Спп 2. 1 робоча програма з виробничої практики 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Спп 2. 1 робоча програма з виробничої практики



СПП 2.1 РОБОЧА ПРОГРАМА З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

спеціальність 7.02020401 Музичне мистецтво*

Інститут психолого-педагогічної освіти та мистецтв

 

 

2015 – 2016 навчальний рік

Робоча програма з виробничої практики студентів спеціальності 7.02020401 Музичне мистецтво*

Розробник: викладач Ткачова Наталія Петрівна

 

Робочу програму схвалено на засіданні кафедри музичного виховання

Протокол № 1 від “2” вересня 2015 року

Завідувач кафедри _______________________ І.В.Дубінець

 

Ткачова Н.П., 2015 рік Ó БДПУ, 2015 рік


Пояснювальна записка

РОЗДІЛ 1. Загальна характеристика педагогічної практики

1.1 Місце навчальної дисципліни в системі професійної підготовки

1.2 Значення та функції педагогічної практики у професійній підготовці вчителя

1.3 Види педагогічних практик

1.4 Організація навчальної практики.

РОЗДІЛ 2. Виробнича педагогічна практика студентів V курсу

2.1 Тематичний план навчального модуля

2.2 Завдання та зміст педагогічної практики студентів

2.3 Звітність студента за виробничу педагогічну практику

РОЗДІЛ 3. Методичні поради студентам – практикантам

3.1 Ведення педагогічного щоденника

3.2 Вивчення роботи вчителя

3.3 Рекомендації студенту – практиканту щодо підготовки до уроку

3.4 Поради до проведення уроку

3.5 Підсумки педагогічної практики

Навчально-методичні матеріали

 

Пояснювальна записка

В системі підготовки майбутнього вчителя музики важливе місце займає педагогічна практика, яка проходить в умовах, максимально наближених до професійної діяльності, а саме у школі.

Метою практики є вдосконалення студентами сучасними технологіями навчання, навичками майстерності в галузі їх майбутньої професії, формування у них на базі одержаних у вищому навчальному закладі знань, професійних умінь та навичок, формування професійної та естетичної культури в викладанні музичного мистецтва. Виховання потреби систематично поновлювати знання майбутніх фахівців та творче їх застосовування в практичній діяльності.

У процесі педагогічної практики не тільки відбувається перевірка теоретичної та практичної підготовки студентів до самостійної роботи, але й створюються можливості для збагачення творчого потенціалу особистості майбутнього вчителя музики. Адже якісного навчання і виховання учнів можна досягнути лише в тому випадку, якщо увесь спектр своїх професійних обов’язків виконувати творчо, систематично вести пошук ефективних форм і методів вирішення педагогічних задач у відповідності з цілями та завданнями, визначеними Державною національною програмою «Освіта» (Україна ХХІ ст.), Національною доктриною розвитку освіти, Державною програмою «Вчитель». Якраз творча активність, як складовий елемент структури особистості вчителя, формується на стадії професійного навчання майбутнього вчителя музики й особливо у цій справі є роль педагогічної практики.

Основна мета практики студентів V курсу – творча підготовка до виконання всіх функціональних обов’язків, які покладаються на вчителя музики в загальноосвітньому навчальному закладі, а отже, вона спрямована на розв’язання студентам таких завдань:

- закріпити, поглибити та збагатити психолого-педагогічними і спеціальними знаннями з музичного виховання, навчитися використовувати їх при розв’язанні конкретних педагогічних проблем;

- закріпити знання про структуру та зміст освітнього процесу в школі, особливості роботи вчителя музики, класного керівника;

- закріпити вміння роботи з навчальної та виховної взаємодії з учнями, самостійно і творчо використовувати знання та засоби, засвоєнні при вивченні спеціальних та психолого-педагогічних дисциплін;

- вдосконалити роботу з планування й аналізу різних видів навчальних та позакласних занять, використовувати ефективно методи навчання при вихованні школярів;

- збагачення педагогічного досвіду вчителів, найбільш ефективних методів та прийомів, які використовуються ними.

Вид педагогічної практики

Складовими практичної підготовки студентів до педагогічної діяльності безпосередньо за напрямом підготовки 6.020204 «Музичне мистецтво» є:

виробнича педагогічна практика на V курсі, 9-й семестр – 4 тижні.

 

РОЗДІЛ 2. ВИРОБНИЧА ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА СТУДЕНТІВ V КУРСУ

2.1. Тематичний план навчального модуля

№ Теми залікового кредитного модуля Зміст залікового кредитного модуля Кількість відвіданих уроків та позакласних заходів Кількість проведених уроків   Індивідуальні завдання (кільк.) Кількість отриманих балів
I Кредит Підготовчий етап   1.Модуль 1.Присутність на настановній конференції та участь у її проведенні 2.Отримання завдань з педагогічної практики. 2.Модуль 3. Розробка індивідуального плану роботи.       10 - 15 0 – 2   0 - 5     0 - 5
II Кредит Ознайомчий етап 1.Модуль 1.Ознайомлення з навчальним закладом, шкільним педагогічним колективом. 2.Аналіз програм, планів. 2.Модуль 3.Відвідування уроків. 4. Ведення щоденника.     Не менше 20         0 - 5     0 – 5   0 - 5     0 – 5
III Кредит Основний етап 1.Модуль 1. Методичне забезпечення до проведення класно-урочної роботи (підбір методичної літератури, музичного репертуару, виготовлення наочностей) 2. Науково-дослідна робота (аналіз планів, програм; вивчення досвіду вчителів; дослідження музично-творчих здібностей окремих учнів). 2.Модуль 3. Виконання функціональних обов'язків: проведення класно-урочної роботи. 4.Проведення позакласної роботи з музичного виховання з 1-го по 8-й клас.   10 - 14     2 - 4   0- 5   0 - 5     0 – 10   0 - 5  
IV Кредит Сучасні педагогічні технології в діяльності студентів - практикантів 1.Модуль 1. Технологія проблемного навчання. 2. Технологія інтерактивного навчання. 2.Модуль 3. Технологія ігрового навчання. 4.Технологія інтегративного навчання.   2 - 4   2 - 4   4 - 6     3 - 4   0 - 5   0 – 5   0 - 5     0 – 5  
V Кредит Оформлення звітної документації 1.Модуль 1.Оформлення планів-конспектів уроків. 2.Модуль 2.Оформлення позакласних заходів. 3.Інструктивні матеріали.       0 – 5   0 – 5     0 - 5
VI Кредит Заключний етап   1.Модуль Своєчасне подання документації з педагогічної. практики. 2.Модуль Звітність студента на підсумковій конференції.       0 – 3   0 – 5

2.2. Завдання та зміст виробничої практики студентів V курсу

 

На п’ятому курсі проводиться виробнича педагогічна практика.

Характерною особливістю цієї практики є те, що вона проводиться в умовах, максимально наближених до майбутньої професійної діяльності і складає завершальний етап професійно-педагогічної підготовки спеціаліста.

Метою педагогічної практики на V курсі є формування в студентів умінь та навичок з методики викладання музичного мистецтва учнів різного шкільного віку в загальноосвітній школі, формування їх професійної культури.

Завдання практики:

· закріплення та поглиблення знань, набутих під час вивчення студентами предметів психолого-педагогічного циклу та спеціальних музичних дисциплін;

· удосконалення в майбутніх учителів практичних умінь та навичок, необхідних для роботи в загальноосвітній школі;

· виховання в студентів зацікавленого ставлення до музичної роботи з дітьми, потреби в самовдосконаленні та творчому розвитку;

· вдосконалення у майбутніх вчителів умінь та навичок науково-дослідницької діяльності;

· набуття практичного досвіду творчої педагогічної діяльності.

Основні завдання студентів з музичного виховання:

· оволодіти елементарними навичками аналізу різноманітних музично-виховних ситуацій;

· оволодіти навичками реалізацій різноманітних навчальних ситуацій;

· проведення індивідуальних занять з учнями з метою спостереження за розвитком їх музичних здібностей;

· складати музичні характеристики на учнів (фіксація музичних здібностей дитини, її інтересів, визначення можливостей, рівня знань, вмінь та навичок);

· брати участь у позакласній музично-хоровій роботі та в оформленні кабінету музики;

· працювати в ролі вчителя музики;

· спостерігати за проведенням уроків музики та їх аналізувати;

· брати активну участь у виховному процесі школи;

· вивчати учнівський колектив класу;

· визначити творчий потенціал класу і вчитися прогнозувати розвиток музичних здібностей школярів;

· удосконалювати педагогічні вміння, творчий підхід до вибору типу та структури навчальних занять, методів навчання, нестандартного вирішення педагогічних ситуацій на уроці.

Музично-педагогічні завдання для студентів з метою вдосконалення вмінь та навичок майбутнього вчителя музики як спеціаліста диригентсько-хорової практики, керівника дитячого шкільного хорового колективу.

Завдання:

· ознайомлення з численним пісенним репертуаром, підібраним з урахуванням програмних вимог, тематики та вокальних можливостей школярів певної вікової групи;

· організація хорового колективу в загальноосвітній школі;

· керівництво та проведення занять з хоровим колективом школярів.

 

Розглядаючи процес організації та розучування пісенно-хорового репертуару як єдине ціле, пропонуємо декілька етапів роботи у цьому напрямку:

· підбір пісенно-хорового репертуару для школярів певної вікової групи;

· підготовка вчителя до роботи над твором;

· ознайомлення учнів з музичним твором, його показ;

· технічний етап засвоєння музичного та літературного тексту твору;

· завершальний етап, пов’язаний з художнім удосконаленням виконання твору, його «вспівуванням»;

· концертне виконання музичного твору в присутності вчителя, методиста, адміністрації тощо.

Зміст виробничої практики

У процесі виробничої практики студенти виконують таку роботу:

· проводять навчальну і позакласну роботу з предмета «Музика» (відвідування та аналіз навчальних занять учителів, психолого-педагогічний та методичний аналіз навчальних програм і навчально-методичної літератури; підбір та виготовлення дидактичних матеріалів);

· проводять систему уроків з предмету «Музика» з урахуванням сучасних досягнень фундаментальних і психолого- педагогічних наук, забезпечують високий теоретичний та методичний рівень шкільних занять, розвиток пізнавальної активності і творчих здібностей учнів, міцне і глибоке засвоєння знань та застосування їх на практиці;

· організовують позакласну роботу з предмету «Музика» (заняття гуртка, тематичні вечори тощо);

· працюють зі шкільним хоровим колективом як керівники з метою вдосконалення диригентсько-хорових навичок;

· беруть участь у методичних засіданнях учителів та класних керівників; збирають матеріали з теми дипломної роботи.

Після завершення педагогічної практики студенти повинні вміти:

· організовувати індивідуальну, групову і колективну навчальну діяльність школярів;

· розробляти тематичні плани, конспекти навчальних занять з музики;

· організовувати та перебудовувати свою діяльність залежно від освітніх ситуацій, гнучко змінювати хід освітнього процесу з урахуванням нових ситуацій та індивідуальних особливостей школярів;

· застосовувати різні методи і прийоми навчання учнів, будувати проблемні уроки, здійснювати диференційоване навчання, володіти різноманітними прийомами контролю за успішністю учнів, організовувати різні види самостійної роботи учнів на уроці;

· проводити заходи, пов’язані з роботою дитячого хорового колективу;

· вільно користуватися на уроках засобами навчання, ТЗН та аудіовізуальною технікою;

· аналізувати й узагальнювати педагогічний досвід;

· організовувати дослідно-експериментальну роботу.

Студенти-практиканти самостійно складають плани-конспекти своїх уроків і після обов’язкового затвердження вчителем та методистом проводять уроки за розкладом.

У період виробничої практики студенти беруть участь у методичних об’єднаннях з предмету «Музика».

Тижневе навантаження студента становить не менше 6-ти навчальних занять. З числа проведених студентами навчальних занять два – зараховуються як залікові.


Зміст підготовчого етапу

 

Настановна конференція – визначення завдань практики та проголошення вимог до діяльності студентів, часу та місця консультацій методистів, терміну проведення залікових уроків.

Під час підготовки до практики студенти повинні ґрунтовно ознайомитися із зразками звітної документації, методичною літературою, наочними посібниками, що є в бібліотеці.

2.3.2. Зміст ознайомчого етапу практики:

· ознайомлення з системою навчально-виховної роботи та матеріально-технічною базою навчального закладу;

· зустріч з адміністрацією школи, вчителем музики, вивчення розкладу з предмету «Музичне мистецтво».

· складання графіка роботи

Протягом першого тижня студенти повинні відвідувати уроки музики з 1-го по 8-й клас за розкладом, спостерігати та аналізувати навчально-виховну роботу, ознайомитися з роботою творчих колективів.

Дотримуючись плану навчально-виховної роботи школи, вчителя музики, плану позакласної роботи, студентам необхідно скласти особистий індивідуальний план роботи на період проходження педагогічної практики: графік проведення уроків з музики, позакласної роботи (спланувати дати проведення бесід, концертів, екскурсій та інших виховних заходів). Цей документ затверджується вчителем та методистом, передається керівнику практики для створення загального плану роботи студентів у школі.

Студенти-практиканти вдосконалюють уміння та навички у проведенні уроків музики початкової та основної школи, працюють зі шкільним колективом різних вікових груп як спеціалісти диригентсько- хорової практики.

 

Шкала оцінювання

За шкалою ЕСТS За національною шкалою Кількість балів
прописом цифрою
А Відмінно   90-100
В-С Добре   65-89
Д-Е Задовільно   50-64
Незадовільно   1-49

Оцінка А «відмінно» (90 – 100) виставляється студенту:

· який з високою відповідальністю поставився до практики;

· виявив творчий підхід до вибору методів і засобів навчання;

· планування та проводення навчальних занять різних типів;

· більшість залікових занять студента здобули оцінку «відмінно»;

· аналіз уроків за вказаними параметрами відповідає оптимальному рівню;

· за організацію та проведення занять з хоровим колективом школярів в загальноосвітній школі;

· підготовлено та проведено на належному рівні не менше двох позакласних заходів з предмета;

· якісно та вчасно подано звітну документацію;

· виступ на підсумковій конференції з подальшими пропозиціями в проведенні педагогічної практики керівникам ВНЗ.

Оцінка В-С «добре» (65 – 89) виставляється студенту:

· який з відповідальністю поставився до практики;

· творчий підхід до вибору методів і засобів навчання бажає бути кращим;

· планування навчальних занять різних типів;

· на належному рівні проводив навчально-виховну роботу;

· більшість залікових занять студента здобули оцінку «добре»;

· аналіз уроків за вказаними параметрами відповідає оптимальному рівню або допустимому рівню;

· організація хорового колективу в загальноосвітній школі;

· керівництво та проведення занять з хоровим колективом школярів;

· підготовлено та проведено на належному рівні двох позакласних заходів з предмета;

· якісно та вчасно подано звітну документацію;

· виступ на підсумковій конференції, власні пропозиції у проведенні педагогічної практики.

Оцінка Д-Е «задовільно» (50 – 64) виставляється студенту:

· який не показав належного рівня сформованості професійних умінь та навичок у відповідності до вимог педагогічної практики;

· не виявлено творчого підходу до вибору методів і засобів навчання;

· слабке орієнтування в плануванні навчальних занять різних типів;

· на критичному рівні проведення навчально-вихової роботи;

· більшість залікових занять студента здобули оцінку «задовільно»;

· аналіз уроків за вказаними параметрами відповідає критичному рівню;

· підготовлено та проведено на рівні менше двох позакласних заходів з предмету;

· вчасно подано звітну документацію;

· виступ на підсумковій конференції зі звітом.

Оцінка FX «незадовільно» (1 – 49) виставляється студенту:

· який не виявив рівень сформованості професійних умінь та навичок у відповідності до педагогічної практики;

· планування навчальних занять різних типів відсутнє;

· на критичному рівні проведення навчально-виховної роботи;

· більшість залікових занять студента здобули оцінку «незадовільно»;

· аналіз уроків за вказаними параметрами відповідає недопустимому рівню;

· не підготовлено позакласний захід з предмету;

· не вчасно подано звітну документацію;

· виступ на підсумкову конференцію не підготовлено.

 

У триденний термін після закінчення практики студенти подають всю необхідну документацію методисту.

Через тиждень після завершення педпрактики проводиться заключна конференція. Її мета – проаналізувати й узагальнити результати педагогічної практики, відмітити успіхи та недоліки у її підготовці та проведенні. Під час підсумкової конференції проводиться виставка зразків кращої документації, наочних та дидактичних матеріалів.


ДОДАТКИ

Додаток 1

Режим роботи студента-практиканта

Режим роботи для студента-практиканта відповідає основному режиму навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі.

Студенти, що знаходяться на педагогічній практиці, поступають у розпорядження вчителя музики та методиста, який є керівником практики, і повністю виконують встановлені у школі правила внутрішнього розпорядку.

Розпочинається практика із з’ясування програм, за якою відбувається навчання та виховання у методиці музичного виховання, знайомство з педагогічним і учнівським колективами школи, цілеспрямоване спостереження за організацією навчально-виховного процесу в загальноосвітній школі.

Закінчується практика оформленням та захистом звіту з педпрактики.

Науково-дослідницька робота студентів під час педагогічної практики в школі спрямована на самоаналіз, вдосконалення власної педагогічної діяльності та узагальнення досліду кращих вчителів. Результатом такої роботи повинні стати вміння використовувати методи педагогічних досліджень та визначати ефективність навчальної методики.

За час практики студенти мають можливість назбирати емпіричний та теоретичний матеріал для курсових (4 курс) та дипломних робіт (5 курс), визначити умови підвищення ефективності навчально-виховної роботи в класі, підготувати експериментальний матеріал для рефератів, доповідей на наукових студентських конференціях.

 

Додаток 2

 

Вивчення роботи вчителя

Успішне проведення студентом уроків вимагає планового та вдумливого вивчення стану і стилю викладання вчителем музики, а також вивчення музичних здібностей учнів у класі. Вивчення роботи вчителя музики здійснюється за такою програмою:

1. Спостереження й аналіз уроків вчителів музики з метою одержання уявлення про системи музичного навчання й виховання сучасних методистів.

2. Відвідування позакласних та виховних заходів з метою вивчення пізнавального інтересу й активності учнів, ставлення до предмета «Музика».

3. Ознайомлення з обладнанням та наочністю кабінету музики, музичними матеріалами, технічними засобами навчання, дидактичним матеріалом та методикою його використання на заняттях.

Бесіда з учителем дозволяє з’ясувати, за якою программою він працює, ознайомитись з його календарним планом; дізнатись, які підручники з музики є у школі і для яких класів, з’ясувати систему підготовки вчителя до уроку (зокрема, якою методичною літературою він користується).

У процесі спостереження на уроці студенти повинні звернути увагу на такі моменти:

1. Готовність кабінету музики до уроку (чистота кабінету, дошка з нотним станом, навчальні посібники, наочно-технічна оснащеність, в якому стані музичний інструмент).

2. Готовність учнів до роботи на занятті.

3. Початок уроку (система вимог учителя до учнів, мобілізація їх до роботи на уроці тощо).

4. Контроль і перевірку знань, умінь і навичок учнів (система роботи вчителя з перевірки й оцінки знань учнів: систематичність, форми й методи контролю, індивідуалізація перевірки).

5. Методика вивчення нового матеріалу, формування вмінь та навичок, застосування набутих знань, систематизація й узагальнення знань.

Перш за все, звернути увагу на те, який тип уроку обрав вчитель, як він активізує учнів, як використовує виховні можливості навчального матеріалу, як створює мотивацію навчання і розвиває пізнавальний інтерес учнів, як повідомляє тему, план уроку, як подає новий матеріал (проблемно чи пояснювально-інформативним засобом), як організує його осмислення, запам’ятовування й закріплення, формування навичок й умінь, застосування знань, які і в якому поєднанні використовує методи і прийоми.

6. Повідомлення домашнього завдання.

Студентові слід звернути увагу на характер домашнього завдання, на те, як коментує його вчитель, чи дає окремим учням індивідуальні завдання, чи диференціює.

7. Закінчення уроку.

Необхідно простежити, як учитель закінчує урок, як робить його підсумок, повідомляє про закінчення.

Уроки, які відвідала група студентів і керівник педагогічної практики, доцільно обговорити і підкреслити ті моменти, що варто запозичити студентам-практикантам.

Вивчення роботи вчителя шляхом відвідування його занять дозволяє виявити значну кількість фактів, осмислити викладацькі дії вчителя, виявити в його роботі нові чи удосконалені способи навчання і виховання.

Додаток 3

 

Рекомендації студенту - практиканту до підготовки уроку

1. Ознайомлення з навчальною програмою.

2. Визначення теми уроку, мети та завдань.

3. Ознайомлення зі змістом підручника, музичною літературою, фонотекою.

4. Виходячи з завдань уроку і його навчального змісту, визначення методів й прийомів, які доцільно використовувати на даному уроці.

5. Визначення типу, структури уроку, логічну послідовність його основних частин.

6. Підбір необхідного музичного матеріалу.

7. Здійснення орієнтованого розподілу часу на різні етапи уроку.

8. Складання та запис загального плану-конспекту уроку музики.

 

Додаток 4

Поради до проведення уроку

1.Зосереджуйте свою увагу відразу на трьох аспектах: слідкуйте за роботою учнів, за їх відповідями, за своїми діями, змістом свого пояснення.

2. Не пояснюйте новий матеріал при поганій дисципліні.

3. Намагайтесь організувати постійну зайнятість учнів на уроці (це допоможе розв’язати проблему дисципліни).

4. Прагніть до того, щоб запитання учнів з місць, їх спів проходив тільки за вашим дозволом (виховуйте культуру спілкування учнів).

5. Здійснюйте логічний перехід до нового виду навчальної діяльності.

6. Викладайте матеріал у доступній для учнів формі. При вивченні складного музичного матеріалу застосовуйте різні форми роботи над піснею.

7. Застосовуйте активні методи навчання, які успішно формують у дітей потребу в знаннях, інтерес, любов до музики, допитливість та інші мотиви пізнавальної діяльності.

8. Використовуйте на уроці додатковий цікавий музичний матеріал, що сприяє розвитку інтересу до предмета.

9. Створюйте на уроці мікроклімат співробітництва і взаємодопомоги.

10. Заохочуйте навіть невеличкий успіх учня, відзначайте (хоча б добрим словом) його особистісні досягнення.

 

Додаток 5

 

Таблиця-схема

Додаток 6

Додаток 7

Додаток 8

Орієнтовна схема щоденника

Титульна сторінка

Бердянський державний педагогічний університет

 

Щоденник педагогічної практики

Студента - практиканта __________________курсу

Спеціальність: 7.02020401 Музичне мистецтво

Інститут психолого-педагогічної освіти та мистецтв

________________________________________

(прізвище, ім’я по батькові)

термін проведення практики

з ____________________ по __________________

Адреса школи_____________________________ телефон________

Щоденник включає такі записи:

І. Відомості про практиканта, організаторів практики, адміністрацію школи.

2. Розклад уроків музики, дзвінків.

3. План виховної роботи школи.

4. Індивідуальний план роботи /з датами проведення уроків, позакласних заходів, відвідування уроків/.

5. Щоденні записи про зміст діяльності /зустрічі, бесіди, думки, спостереження/.

6. Аналізи уроків музики та інших (не менше 20) за схемою:

 

Урок музики в 2-Б класі, учитель – Заславська О.М.
Зміст, хід уроку Аналіз уроку
   

 

Додаток 9

Додаток 10

Схема характеристики студента-практиканта

Додаток 11

Додаток 12

Програма професійного саморозвитку студента-практиканта

№ з/п Професійні уміння та особистісно-фахові якості практиканта Самооцінка за 100 бал. системою на початок практики Самооцінка за 100 бал. системою по закінченню практики
І. Моя система ціннісних орієнтацій у житті та професії 1.1. Світоглядні позиції, життєві цінності (письмові) 1.2. Що хотілося б змінити у своєму світогляді, які недоліки власної цінності сфери необхідно виправити: смаки, уподобання, професійна спрямованість особистості? (письмово) 1.3. Чи змінилися у процесі роботи з учнями, спілкування з педагогічним колективом мої життєві та професійні цінності? (письмові) 1.4. Інтерес до професії учителя на теперішній час (у балах)    
ІІ. Мої особистісно- професійні якості 1.1. Самостійність 1.2. Ініціативність 1.3. Активність 1.4. Артистизм    
ІІІ. Моя музично-педагогічна діяльність 3.1. Проективно-конструктивні уміння 3.2. Організаційно-комунікативні уміння 3.3 Оцінно-коригуючі уміння 3.4. Дослідні уміння 3.5. Музично-виконавські уміння    

Додаток 13

Директору

Інституту психолого-педагогічної

освіти та мистецтв БДПУ

Коваль Л.В.

директора Благовіщенської

ЗОШ І-ІІІ ступенів

Брезицької Р.В.

 

 

КЛОПОТАННЯ

Адміністрація Благовіщенської ЗОШІ-ІІІ ступенів дає згоду на проходження виробничої педагогічної практики на базі школи студентці ІV курсу 41-Б групи Інституту психолого-педагогічної освіти та мистецтв БДПУ Садовій Риті Вікторівні.

Методичний супровід гарантуємо.

 

 

Директор школи Р.В. Брезицька


Додаток 14

 

 

Директору ЗОШ № 1

м. Бердянська

Волковій Н.А.

 

Направлення на практику

На основі договору від «_ 30 _» _____ серпня ___ 20 12 р. № ____ 2 _______ направляємо до вас для проходження ______ навчальної педагогічної _практики з «_ 24вересня __2012 р. до «_ 06_» _ жовтня __ 20 12 р. ___ _3 ___ студентів 3 курсу 34, 35 групи _ Інституту філології та соціальних комунікацій__ зі спеціальності __ 6.020303 Мова і література (англійська, болгарська)_ ___

Керівник практики від ВНЗ __ доцент кафедри іноземних мовЯрова Олена Борисівна_

Склад групи:

Козлова Тетяна Юріївна

Маслов Олександр Сергійович

Мусій Кристина Михайлівна

Керівник практики БДПУ __________ Н.Ф. Смирнова

 


Додаток 15

ЗВІТ

___________________________________________________________________

(ПІБ викладача)

 

Відповідно до наказу ректора БДПУ мною з ______ до ______ 20 __ року

здійснювалось керівництво __________________________ практикою студентів

____________ форми навчання ____________________________________

назва інституту (факультету)

у таких установах (організаціях, навчальних закладах) ___________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

_________________________________________________________________

Всього під моїм керівництвом практику проходило ____________ студентів

Мною надані методичні рекомендації для проведення _____________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Загальна характеристика та оцінка роботи студентів у порівнянні з державними вимогами ____________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Мною проведено ____ індивідуальних консультацій та ____ групових

Підсумкова оцінка студентів за практику: ____________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Не атестовано __________

Оцінка взаємодії та співпраці з адміністрацією бази практики ____________

__________________________________________________________________

керівником практики від установи (організації) _________________________

__________________________________________________________________

_______________________________________________________________

_______________________________________________________________

Практика засвідчила, що під час підготовки студентів необхідно звернути увагу на ________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________

Загальні зауваження та пропозиції щодо організації та проведення виробничої (переддипломної) практики _________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

 

_______________________ ___________________________

(дата) (підпис)

 

 

СПП 2.1 РОБОЧА ПРОГРАМА З ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ

спеціальність 7.02020401 Музичне мистецтво*

Інститут психолого-педагогічної освіти та мистецтв

 

 

2015 – 2016 навчальний рік

Робоча програма з виробничої практики студентів спеціальності 7.02020401 Музичне мистецтво*

Розробник: викладач Ткачова Наталія Петрівна

 

Робочу програму схвалено на засіданні кафедри музичного виховання

Протокол № 1 від “2” вересня 2015 року

Завідувач кафедри _______________________ І.В.Дубінець

 

Ткачова Н.П., 2015 рік Ó БДПУ, 2015 рік


Пояснювальна записка



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-12-30; просмотров: 137; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.143.168.172 (0.224 с.)