Композиційне рішення розробленої зачіски 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Композиційне рішення розробленої зачіски



Процес моделювання включає в себе розробку зачіски на основі моделі різних її варіантів з використанням будь – яких характерних деталей, а також процес відтворення моделі за фотографією та малюнком(малюнок 2).

Таким чином, проаналізувавши направлення моди та індивідуальні риси людини, можна зробити завершальний етап у створенні сучасного образу. Для цього необхідно виконати композиційний розбір зачіски. Зачіска рекомендується для спеціального призначення (святкова). Сучасна весільна жіноча зачіска виконується на довгому густому волоссі.

Композиційним центром зачіски є оформлення волосся на маківці. Деталі зачіски буклі спрямовані в гору від лиця до потилиці, а на нижньо-потиличній ділянці відпущене волосся закручене в локони. Ці деталі надають нарядності і підкреслюють призначення зачіски і є самим головним і яскравим елементом у всій композиції. Отже, довершеною можна вважати зачіску, де другорядне підлягає головному, де існує взаємозв'язок усіх компонентів і панує врівноваженість.

Характер композиції – об’ємний: закриває форму черепа. Об’ємні елементи надають зачісці нарядності і фантазійності. Об’ємність форми виражена на маківці, волосся накручено за сучасною технологією на широку плойку, потім викладене в буклі, також за допомогою пастижного виробу, який розташований на потилиці між буклями викладене волосся у формі квітки (рози). За типом зачіску можна віднести до зворотної, все волосся спрямоване назад. Зачіски складається з гладкої поверхні та має деталі викладених букль, накручене волосся.

Поверхня і контури форми зачіски складаються з численних ліній. Вони відіграють важливу роль у композиції моделі. Різні елементи і деталі зачіски створюють різноманітні лінії. Наприклад в даній зачісці є зігнуті лінії, надають обтічної форми зачіски. Має малий згин, утворюючи повне коло. Лінії які повторюються один до одного у протилежних напрямках утворюють рух, вони є спрямовані горизонтально, вертикально і діагонально. Всі ці лінії сходяться під кутом 90˚ і створюють ефект різкого переходу який надає незабутнього образу й особливого враження. Також в зачісці присутні горизонтальні прямі лінії які візуально збільшують зачіску, та вертикальні - накручені, спрямовані з гори в низ, візуально подовжуючи її. За конструкцією зачіска має декоративні лінії які є вирішальними при розробці фасону. До них належать, утворення різних елементів оформлення локони, деталі складної конфігурації (буклі), які наділяють зачіску індивідуальними рисами.

Зачіска має напівприлягаючий силует є золотою серединою, так як дозволяє повторити форму голови і одночасно створити об'єм там, де це особливо необхідно. Цей силует є об'єднуючою властивістю силуетів, як першого, так і другого виду. Зачіска, в деякій мірі повторює форму голови.

Форма будь-якої зачіски повинна відповідати безпосередньому її призначенням, бути доцільно побудованої, тобто зачіска повинна бути функціональною (всі задуми базуються на її призначення). Форми зачісок можуть поєднувати в собі кілька геометричних форм, але при цьому вписуватися в єдину форму. Зачіска має форму овалу який візуально видовжує обличчя моделі, середнього об’єму і є масивною.

Колір і фактура, ці елементи суттєво впливають на зовнішній вигляд форми зачіски, визначаю емоційну виразність і привабливість зачіски. Колір в значній мірі впливає на сприйняття, наближення або виділення деяких деталей зачіски. Кольором скриваються недоліки особи, створюються сміливі, екстравагантні зачіски за рахунок ілюзії зорового сприйняття форми. Колір волосся робить великий вплив на зміну величини маси волосся в зачісці. Модель має темне волосся таким чином темний колір робить зачіску меншою і більш важкою. На темному фоні всі інші кольори світліють. За допомогою кольору можна створити структуру та лінії, пов'язати різні елементи зачіски. Тому ми в даній роботі використала світле та темно червоне пастижне волосся. Певні тони здатні викликати певні реакції. Світлі і темні відтінки створюють ілюзію великого об'єму волосся. Відчуття додаткового об'єму або товщини волосся досягається чергуванням теплих і холодних тонів зі світлими і темними. Чорний колір добре тримає композицію, підсилює виразність, різко окреслює силует зачіски.

Одним із головних завдань у творчому процесі створення зачіски є знаходження форми, вигляду та поєднання елементів, їх співвідношень і зв'язків, які передають функціональні та художні якості цієї зачіски. Харак-тер зв'язків частин та елементів зачіски між собою в системі цілого досягається за допомогою засобів композиції: пропорції, масштабу, симетрії та асиметрії, ритму.

Пропорції зачіски відповідають модульному рішенню, тобто відношенню ірраціональних чисел. Вся форма зачіски має декілька деталей, які гармонійно пов’язані між собою. При цьому порівнюють величини однієї якості. Крім того, співвідношення можливі за кольором, фактурою, масою, лініями. На співвідношення моєї моделі модулем є висота голови, яка в 8 разів укладається по висоті всієї фігури. Для обличчя модулем є довжина носа. Зачіска взаємопов’язана з пропорціями фігури, та збалансована рівновага з сукнею та макіяжем.

При порівнянні будь-яких однорідних елементів зачіски можливі три види зіставлення та зв'язку. Одним із них є ритм — рівномірний тип змін, що повторюється, або рух у зачісці. Дана зачіска має два ритми швидкий означає чітко виражені переходи це є тугі локони, та плавний ритм більше помітний у викладених буклях і гладкій поверхні на скронях.

Зачіска симетрична, повна рівність однієї половини цілого другій половині, повна відповідність за розташуванням і величиною всіх деталей, ліній та інших елементів композиції, що входять у зачіску, відносно осі симетрії. Зачіска несе у собі спокій, рівновагу окремих частин і деталей зачіски. Вісь симетрії при цьому є віссю рівноваги.

Важливий для будь-якої моделі і такий елемент, як контраст і тотожність. Під контрастом розуміється поєднання в одній зачісці всіляких елементів - різних обсягів, квітів, різних форм хвилі і так далі. Під тотожністю розуміється подібність елементів, копія елементів та схожість обсягів деталь. В даній зачісці застосування контрасту створено для того, щоб підкреслити унікальність зачіски, зробити її модною, стильною і помітною. Самим яскравим і простим прикладом контрасту в даній роботі служить поєднання в зачісці пасом різної довжини та кольору. Контрастні зачіски завжди виглядають свіжо і незвично. Перш ніж домагатися контрасту, спочатку ми визначились, яка частина зачіски буде її композиційним центром, ним стали буклі. Тотожністю стали однорідність та схожість елементів зачіски буклі, локони.

Акцентом в даній зачісці є викладення букль з яскравими пасмами на тім’яній зоні, а нюансом слугує гладке волосся на скронях та накручені пасма на нижньо-потиличній зоні.

Зробивши композиційний розбір, можна висловити впевненість в гармонії всіх елементів композиції, які доводять, що розроблена модель відповідає темі курсової проекту. Ритм, нюанс і контраст у композиції використовуються як художні засоби побудови єдності елементів зачіски та їх гармонійного зв'язку в певному масштабі конкретної зачіски. гармонія кольору в зачісці споріднена, полягає в поєднанні близьких за кольором, але різних по насиченості тонів волосся: каштанове і блонді, каштановий і темно червоний.

Вирішення та задум цієї зачіски незвичайний, неординарний. Вона складна у виконанні та використанні у повсякденному житті. Тому ця зачіска являється святкового призначення, і взагалі використовується в конкретних цілях. Вона не може послужити як авангардна, і вона аж ніяк не підійде для фантазійного призначення, бо в неї інший образ. Це зачіска святкова, яку можна виконати тільки, для весілля.

 


ТЕХНОЛОГІЧНА ЧАСТИНА



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-06; просмотров: 2537; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 3.15.202.4 (0.005 с.)