Заглавная страница Избранные статьи Случайная статья Познавательные статьи Новые добавления Обратная связь КАТЕГОРИИ: АрхеологияБиология Генетика География Информатика История Логика Маркетинг Математика Менеджмент Механика Педагогика Религия Социология Технологии Физика Философия Финансы Химия Экология ТОП 10 на сайте Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрацииТехника нижней прямой подачи мяча. Франко-прусская война (причины и последствия) Организация работы процедурного кабинета Смысловое и механическое запоминание, их место и роль в усвоении знаний Коммуникативные барьеры и пути их преодоления Обработка изделий медицинского назначения многократного применения Образцы текста публицистического стиля Четыре типа изменения баланса Задачи с ответами для Всероссийской олимпиады по праву Мы поможем в написании ваших работ! ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?
Влияние общества на человека
Приготовление дезинфицирующих растворов различной концентрации Практические работы по географии для 6 класса Организация работы процедурного кабинета Изменения в неживой природе осенью Уборка процедурного кабинета Сольфеджио. Все правила по сольфеджио Балочные системы. Определение реакций опор и моментов защемления |
Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку
включає: А. Повторення набутих раніше знань; перевірку домашнього завдання; перегляд закінчених робіт минулого уроку, з їх позитивним аналізом; Б. Встановлення, які уміння і навички здобули учні на даному уроці, аналіз робіт учнів, оцінювання, виставка робіт; взаєморецензування з метою розвитку зв’язного мовлення, критичного мислення; В. Мотивацію учнів до активного сприйняття нового навчального матеріалу, актуалізацію раніше засвоєних знань та умінь, активізацію навчально-пізнавальної діяльності, визначення мені) завдань уроку, створення емоційного настрою, формулювати проблемних завдань, показ учнівських робіт, виконаних ними на аналогічну тему чи в тій же техніці. 78. Засвоєння нового матеріалу. Навчально-пізнавальна робота включає: А. Теоретико-аналітичну роботу; підготовчі вправи; пояснення послідовності виконання завдання та композиційне розміщення чи зображення; Б. Встановлення, які уміння і навички здобули учні на даному уроці аналіз робіт учнів, оцінювання, виставка робіт; взаєморецензування з метою розвитку зв’язного мовлення, критичного мислення; В. Повторення набутих раніше знань; перевірку домашнього завдання; перегляд закінчених робіт минулого уроку, з їх позитивним аналізом. 79. Підсумок уроку. Аналіз та оцінювання робіт включає: А. Теоретико-аналітичну роботу; підготовчі вправи; пояснення послідовності виконання завдання та композиційне розміщення зображення; самостійну роботу учнів під керівництвом учителя; Б. Повторення набутих раніше знань; перевірку домашнього завдання; перегляд закінчених робіт минулого уроку, з їх позитивним аналізом; В. Встановлення, які уміння і навички здобули учні наданому уроці, аналіз робіт учнів, оцінювання, виставка робіт; взаєморецензування з метою розвитку зв’язного мовлення, критичного мислення. 80. Домашнє завдання з образотворчого мистецтва має такий зміст: А. Завершення роботи розпочатої у класі вдома; Б. Підшукати репродукції, прочитати художній твір дитячої літератури, підготувати все необхідне для наступного уроку, провести спостереження, виконати короткочасні зарисовки, підібрати лексику і сполучення слів, необхідні для розповіді про зроблене; В. Виконання творчої роботи вдома за участю батьків
81. Сутність позаурочної, позакласної та позашкільної освіти як додаткової частини системи освіти України визначають умови її функціонування: А. Диференційованість, динамічність, гнучкість, мобільність, варіативність, доступність; Б. Науковість, систематичність, доступність, активність. В. Творчий розвиток особистості. 82. Мета позаурочного, позакласного та позашкільного навчально-виховного процесу естетико-мистецького спрямування полягає: А. Розвитку художніх здібностей молодших школярів; Б. У коректуванні педагогічних методик та технологій опанування мистецтва, які допомагають дітям самореалізуватися у художній творчості; В. В опануванні художньо-мистецьких технік молодшими школярами. 83. Принцип гуманізації визначає: А. Пріоритет завдань творчої самореалізації особистості, створення умов для вияву обдарованості і талантів дітей, формування гуманної особистості, людяної, доброзичливої і милосердної; Б. Духовну єдність української національної культури з культурою народів світу, сприяє усвідомленню пріоритетності загальнолюдських цінностей; В. Розширення і поглиблення засобами освіти вагомих для кожної особистості, науково обгрунтованих понять і способів практичних дій в їхній майбутній творчій діяльності. 84. Принцип єдності загальнолюдських і національних цінностей забезпечує: А. Пріоритет завдань творчої самореалізації особистості, створення умов для вияву обдарованості і талантів дітей, формування гуманної особистості, людяної, доброзичливої і милосердної; Б. Духовну єдність української національної культури з культурою народів світу, сприяє усвідомленню пріоритетності загальнолюдських цінностей; В. Розширення і поглиблення засобами освіти вагомих для юної особистості, науково обґрунтованих понять і способів практичних дій в їхній майбутній творчій діяльності 85. Принцип науковості і систематичності полягає: А. Пріоритет завдань творчої самореалізації особистості, створення умов для вияву обдарованості і талантів дітей, формування гуманної особистості, людяної, доброзичливої і милосердної
Б. Духовну єдність української національної культури з культурою народів світу, сприяє усвідомленню пріоритетності загальнолюдських цінностей; В. Розширення і поглиблення засобами освіти вагомих для кожної особистості, науково обґрунтованих понять і способі практичних дій в їхній майбутній творчій діяльності. 86. Принцип безперервності, наступності та інтеграції забезпечує: А. Право вибору та доступність у забезпеченні потреб особистості у творчій самореалізації, духовному самовдосконаленні, здобутті додаткових знань, умінь та навичок, підготовки до активної професійної творчої діяльності; Б. Реалізації учнями пізнавальної самостійності, прояву художньої обдарованості і таланту в навчально-виховній діяльності та позанавчальний час; В. Єдність всіх ланок освіти України, об’єднання зусиль загальноосвітніх та позашкільних з іншими закладами освіти та різними організаціями. 87. Принцип добровільності та доступності передбачає: А. Право вибору та доступність у забезпеченні потреб особистості у творчій самореалізації, духовному самовдосконаленні, здобутті додаткових знань, умінь та навичок, підготовки до активної професійної творчої діяльності; Б. Реалізації учнями пізнавальної самостійності, прояву художньої обдарованості і таланту в навчально-виховній діяльності та в позанавчальний час; В. Набуття учнями певних допрофесійних умінь і навичок 88. Принцип самостійності та активності особистості полягає: А. Право вибору та доступність у забезпеченні потреб особистості у творчій самореалізації, духовному самовдосконаленні, здобутті додаткових знань, умінь та навичок, підготовки до активної професійної творчої діяльності; Б. Реалізації учнями пізнавальної самостійності, прояву художньої обдарованості і таланту в навчально-виховній діяльності та в позанавчальний час; В. Набуття учнями певних допрофесійних умінь і навичок. 89. Принцип практичної спрямованості передбачає: А. Право вибору та доступність у забезпеченні потреб особистості у творчій самореалізації, духовному самовдосконаленні, здобутті додаткових знань, умінь та навичок, підготовки до активної професійної творчої діяльності; Б. Реалізації учнями пізнавальної самостійності, прояву художньої обдарованості і таланту в навчально-виховній діяльності та в позанавчальний час; В. Набуття учнями певних допрофесійних умінь і навичок. 90. Форми позаурочних занять з образотворчого мистецтва: А. Художньо-мистецькі заходи у режимі дня, факультативні заняття, мистецькі свята і акції, різноманітні вікторини, КВК; Б. Художні гуртки та студії певного художнього спрямування: живопису; декоративно-прикладної діяльності, ліплення, конструювання, дизайну; В. Художні гуртки, студії, школи, палаци дітей та молоді, малі академії мистецтв. 91. Екскурсії у художні музеї, на виставки, в майстерні художників, скульпторів, народних майстрів мають на меті: А. Познайомити молодших школярів з творчими здобутками майстрів; Б. Розширити і наповнити світогляд учнів уявленнями про мистецтво, його цінності; В. Розвивати естетичний смак, творчу уяву. 92. Мета бесід про образотворче мистецтво їх проведення - це: А. Сприймання естетичних явищ у мистецтві та навколишньому світі;
Б. Формування мистецтвознавчої термінології; В. Розповідь про видатних художників, їх творчий і життєвий шлях. 93. Форми позакласних занять з образотворчого мистецтва це: А. Художньо-мистецькі заходи у режимі дня, факультативні заняття і мистецькі свята і акції, різноманітні вікторини, КВК Б. Художні гуртки та студії певного художнього спрямування живопису, декоративно-прикладної діяльності, ліплення, конструювання, дизайну; В. Художні гуртки, студії, школи, палаци дітей та молоді, малі академії мистецтв. 94. Гуртки художньої творчості - це: А. Гуртки рисунку, живопису, композиції, скульптури або ліплення, декоративно-ужиткового мистецтва; Б. Гуртки технічного моделювання та конструювання; В. Гуртки дизайну. 95. В гуртках графіки діти можуть: А. Виконувати художні роботи в техніці гуаші, акварелі, темпери; Б. Працювати плакатними перами, оформлювати настінні листівки, плакати; В. Ліпити з глини та пластиліну. 96. Навчальними дисциплінами дитячої художньої школи є: А. Математика, рідна мова, читання; Б. Музика, образотворче мистецтво, хореографія; В. Композиція, рисунок, живопис, скульптура, історія мистецтв. 97. Методи заохочення дітей, які поглиблюють інтерес до творчості, художніх занять: А. Участь дітей у виставках, виступ з доповіддю на мистецьку тематику; Б. Виконання творчих завдань на уроках образотворчого мистецтва; В. Позитивна оцінка творчих робіт учнів. 98. Малі картинні галереї- це: А. Виставки репродукцій творів відомих українських та зарубіжних художників; Б. Виставки дитячих робіт; В. Картини місцевих художників. 99. Форми позашкільної роботи художньо-мистецького спрямування: А. Художньо-мистецькі заходи у режимі дня, факультативні заняття, мистецькі свята і акції, різноманітні вікторини, КВК; Б. Художні гуртки та студії певного художнього спрямування: живопису, декоративно-прикладної діяльності, ліплення, конструювання, дизайну; В. Художні гуртки, студії, школи, палаци дітей та молоді, малі академії мистецтв. 100. Мета створення музеїв народної творчості та декоративно-ужиткового мистецтва у школі: А. Свідоме осмислення традицій народних промислів та декоративно-ужиткового мистецтва рідного краю, залучення до мистецтва предків; Б. Залучення до декоративно-прикладної діяльності молодших школярів; В. Сприяє естетичному вихованню дітей. 101. Композиція - в образотворчому мистецтві:
А. Побудова художнього твору, яскраве розкриття художнього образу; Б. Колорит художнього твору; В. Пропорції художнього твору. 102. Назвіть основні засоби передачі композиції художнього твору: А. Закони цілісності, підпорядкованості, контрастів, новизни, типізації, життєвості; Б. Закони статики, динаміки, симетрії, ритму; В. Закони стилізації. 103. Сюжетна декоративна чи орнаментальна композиція з кольорового скла чи іншого матеріалу, що пропускає світло: А. Мозаїка; Б. Витинанка; В. Вітраж. 104. Поле зору - це: А. Місце, з якого художник спостерігає предмет зображення; Б. Частина простору перед нашими очима, в якій ми бачимо предмети найбільш чітко; В. Уявна точка, в якій сходяться всі паралельні прямі, що віддаляються у просторі. 105. Пропорції предмета - це; А. Внутрішня будова предмета; Б. Співвідношення частин предмета за величиною; В. Загальний вигляд предмета. 106. Як правильно виконати побудову форми предмета в малюнку з натури з урахуванням його пропорцій: А. За допомогою лінійки та олівця; Б. На око; В. Візуальним способом. 107. Назвіть положення лінії горизонту, при якому пейзаж: справляє враження безмежності: А. Низький горизонт; Б. Високий горизонт; В. Горизонт на середині картинної площини. 108. Ілюстрація-це: А. Малюнок, зображення в книжці чи журналі, завжди допомагає читачеві глибше зрозуміти ідейний зміст твору, характери персонажів; Б. Станкова картина, твір мистецтва; В. Наочний матеріал для уроку образотворчого мистецтва. 109. До основних елементів композиції належать: А. Сюжетно-композиційний центр, рівновага, симетрія, асиметрія, контрасти і зіставлення, ритм, формат картини, розмір зображення, точка зору, освітлення та колір; Б. Заставка, кінцівка, буквиця, ілюстрація, форзац, титул, шмуцтитул; В. Формат, розмір, зображення. 110. В художній картині існує, сюжетно-композиційний центр: А. Він підсилює другорядні елементи художнього твору; Б. Йому підпорядковані всі другорядні елементи художнього твору. В. Він вказує на головні елементи художнього твору. 111. Шмуцтитул - це: А. Аркуші, які з’єднують оправу з блоком сторінок книжки; Б. Заголовну сторінку книжки; В. Сторінки, які відокремлюють великі розділи книжки 112. Титул-це: А. Аркуші, які з’єднують оправу з блоком сторінок книжки; Б. Заголовну сторінку книжки; В. Сторінки, які відокремлюють великі розділи книжки. 113. Суперобкладинка - це: А. Аркуші, які з’єднують оправу з блоком сторінок книжки; Б. Аркуш, що запобігає пошкодженню обкладинки книжки; В. Сторінки, які відокремлюють великі розділи книжки. 114. Заставка - це: А. Сторінки, які відокремлюють великі розділи книжки; Б. Перша ілюстрація у книзі; В. Остання ілюстрація у книзі. 115. Кінцівка-це: А. Сторінки, які відокремлюють великі розділи книжки. Б. Перша ілюстрація у книзі; В. Остання ілюстрація у книзі. 116. Буквиця-це: А. Великі літери на початку тексту; Б. Заголовна сторінка книжки; В. Сторінки, які відокремлюють великі розділи книжки.
117. Силует-це: А. Узагальнене, однотонне зображення людини, тварини, рослини або предмету, що нагадує їхню тінь; Б. Малюнок кольоровими фарбами на папері; В. Аплікаційна робота. 118. Монотипія - це: А. Багаторазовий друкарський відбиток; Б. Живописна творча робота; В. Своєрідний вид напівживопису - напівгравюри, один-єдиний відбиток на папері складеному навпіл. 119. Вкажіть групу теплих кольорів: А. Сірий, білий, чорний; Б. Зелений, синій, фіолетовий; В. Оранжевий, червоний, жовтий. 120. Хроматичні кольори - це такі: А. Сірий, чорний, білий; Б. Зелений, червоний, жовтий; В. Синій, блакитний, білий. 121. Вкажіть групу відтінкових сполучень кольорів: А. Чорний, червоний, білий; Б. Синій, зелений, бордовий; В. Фіолетовий, зелений, оранжевий. 122. Колорит художнього твору - це: А. Кольорова гама живописного полотна; Б. Композиційне розміщення художніх образів; В. Засіб передачі простору в композиції картини. 123. Взаємодоповняльними називаємо кольори спектру: А. Всі кольори, що контрастні ахроматичним чорному і білому Б. Всі теплі кольори спектру; В. Найбільш контрастні кольори, протилежні один одному, як правило парні - теплий і холодний; діаметрально протилежні на спектральному крузі. 124. Хроматичні кольори різняться між собою за такою ознакою: А. Кольоровим тоном, ясністю, насиченістю; Б. Тепло-холодністю; В. Світлотою. 125. Ахроматичні кольори характеризуються такими ознаками: А. Кольоровим тоном, насиченістю і світлотою; Б. Кольоровим тоном і контрастністю; В. Ясністю. 126. Кольорознавство -це: А. Наука про особливості передачі простору; Б. Наука про колір та його властивості; В. Наука про закономірності зображення фігури людини та її рухів, пластики. 127. Холодні кольори - це: А. Кольори, які створюють враження сонця, вогню, жару; Б. Кольори, які створюють враження місячного сяйва, прохолоди води. В. Кольори, які нагадують колір води, льоду, далини, місячного сяйва. 128. Кольоровий тон - це: А. Відмінна ознака кольору; Б. Властивість кольору бути більш чи менш яскравим (світлим); В. Ступінь чистоти даного кольорового тону. 129. Насиченість кольору - це: А. Відмінна ознака кольору; Б. Кольору бути більш чи менш яскравим (світлим); В. Ступінь чистоти даного кольорового тону. 130. Ясність кольору - це: А. Відмінна ознака кольору; Б. Властивість кольору бути більш чи менш яскравим (світлим); В. Ступінь чистоти даного кольорового тону. 131. Теплі кольори - це: А. Кольори, які створюють враження сонця, вогню, жару; Б. Кольори, які створюють враження місячного сяйва, прохолоди води. В. Кольори, які нагадують колір води, льоду, далини, місячного сяйва. 132. Назвіть основні техніки живопису: А. Олівець, перо, туш, вугілля, сангіна; Б. Мармур, дерево, бронза, олово; В. Акварель, гуаш, темпера, олійні фарби. 133. Лесування - це техніка малювання: А. На сухому папері багатошарово, поступово підсилюючи колір послідовним тонким нашаровуванням на підсохлі попередні шари; Б. На сухому папері в один шар, накладаючи відповідний колір на повну силу, дрібними мазками, подібно до мозаїки; В. На вологому папері, в один шар, накладаючи колір відразу, коли мазки більш чи менш розпливаються. 134. «Алла пріма» - це техніка малювання: А. На сухому папері багатошарово, поступово підсилюючи колір послідовним тонким нашаровуванням на підсохлі попередні шари; Б. На сухому папері в один шар, накладаючи відповідний колір на повну силу, дрібними мазками, подібно до мозаїки; В. На вологому папері, в один шар, накладаючи колір відразу, коли мазки більш чи менш розпливаються. 135. «По мокрому» - це техніка малювання: А. На сухому папері багатошарово, поступово підсилюючи колір послідовним тонким нашаровуванням на підсохлі попередні шари; Б. На сухому папері в один шар, накладаючи відповідний колір на повну силу, дрібними мазками, подібно до мозаїки В. На вологому папері, в один шар, накладаючи колір відразу, коли мазки більш чи менш розпливаються. 136. Назвіть основні прийоми ліплення: А. Скачування, розкачування, сплющування, прищипування, згладжування, відтягування; Б. Конструктивний, пластичний, комбінований; В. «По-мокрому», «по-сухому». 137. Назвіть інструменти і матеріали ліплення: А. Кольоровий папір, картон, ножиці; Б. Глина, пластилін, солоне тісто, стеки, дощечка, каркас; В. Пензлики, фарби, палітра, баночка для води.
|
|||||||||
Последнее изменение этой страницы: 2017-01-19; просмотров: 347; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы! infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.236.214.123 (0.185 с.) |