) HELD SUPERVISOR’S NAME ____________________________ ____________________________ DESCRIBE YOUR DUTIES ________________________________________________________________ ________________________________________________________________ WHY DID YOU LEAVE ____________________ COMPANY _______________ ADDRESS____________________________ TYPE OF BUSINESS/INDUSTRY EMPLOYED (Month & Year) ____________________________ ____________________________ POSITION(S) HELD SUPERVISOR’S NAME ____________________________ ____________________________ DESCRIBE YOUR DUTIES ________________________________________________________________ WHY DID YOU LEAVE ____________________ PERSONAL REFERENCES Name_____________ Address_____________ Phone___________ GRAMMAR THE NOUN. The plural of nouns.
№12. Put the following nouns into the plural. 1. flower…….. 8. woman…. 15. umbrella… 2. man………. 9. address…. 16. person… 3. boat………. 10. sheep…. 17. family… 4. language….. 11. tooth… 18. holiday… 5. watch…….. 12. leaf…. 19. sandwich… 6. country…… 13. child… 20. city…. 7. knife……… 14. foot… 21. mouse… №13.Divide the following nouns into two groups: a)those used only in singular; b) only in plural.. Money, hair, knowledge, contents, opera-glasses, wages, pity, news, margin, clothes, fruit, fighting. №14.Choose the right form of the verb paying attention to the number of the related nouns. 1.Mathematics was/were my favourite subject at school. 2.The police suspect/suspects him of robbery. 3.The government want/wants to reduce taxes. 4.Did you see my scissors? – No, but mine is/are on the table. 5.England is/are playing with France in a football match next week. 6.The staff is not/are not happy with salaries. 7.Money is not/are not the most important thing in life. 8.My hair is/are quite greasy. It needs/They need washing. 9.The news is/are depressing. 10.The trousers does not/do not fit me.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-26; просмотров: 165; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.237.178.126 (0.018 с.) |