Характеристика сучасного і перспективного напрямків моди в зачісках, фарбуванні волосся та макіяжі. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Характеристика сучасного і перспективного напрямків моди в зачісках, фарбуванні волосся та макіяжі.



Творча частина

1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямків моди в зачісках фарбуванні та макіяжі…………………………………………………стор.

1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору базової моделі зачіски………………..…………………………………………………стор.

1.2.1. Малюнок базової історичної зачіски……………………………………………………………..……стор.

1.3. Визначення початкових даних та розробка моделі зачіски відповідно до історичної епохи, сучасного напрямку моди і типу обличчя………стор.

1.4. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів, інструментів, приладдя необхідних для створення даної моделі…………………………………………………………………..стор.

Технологічна частина

2.1. Малюнок моделі фарбування……………………………………………...……………..стор.

2.1.1. Технологічна послідовність виконання фарбування…………………………………………………………….стор.

2.1.2. Схема фарбування…………………………………………………...………..стор.

2.2. Малюнок моделі зачіски………………………………………………………….………стор.

2.2.1. Технологічна послідовність виконання зачіски……………………………………………………………….…стор.

2.2.2. Схема зачіски……………………………………….…………………………стор.

2.3. Технологічна послідовність виконання макіяжу………………………………………………………….…….стор.

2.3.1. Схема макіяжу………………………………………………………………..стор.

2.4. Технологічна послідовність виконання пастижерного виробу…………………………………………………………….…..стор.

2.4.1. Малюнок пастижерного виробу…………………………………………..…………………….стор.

3. Охорона праці при виконання даних робіт………………………………………………………..…………стор.

4. Дезинфекція інструменту……………………………………………………..……стор.

Висновок……………………………………………………………..стор.

Джерела інформації…………………………………………………………….стор.

Вступ

В всі часи жінки мріяли бути красивими. Вони вищипували брови, фарбували очі і губи, натирали щоки, вдягали вечірні наряди. Волосся може бути символом ніжності, чарівності жінок і символом могутності чоловіків. Волосся є носієм інформації про відчуття і фізіологічний стан людини. Зачіска впливає на настрій дарує радість і щастя, або наводить смуток і депресію.

Волосся - це дар природи, унікальний інструмент самовиявлення людини. У пошуках індивідуального стилю людини, протягом життя експериментує зі своєю зовнішністю. За виглядом волосся визначають рівень культури, естетичного розвитку і смаку людини, її соціальний статус.

В умовах сучасного суспільства мода виконує важливу соціальну роль і торкається усіх сфер діяльності людини. Дуже яскраво її вплив відображається в зачісці та одязі.

Стандарти краси панують над людством і мають великий вплив як критерії самооцінки. Культура перетворила красу на культ, який можна назвати найзвабливішим з усіх існуючих. Наш зовнішній вигляд - це частина нас самих.

Сучасне та майбутнє не може бути без минулого. У перукарській справі творчі образи для створення нових зразків зачісок, нових колекцій, треба шукати в минулому. Для досягнення найвищого результату слід спиратися на основні тези, викладені теоретично і перевірені на практиці.

Зачіска – це цілий технологічний процес, у результаті якого навколо голови народжується справжній твір – художній малюнок. Головна цінність зачіски – практичність. І тоді легко можна перетворитись в елегантну даму з вишуканою укладкою.

У періоди різноманітних стилів форми укладки, завивки та стрижки мали свої характерні риси. Поняття «стиль» включає мову епохи, якою вона виявляє своє ставлення до навколишнього світу: економіки, культури, мистецтва, моди. Основні риси стилю виявляються в архітектурі, музиці, образотворчому мистецтві, він відображає те розуміння чарівності й краси, яке сформувалося у певний період розвитку суспільства, досягло своєї досконалості, та завершеності. Стиль повільно зароджується і повільно вмирає.

Мода - це тимчасове панування в певному середовищі смаків, що виявляються в зовнішніх ознаках побуту і потребують періодичних змін. Такі зміни відбуваються в різноманітних сферах життя й діяльності людини: мистецтві, спілкуванні, манерах. Мода як правило, не є тривалою, що пов'язано із невблаганною жадобою новизни,прагнення людини до різноманітності. Якщо стиль виражає прагнення до вічного, то мода до прекрасної миттєвості. Поняття моди існує в межах панівного стилю і може змінюватись, але кожен раз несе на собі знаки певного стилю. Таким чином, змінюється мода на одяг, взуття, зачіску.

Історія моди, як і історія мистецтва взагалі найправдивіше дзеркало, яке відбиває через витвори мистецтва костюм, зачіску, макіяж.

Існує тісний зв'язок мистецтва різних видів, що відображає естетичний ідеал, художній смак, уподобання різних верств населення, а разом з тим створює цілісний образ людини, який відповідає характеру доби, відбиває думки та почуття людини. Такий образ створюється різними засобами, але насамперед за допомогою зовнішніх ознак: одягу, зачіски, макіяжу, прикрас.

Кожна епоха вносила свої особливості у розвиток світового мистецтва і залишала в історії перукарства відбиток, свої творчі знахідки, знання яких допоможуть учням у майбутньому знайти власний стиль, створити собі ім'я, свій бренд у світі перукарського бізнесу. Для усього знати найпрогресивніші етапи в історії суспільного життя, культури і мистецтва, уявлення людей про красу, художньо-естетичні цінності, вироблені у кожній національній культурі.

Зачіска відбиває неповторні риси індивідуальності не лише людини, а й того майстра, який її створив. Це відбиток його смаку і поглядів, за допомогою зачіски можна приховати або виявити особливості будови обличчя, певні ознаки статі, віку, національні риси. Зачіска разом з одягом створює єдиний гармонічний образ і тим самим відображає естетичні ідеали суспільства.

 

 

Творча частина

Типи обличчя.

Овальне обличчя вважається ідеальним, тому завжди необхід­но намагатися надати обличчю форми овалу.

До обличчя такого типу під­ходять зачіски, виконані в будь-якому стилі. Можливі також такі контрасти у виконанні, як чілка або її відсутність, висока або низька зачіска, відкриті або закриті вуха, проділ будь-якого типу або, навпаки, його відсут­ність, симетрична чи асимет­рична зачіска.

Клієнтам з овальним облич­чям підходить будь-яка зачіска. Решту типів обличчя необхідно за допомогою зачіски наблизити до овального.

Подовжене (прямокутне) обличчя. Для подовженої форми обличчя характерні високий лоб га подовжене підборіддя, які справляють враження вузькою й довгого обличчя.

При подовженому обличчі не можна відкривати лінію росту во­лосся, зачісувати волосся догори та назад, робити пишні за­чіски, укладач и короткі локони на лобі та щоках. Таке обличчя при­краси зачіска з бічним проділом, м'якою хвилею на лобі та завитка­ми на шоках, що створить вражен­ня овальної форми.

Зачіска з довгою чілкою візуально зменшить обличчя. Підхо­дять також короткі стрижки з високим начосом. Вуха краще закри­вати. Але і з відкритими вухами зачіска добре виглядатиме, якщо з-за них буде видно волосся.

За допомогою зачіски можна зробити менш помітними деякі недоліки обличчя. Так. якщо па лінії підборіддя колосся запіл ш всередину валиком, то утвориться випукла горизонтальна лінія, яка візуально зменшить довжину обличчя. Добре виглядатиме також легка пишна зачіска, яка обрамляє овал обличчя. Можна виконати прикореневу хімічну завивку.

Необхідно, щоб найширша частина зачіски була розташована на лінії брів і поступово, спускаючись униз, звужувалась на рівні рота. Для прямокутного обличчя підійде й спортивна стрижка з розши­реними бічними частинами, а великий лоб слід закрити густою і довгою чілкою. Не рекомендується зачіска з довгого прямого волос­ся з вертикальними лініями, які значно подовжують обличчя.

Трикутне обличчя характеризується широкими вилицями та вузьким підборіддям. Різкі лінії переходу надають йому контрасту між виличними виступами та підборіддям. При моделюванні зачіски слід пом'якшити різкі лінії переходу між виличними висту­пами та підборіддям, а також підкреслити контраст різких ліній пе­реходу. Том необхідно, щоб найширша частина зачіски проходила по лінії мочок вух; зачіска на волоссі середньої довжини має бумі високою зі щільною чілкою. Довга коса чілка в цьому разі закриє велику частину лоба. Якщо чілка густа, то вона мас бути трохи ви­ще перенісся. При оформленні зачіски можна застосовувати легкий начіс. Можна виконати також високу зачіску з густою прямою чіткою. Зачіска створюється на контрастах, які красиво поєднуються з формою трикутного обличчя.

Молодим жінкам, яким необхідно пом'якшити обриси нижньої частини обличчя, пі­дійде повсякденна зачіска з волосся середньої довжини. При довгому волоссі роблять хвилі, які опускаються на лоб та завитки біля щік. З боків волосся зачісують назад і вго­ру та пишніше укладають біля шиньйону з локонів на маківці. Асиметричність зачіски з рід­кою мілкою та маленькими за­витками біля щік добре мускус обличчя трикутної форми.

Кругле обличчя характеризується широкими вилицями. Реко­мендується силует зачіски, який розширюється від вух угору, коса чілка, косий проділ, асиметрична зачіска. Не рекомендується зачіска з круглим силуетом, який повторює форму обличчя, та гла­денько зачесане від обличчя волосся, прямий проділ.

Кругле обличчя характеризу­ється суцільною лінією, без різ­ких переходів від вилиць до під­боріддя. Коректується коротким пишним волоссям тім'яної зони і довгими прядками, які обрамля­ють обличчя. Реко­мендуються подовжені стрижки.

Квадратне обличчя. У цьому варіанті найширшою частиною обличчя є щоки. Для квадратно­го обличчя характерні широка нижня щелепа та співрозмірний з підборіддям лоб. Обличчя цього типу виглядають грубими та вугластими. При моделюванні зачіски до обличчя такого типу рекомендується знайти рішення в асиметричних формах.

Квадратне обличчя може ви­глядати овальним, якщо його контури з боків на лінії лоба об­рамлені м'якими лініями волос­ся. Більше підійдуть скромні зачіски з підйомом на маківці. Довжина волосся має бути нижче підборіддя; краще використову­вати бічні проділи. Рекомен­дується коротка зачіска з м'якою хвилею, що спускається на лоб. Бічні локони мають обрамляти обличчя, трохи закриваючи щоки. Широкий лоб можна при­ховати короткою чілкою. Роздвоєння чілки має бути трохи збоку від уявної верхньої лінії розділення обличчя на дві половини. Це головна відмітна деталь асиметричної зачіски, яка додатково поси­люється різницею в довжині волосся на лівій та правій сторонах зачіски.

Лінії деталей зачіски, які перетинаються в різних напрямках, добре згладжують вугласту форму обличчя. Можна також начесати волосся на потиличній та бокових частинах голови. З таким типом обличчя не слід відкривати лоб і зачісувати волосся назад, бо це підкреслить квадратну форму обличчя.

Слід також уникати зачісок із великими кучерями, особливо в бічних частинах голови.

Ромбоподібне обличчя коректується подовженими прядками на скроневих зонах і коротким волоссям поти­личної зони. Кінчики волос­ся укладаються на обличчя, проділ боковий.

Грушоподібне обличчя коректується пишною зачіс­кою на тім'яній зоні та подо­вженими прядками навколо обличчя. Довжи­на волосся — до підборіддя. Для цього типу обличчя най­краще підходить градуйоване каре.

Створення зачіски відбувається за певними законами ком­позиції:

1. Усі компоненти та композиційні засоби підпорядковані при­значенню зачіски. З цього випливає, що практичне призначення зачіски повинно бути і змістом її форми. Фантазійна зачіска недо­речна на роботі або спортмайданчику, а довге розпущене волосся неприпустиме на прийомі офіційного характеру;

2. У зачісці присутній композиційний центр, який здебільшого трактується як місце зосередження основних, важливих зв'язків між елементами. Він може розташовуватись на будь-якій частині голови і не збігатися з геометричним центром або віссю симетрії;

3. Усі частини, компоненти співвідносяться між собою, а також з обличчям і фігурою людини. Цей закон базується на масштаб­ності, тобто відношенні величини форми зачіски до величини голови, деталей обличчя, фігури людини. Масштабність має прямий зв'язок із кольором і фактурою. Зачіска зі світлого волосся здається дещо більшою, ніж з темного.

Актуальним в сьогоднішній моді є історичний елемент – начіс. Зараз існує безліч різних видів елементів того часу за допомогою використання начісу: буклі, «вулик», «мушля», «бабетта». І взагалі, будь-яку історичну зачіску можна видозмінити, поєднавши її з сучасними декоративними прикрасами. Це можуть бути сучасні різноманітні стрічки, бісер, бусинки, шнурки, декоративні квіти, пір’я різного забарвлення.

Вирішення та задум цієї зачіски незвичайний, неординарний. Вона складна у виконанні та використанні у повсякденному житті. Тому ця зачіска являється видовищного призначення, і взагалі використовується в конкретних цілях. Це зачіска, яку не використовують у повсякденному житті. Вона не може послужити як вечірня, бо навіть для цього випадку є складною. І вона аж ніяк не підійде для нареченої, бо в неї інший образ. Також її можна виконати на карнавалах, або для створення потрібного образу у театрах, на виставах.

При моделюванні зачіски потрібно враховувати:

1. якість волосся, його початковий колір, як піддається укладці, природність хвилі;

2. вік людини;

3. індивідуальні особливості;

4. професія, характер, стиль особи;

5. тип обличчя: форма обличчя та його індивідуальні особливості;

6. співвідношення тіла з головою та зачіскою;

7. зріст людини відповідно до зачіски.

При виборі кольорів для макіяжу необхідно підібрати потрібний колір, в цьому нам допомагає «теорія пір року», за якою визначається кольоровий тип, враховуючи колір: очей, волосся, шкіри. Кожному

кольоровому типу підходять свої кольори за якими підбирається макіяж, гардероб, аксесуари.

Зимовий тип зовнішності

Волосся: темне, від темно-коричневих до синяво-чорних, іноді з сріблястим відливом. Дуже рідко у жінок зимового типу волосся можуть бути світлими, майже білими у поєднанні з темними очима, смуглявенька шкірою. Зимовий тип з коричневими волоссям та оливковою кольором обличчя часто плутають з осіннім типом.

Очі:можуть бути сірими, блакитними, темно-синіми, світло-зеленими, фіалковий, карими або чорними. Відмінна риса - інтенсивний холодний колір райдужок при яскравому білку. Брови і вії темні.

Шкіра: фарфорово-світла, бліда, рідше - з маслиновою відтінком або смугла, але в будь-якому випадку з блакитнувато підшкірними світінням і ледве помітним ніжно-рожевим, холодним рум'янцем.

Губи: ніжно-рожевого холодного кольору.

Шкіра: загоряє погано, засмага - не коричневого, а швидше оливкового відтінку. Макіяж: не варто застосовувати пудру з відтінком засмаги - це робить жінку на кілька років старше. Оптимальний варіант - легка тональний основа оливкової, фарфорового відтінків або кольору чайної троянди або світла пудра (кольору слонової кістки).

Весняний тип зовнішності

Волосся: світле, із золотистим відтінком: світло-русяве, солом'яне, світло-руде, золотисто-жовте, світло-коричневе з помаранчевим відливом, каштанове із золотистим відливом - від темно-русявого до золотистого. Серед жінок весняного типу блондинки зустрічаються найчастіше.

Очі: блакитні, сірі або коричневі, часто з вкрапленнями іншого кольору: сіро-блакитні, коричнево-сірі, зеленувато-коричневі, зеленувато-золотисті, але лише не темні.

Шкіра: ніжна, світла, кольори слонової кості, бархатиста і прозора з рожевим відтінком і золотисто-жовтим підсвічуванням, часто як би припорошена жовтуватим персиково-розовим рум'янцем.

Губи: яркі, рожеві.

На обличчі золотисті світлі веснянки. В основному шкіра добре загоряє, навіть до темно-коричневого кольору. Інколи загар золотисто-морквяний.

Літній тип зовнішності

Волосся: від світлого до коричневого з попелястим блиском (брюнетки, шатенки з темними очима, темно-русяві).

Очі: сіро-блакитні, зелено-блакитні, сірі, горіхові.

Брови та вії: темно-русі або темні.

Шкіра: світла з холодним рожевим рум’янцем, блакитним блиском, погано загоряє або до горіхового кольору.

Губи: блідо-рожеві.

Веснянки: сіро-коричневі.

Кольори: прохолодні пастельні: блакитний, рожевий, лимонний. Сірі відтінки, малиновий, сині відтінки, виноградні, фіалкові.

Не підходять: оранжеві, білі, яскраво-червоні.

Осінній тип зовнішності

Волосся: Світло-руде, від мідного до темного каштаново-коричневого з помаранчевим відливом, а також світлі або коричневе з рудим або золотистим відтінком.

Очі: Колір від прозоро-блакитного, сталевого сірого і очеретяно-зеленого до янтарного і темно-карого, теплого соковитого, інколи із золотистими вкрапленнями. Брови і вії в основному світлі, із золотим відтінком і густі.

Шкіра: Світла, кольори слонової кості, із золотистим підшкірним світінням, блідо-золотиста, бронзова прозора або теплого бежевого тону, із золотистими або коричневими веснянками, але без рум'янцю. Блідість шкіри ефективно контрастує з яскравим кольором рудуватого волосся.

Для губ краще використовувати помаду коричневого, темно-червоного, помаранчевого і цегельного кольорів, а також мідна і золота бронза, тепло-бежева, темно-вишнева, коричнево-рожева, кавова, лісовий горіх, персик; з блиском або м'яка матова.

Виразність очей підкреслить темно-коричневий, коричневий або бронзовий контур, а тіні теплих коричневих і теракотових тонів зроблять очі живішими і яскравішими. Наносити їх рекомендується до рівня брів, але там вони мають бути на два тони світліше за контур.

Для вій підійде темно-коричнева, горіхово-коричнева або чорна із золотом туш.

Обрана модель відповідає всім вищезазначеним нормам. Це молода дівчина і вік підходить, бо така неординарна зачіска тільки для молодого віку. Волосся природне, що полегшує виконання роботи, піддається потрібній укладці, тобто легко вкладається. Риси обличчя, правильні і при виконанні цієї зачіски з корекцією проблем не виникне. Зачіска ідеально підходить до цього типу обличчя, підкреслює його позитивні риси. У поєднанні зачіска з будовою тіла та зростом є відповідна пропорційність, масштабність, для створення потрібного образу.

Як доповнення до зачіски я роблю фарбування волосся за схемою. В наш час модним є мати волосся природного кольору. Тому ми фарбуємо волосся в натуральні кольри надаємо йому блиску і гарного відтінку.

Дезинфекція інструменту.

Знезараження інструментів спрямоване на запобігання поши­ренню хвороботворних мікробів та на їх знищення. Розрізняють два способи знезараження — хімічну та фізичну дезінфекцію.

До дезінфікуючих хімічних засобів належать перекис водню, йод, формалін, хлорамін та нові сучасні концентровані препарати, які роз­чиняються до потрібної концентрації залежно від призначення. Обов'язковою умовою використання дезінфектантів є сертифікати відповідності. Перед використанням дезінфектанту слід обов'язково ознайомитися з інструкцією про правила його застосування.

Стерилізація, або фізичний спосіб знезараження, — це кип'ятін­ня у воді, використання приладів, які працюють за методом термічної, ультрафіолетової, ультразвукової або комбінованої дії, а також засобів, призначених для стерилізації інструментарію. Допу­скається застосування стерилізаторів, що мають сертифікат відповідності і дозволені до застосування Міністерством охорони здоров'я України.

Стерилізація проводиться згідно з інструкціями використання обладнання, затвердженими МОЗ України. Користуватись треба тільки чистими, стерильними інструментами. Усі чисті та стерильні інструменти слід зберігати в шафах або накритими.

Інструменти та пристосування після кожного використання підлягають обов'язковому знезаражуванню дезінфектантами, які мають позитивний висновок державної санітарно-гігієнічної екс­пертизи. Для цього:

а) ножиці, інструменти для манікюру, педикюру, татуажу, нане­сення макіяжу, гриму після використання необхідно механічно очи­щати, промивати проточною водою, дезінфікувати та стерилізувати;

б) інструменти та предмети з пластичних мас (щітки, гребінці та ін.) після використання необхідно дезінфікувати, механічно очищати, стерилізувати засобами, призначеними для виробів з пластмаси. Ніко­ли не користуйтесь брудними або пошкодженими інструментами;

в) різальну частину електричних машинок для стрижки волосся після використання необхідно дезінфікувати, механічно очищати та стерилізувати, корпус — протирати дезрозчином;

г) затискачі і бігуді після використання необхідно обробляти дезрозчином, механічно очищати, мити теплою водою;

ґ) змінні насадки для обладнання в косметологічних і педикюр-них кабінетах після використання необхідно дезінфікувати, меха­нічно очищати та стерилізувати;

д) кушетки для масажу перед обслуговуванням наступного клієнта повинні накриватися чистим, не вживаним після прання простирадлом.

У кожній перукарні мають бути аптечки з медикаментами для зупинки крові та дезінфекції шкіри.

Якщо ви випадково порізались самі або порізали шкіру клієнта, негайно промийте місце порізу та інструмент холодною проточною водою, продезінфікуйте. Якщо поріз невеликий, заклейте його пла­стирем. Не допускайте будь-якого контакту з кров'ю.

Висновок.

Мода в умовах сучасного суспільства виконує важливу роль і торкається усіх сфер діяльності людини. Дуже яскраво її вплив відображається в одязі та зачісці. Історія моди, як і історія мистецтва взагалі - найправдивіше дзеркало, яке відбиває через витвори мистецтва костюм, зачіску, макіяж, людську сутність.

Існує тісний зв'язок мистецтва різних видів, що відображає естетичні ідеали, художні смаки, уподобання, а разом з тим створює цілісний образ людини, який відповідає характеру доби, відбиває думки і почуття людини. Такий образ створюється різними засобами, але за допомогою зовнішніх ознак одягу, зачіски, макіяжу, прикрас.

Кожна епоха вносила свої особливості в розвиток світового мистецтва і залишала в історії перукарської справи свої відбитки, свої творчі знахідки, знання які можуть знадобитися учням у майбутньому знайти власний стиль, створити собі ім’я, свій бренд у світі перукарського бізнесу. Для цього треба знати найпрогресивніші етапи в історії суспільного життя культури і мистецтва, уявлення людей про красу, художньо-естетичну національну культуру.

Сучасна мода - це блиск і структура здорового волосся. Класика та сучасність гармонійно поєднується в стрижках, укладках, що дозволяє одночасно виглядати стильно та зухвало.

Дуже актуальним і модним у наш час є прикраси для волосся, а також різноманітні прикраси для тіла, сережки, буси, браслети.

Щодня волосся втрачає життєву силу та енергію. Адже навіть якщо воно не піддається хімічній, термічній обробці, від частого миття, сушіння феном структура волосся руйнується, слабшає, з'являються мікропошкодження, втрачається зоровий ефект і пружність. Для досягнення кращого результату потрібно використовувати всю лінію продуктів по догляду за волоссям.

 

Джерела інформації

1. Ветров А. Парикмахер – стиліст. - К.: Фенікс, 2003. – 364 с.

2. Гутыря Л.Г. Парикмахерское искусство. – Х.: Фолио, 2005. – 464 с.

3. Иванов В.А. Современные прически. – Х.: Клуб сімейного дозвілля, 2007. – 366 с.

4. Козлова І.В. Перукарські послуги. – К.: Знання, 1997. – 236 с.

5. Константинов А.В. Парикмахерское дело. – М.: Высшая школа, 1999. – 227 с.

6. Корнєв В.Д. Моделювання та художнє оформлення зачісок. – К.: Знання, 2001. – 294 с.

7. Кулешкова О.Н. Технология и оборудование парикмахерских работ. – М.: Академия, 2002. – 170 с.

8. Куприянова И.Н. Современные прически: женские, мужские, детские. – М.: Эксмапресс, 2002. – 211 с.

9. Левчук Л.Т. Історія світової культури. – К.: Знання, 1999. – 372 с.

10. Луканова О. В., Федорова Л. В. Технология парикмахерских услуг. – Ростов-на-Дону: Март, 2002. – 309 с.

11. Ляпич А.Д. Парикмахерское мастерство. – К.: Будівельник, 2002. – 255 с.

12. Марьина Н. Все о парикмахерском искусстве. – Донецк: ПКФ "БАО", 2003. – 336 с.

13. Моделирование причесок: Иллюстрированное методическое пособие. – К.: Знання, 2000. – 459 с.

 

Технологічна частина

Малюнок моделі фарбування

Схема фарбування

Малюнок моделі зачіски

Схема зачіски

Схема макіяжу

Малюнок пастижерного виробу

Творча частина

1.1. Характеристика сучасного і перспективного напрямків моди в зачісках фарбуванні та макіяжі…………………………………………………стор.

1.2. Характеристика історичної епохи та обґрунтування вибору базової моделі зачіски………………..…………………………………………………стор.

1.2.1. Малюнок базової історичної зачіски……………………………………………………………..……стор.

1.3. Визначення початкових даних та розробка моделі зачіски відповідно до історичної епохи, сучасного напрямку моди і типу обличчя………стор.

1.4. Обґрунтування вибору і характеристика парфюмерно-косметичних засобів, інструментів, приладдя необхідних для створення даної моделі…………………………………………………………………..стор.

Технологічна частина

2.1. Малюнок моделі фарбування……………………………………………...……………..стор.

2.1.1. Технологічна послідовність виконання фарбування…………………………………………………………….стор.

2.1.2. Схема фарбування…………………………………………………...………..стор.

2.2. Малюнок моделі зачіски………………………………………………………….………стор.

2.2.1. Технологічна послідовність виконання зачіски……………………………………………………………….…стор.

2.2.2. Схема зачіски……………………………………….…………………………стор.

2.3. Технологічна послідовність виконання макіяжу………………………………………………………….…….стор.

2.3.1. Схема макіяжу………………………………………………………………..стор.

2.4. Технологічна послідовність виконання пастижерного виробу…………………………………………………………….…..стор.

2.4.1. Малюнок пастижерного виробу…………………………………………..…………………….стор.

3. Охорона праці при виконання даних робіт………………………………………………………..…………стор.

4. Дезинфекція інструменту……………………………………………………..……стор.

Висновок……………………………………………………………..стор.

Джерела інформації…………………………………………………………….стор.

Вступ

В всі часи жінки мріяли бути красивими. Вони вищипували брови, фарбували очі і губи, натирали щоки, вдягали вечірні наряди. Волосся може бути символом ніжності, чарівності жінок і символом могутності чоловіків. Волосся є носієм інформації про відчуття і фізіологічний стан людини. Зачіска впливає на настрій дарує радість і щастя, або наводить смуток і депресію.

Волосся - це дар природи, унікальний інструмент самовиявлення людини. У пошуках індивідуального стилю людини, протягом життя експериментує зі своєю зовнішністю. За виглядом волосся визначають рівень культури, естетичного розвитку і смаку людини, її соціальний статус.

В умовах сучасного суспільства мода виконує важливу соціальну роль і торкається усіх сфер діяльності людини. Дуже яскраво її вплив відображається в зачісці та одязі.

Стандарти краси панують над людством і мають великий вплив як критерії самооцінки. Культура перетворила красу на культ, який можна назвати найзвабливішим з усіх існуючих. Наш зовнішній вигляд - це частина нас самих.

Сучасне та майбутнє не може бути без минулого. У перукарській справі творчі образи для створення нових зразків зачісок, нових колекцій, треба шукати в минулому. Для досягнення найвищого результату слід спиратися на основні тези, викладені теоретично і перевірені на практиці.

Зачіска – це цілий технологічний процес, у результаті якого навколо голови народжується справжній твір – художній малюнок. Головна цінність зачіски – практичність. І тоді легко можна перетворитись в елегантну даму з вишуканою укладкою.

У періоди різноманітних стилів форми укладки, завивки та стрижки мали свої характерні риси. Поняття «стиль» включає мову епохи, якою вона виявляє своє ставлення до навколишнього світу: економіки, культури, мистецтва, моди. Основні риси стилю виявляються в архітектурі, музиці, образотворчому мистецтві, він відображає те розуміння чарівності й краси, яке сформувалося у певний період розвитку суспільства, досягло своєї досконалості, та завершеності. Стиль повільно зароджується і повільно вмирає.

Мода - це тимчасове панування в певному середовищі смаків, що виявляються в зовнішніх ознаках побуту і потребують періодичних змін. Такі зміни відбуваються в різноманітних сферах життя й діяльності людини: мистецтві, спілкуванні, манерах. Мода як правило, не є тривалою, що пов'язано із невблаганною жадобою новизни,прагнення людини до різноманітності. Якщо стиль виражає прагнення до вічного, то мода до прекрасної миттєвості. Поняття моди існує в межах панівного стилю і може змінюватись, але кожен раз несе на собі знаки певного стилю. Таким чином, змінюється мода на одяг, взуття, зачіску.

Історія моди, як і історія мистецтва взагалі найправдивіше дзеркало, яке відбиває через витвори мистецтва костюм, зачіску, макіяж.

Існує тісний зв'язок мистецтва різних видів, що відображає естетичний ідеал, художній смак, уподобання різних верств населення, а разом з тим створює цілісний образ людини, який відповідає характеру доби, відбиває думки та почуття людини. Такий образ створюється різними засобами, але насамперед за допомогою зовнішніх ознак: одягу, зачіски, макіяжу, прикрас.

Кожна епоха вносила свої особливості у розвиток світового мистецтва і залишала в історії перукарства відбиток, свої творчі знахідки, знання яких допоможуть учням у майбутньому знайти власний стиль, створити собі ім'я, свій бренд у світі перукарського бізнесу. Для усього знати найпрогресивніші етапи в історії суспільного життя, культури і мистецтва, уявлення людей про красу, художньо-естетичні цінності, вироблені у кожній національній культурі.

Зачіска відбиває неповторні риси індивідуальності не лише людини, а й того майстра, який її створив. Це відбиток його смаку і поглядів, за допомогою зачіски можна приховати або виявити особливості будови обличчя, певні ознаки статі, віку, національні риси. Зачіска разом з одягом створює єдиний гармонічний образ і тим самим відображає естетичні ідеали суспільства.

 

 

Творча частина

Характеристика сучасного і перспективного напрямків моди в зачісках, фарбуванні волосся та макіяжі.

Ні для кого не секрет, що мода мінлива і примхлива, і тому вона періодично пропонує нам захоплюючу гру з часом. Кожен сезон до нас приходить те саме нове, яке на ділі виявляється добре забутим старим. І тут вже настає наша черга робити хід конем: вплітати тренди інших епох в модний сучасний образ.

Придумати щось кардинально нове неможливо хоча б тому, що люди вигадують це нове останні шість тисяч років - з тих пір як існує тканину.

Проте всі модні будинки взялися за вивчення даної теми.

У колекціях «літо 2013» багато модні будинки вирішили віддати належне моді 60-х років, деякі просто створили пару луків в стилі 60-х, а колекції інших - справжня ода моді 60-х років.

Бабетта знову підкорила світ. Високий начіс з об'ємним пучком волосся на маківці знову став хітом сезону. Однак від початкового варіанта модну укладку відрізняє все та ж творча недбалість і якась недомовленість. Щоб виглядати стильно, не потрібно сильно пригладжувати волосся, а хвостик, що залишився від пучка, можна залишити розпущеним, не забираючи під валик (Мал. 1).

Крім знаменитої Бабетти, стилісти пропонують спробувати зробити пучок або гульку на самій верхівці. На відміну від твісту пучок розташовується досить високо на голові і вимагає, щоб волосся було туго стягнуте. Урізноманітнити аскетичні модні зачіски можна за допомогою оригінальних шпильок (Мал. 2).

Це доводить, що дана тема є невичерпною. Черпаючи натхнення в колекціях модельєрів середини двадцятого століття, сучасні дизайнери створюють чудові колекції, повні вишуканої витонченості 60-х, але в теж час не позбавлені індивідуальності.

Один з найпростіших способів підготуватися до нового сезону - змінити колір волосся: за допомогою простого фарбування волосся можна не лише радикально змінити зовнішність, але і слідувати найактуальнішим тенденціям, не витрачаючи величезні суми на грандіозне оновлення сезонного гардероба. Традиційно літній сезон асоціюється зі світлішими відтінками, а ось осінній повертає до темніших відтінків.

Класичним брюнеткам в новому сезоні краще всього зупинитися на відтінку темного шоколаду або трюфеля. Ні в якому разі не варто думати, що цей темний відтінок виглядатиме похмуро на фоні і без того темної зими: за рахунок поєднання відтінку шоколаду з дещо світлішими золотистими пасмами остаточний колір волосся стане глибоким, насиченим і в той же час теплим, повністю відповідаючи основним тенденціям цієї зими (Мал. 3).

Власницям рудого волосся в новому сезоні не обов'язково, як брюнеткам, експериментувати із складною технікою фарбування: для них наймоднішим кольором стане однотонний, без яких-небудь додаткових акцентів - розкішний відтінок червоного дерева. Стилісти радять брати приклад з голлівудської актриси Джуліанни Мур, власниці розкішного, блискучого темно-рудого волосся (Мал. 4).

Як і власницям рудого волосся, блондинкам в новому сезоні доведеться звернути увагу на Голлівуд - а точніше, на знаменитих каліфорнійських блондинок. Восени і зимою наймоднішим відтінком світлого волосся стане золотистий блонд, що успішно перекочував з літнього сезону в зимовий. Якщо влітку золотисте біляве волосся відмінно поєднується із засмагою, то цією зимою не менше успішний доповнять образ роковой жінки в стилі актриси Кейт Босуорт з її коханою червоною губною помадою. Дочиста освітлене волосся, популярне у минулому літньому сезоні, восени остаточно вийде з моди: на подіумах Alexander McQueen, Banana Republic, Calvin Klein, Balmain красувалися власниці світло-золотистого волосся. Головна перевага золотистого відтінку - в його універсальності, що з успіхом довів попередній сезон показів (Мал. 5).

Власницям каштанового волосся в новому сезоні найлегше підібрати трендовий відтінок, слідуючи лише одному правилу - вибраний колір має бути теплим. Цього сезону стилісти радять поєднувати теплі відтінки молочного шоколаду із золотистими акцентами - таке поєднання найвигіднішим чином відтіняє шкіру обличчя, роблячи її свіжіше і молодше, а саме волосся виглядає красивішим і блискучішим. Не варто і говорити про те, що коричневий - найуніверсальніший колір: цей відтінок підійде для власниць абсолютно будь-якого відтінку шкіри.

З’являються найрізноманітніші фарбування за схемами, це дуже модно в цьому сезоні для тих хто любить експерементувати над собою (Мал. 6).

Природний модний макіяж літо 2013 з ефектом прозорості і здоровий рум'янець пропагували багато брендів (Мал. 7). На показах цей образ несли Dolce & Gabbana, Marni, Bottega Veneta.

Відмовтеся від макіяжу губ, якщо хочете виділити красиві виразні очі. Ваші губи повинні стати практично непомітними, щоб на них не перемикалася увагу. Яскравий макіяж в стилі «жінка Сходу» - це те, що потрібно (Мал. 8).



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-09-05; просмотров: 2275; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.129.247.196 (0.115 с.)