Андрійчук М. Автопортрет. 1957. Офорт. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Андрійчук М. Автопортрет. 1957. Офорт.



Акватинта – метод гравіювання, різновид офорта. У відтиску вона нагадує рисунок пензлем аквареллю або тушшю. Техніка акватинти полягає в наступному: металева пластина, припорошена каніфоллю, нагрівається, в цей час на ній утворюється зерниста поверхня. Нанесений на неї рисунок кислототривким лаком вкриває найсвітліші його частини. Після цього його занурюють для травлення у кислоту. Кислота роз'їдає метал у проміжках між часточками порошку, створюючи на пластині шорстку поверхню, яка під час друку дає на папері плями різної тональності. Найчастіше акватинта застосовується разом з офортом.

«Суха голка» -- гравірувальна техніка, в якій гравер працює голкою, але на відміну від офорта тут виключений момент травлення. Звідси і сама назва техніки «суха голка». Під час продряпування металу по боках рівчачків утворюються задирки або барби. Фарба, що набивається в них під час друку, дає красиву, насичену, дещо розпливчасту «бархатисту» лінію глибокого чорного тону.

1 2

Зуєв О. Коли сумно. Акватинта, суха голка.

2. Добров М. Пам’ятник Вольтеру в Парижі. 1915. Кольоровий офорт, акватинта.

Кольорова гравюра на металі друкується з кількох дошок (кількість їх відповідає кількості кольорів) або з однієї дошки, вкритій кількома фарбами.

Олексій Кравченко. Дівчинка в червоному. 1926.

Кольоровий офорт, акватинта.

Плоска гравюра

· Літографія. Монотипія

·

Літографія (від грець. камінь і графо – пишу, малюю) – гравюра на камені відноситься до галузі плоского друку. В якості друкарської дошки використовується особлива порода вапняку, що має пористу поверхню. Художник малює на камені олівцем, пером чи пензлем. Після спеціальної хімічної обробки на камінь накатується фарба і робиться відтиск.

1 2

Гаварні П. Спокусниця. Сер. ХІХ ст. Літографія.

Домьє О. Законодавче черево. 1834. Літографія.

 

Автолітографія – це оригінальна літографія, виконана самим автором.

 

1 2

1. Андрійчук М.О. Довго, довго дивувались… За мотивами Т.Г.Шевченка. 1990. Папір, автолітографія.

Андрійчук Т.М. Портрет Олени Леонової. 2005. Папір, автолітографія.

 

Кольорова літографія друкується з кількох каменів – для кожного кольору окремий камінь, причому при накладенні одного кольору на інший утворюються додаткові відтінки, що утворюють складні кольорові переходи.

1 2

1. Лейб-гвардія Гренадерського полка. Перша половина 19 ст. Росія. Кольорова літографія.

2. Тулуз-Лотрек А. «Divan japonais» (Японський диван). Афіша. 1892. Кольорова літографія.

1056-1057Остромирово Євангеліє ()
Монотипія – графічна техніка, що сполучає можливості гравюри і живопису. Зображення наноситься олійними фарбами на металеву пластину, з якої робиться відтиск на папері. Техніка ця вимагає надзвичайної швидкості роботи, оскільки друкувати потрібно одразу, доки не висохли накладені на цинкову дошку олійні фарби. Отриманий відтиск може бути єдиним. Звідси і сама назва техніки – монотипія (від грець. один відтиск).

 

1 2



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2017-01-26; просмотров: 119; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 44.202.128.177 (0.048 с.)