Німецький експресіонізм як авангардна течія кіно 1920-х років. 


Мы поможем в написании ваших работ!



ЗНАЕТЕ ЛИ ВЫ?

Німецький експресіонізм як авангардна течія кіно 1920-х років.



1. Соціокультурні передумови виникнення експресіонізму в німецькому мистецтві.

2. «Кабінет доктора Калігарі» - класичний зразок кіноекспресіонізму.

3. Вплив експресіоністичного стилю на фільми сучасних режисерів.

Література: 5, 37, 40, 43, 63, 75, 76, 78, 79

Модульна контрольна робота №2

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

1. Французький кіноавангард. Загальна характеристика.

2. Характеристика творчості Л.Бунюеля.

3. Особливості німецького експресіонізму

4. Творчій внесок Ф.Мурнау в кіно.

5. Загальна характеристика творчості І.Кавалерідзе

6. Творчість О.Довженка. Загальна характеристика

7. Творчість С.Ейзенштейна. Загальна характеристика.

8. Особливості кіностилю 1920-х років.

9. Робота Л.Курбаса в кіно.

10. Особливості стилю В.Пудовкіна.

11. Творчі пошуки Д.Вертова.

12. Особливості стилю Б.Барнета

13. Л.Кулешов – режисер та теоретик кіно.

14. Мистецькі відкриття фільму «Страсті Жанни Д’Арк».

15. Фільми А.Роома.

 

 

«Історія кіно і телебачення». 3 курс, 5 семестр.

Семінарське заняття № 4:

Орсон Уеллс та його фільм «Громадянин Кейн».

1. Життєвий і творчій шлях О.Уеллса.

2. Мистецькі відкриття картини «Громадянин Кейн».

3. О.Уллес в контексті світового кіно другої половини ХХ сторіччя.

Література: 37, 40, 76, 78

Модульна контрольна робота №3

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

1. Творчість А.Хічкока.

2. Загальна характеристика творчості І.Савченка.

3. Народні комедії Г.Александрова та І.Пир'єва.

4. Творчість Д.Форда.

5. Радянське кіно 1930-х років. Загальна характеристика.

6. Художні відкриття фільму «Громадянин Кейн» О.Уеллса.

7. Поезія та проза в творчості Ж.Віго.

8. Загальна характеристика творчості Ж.Ренуара.

9. Вплив звуку на реформування системи виражальних засобів в кіно.

10. Еволюція мюзиклу в американському кіно.

11. Творчість Ж.Габена.

12. Загальна характеристика американського кіно 1930-х років.

13. Загальна характеристика творчості У.Діснея.

14. Фільми Л.Трауберга та Г.Козінцева.

15. «Поетичний реалізм» у французькому кіно 1930-х років.

Семінарське заняття № 5:

Неореалізм як метод дослідження реальності.

1. Передумови появи неореалізму.

  1. Художньо-стильові особливості неореалізму
  2. Вплив італійського неореалізму на світове кіномистецтво.

Література: 36, 37, 59, 63, 68, 75, 76, 78

Модульна контрольна робота №4

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

1. А.Куросава та його фільми.

2. Голівудська естетика у 1950-60-ті роки: особливості еволюції.

3. Документальні фільми О.Довженка.

4. Кінематограф Азії. Загальна характеристика.

5. Воєнна тема в радянському кіно повоєнного періоду.

6. Творчість Р.Росселіні.

7. Французьке кіно 1950-х років. Основні тенденції.

8. Творчість Я.Одзу.

9. Здобутки кінодокументалістики під час Другої світової війни.

10. Творчість В.Де Сіки.

11. Художні відкриття фільму «Летять журавлі».

12. Династія Капурів.

13. Загальна характеристика творчості С.Рея.

14. Творчість Ж.Кокто.

15. Радянське ігрове кіно 1941-1945 років.

 

 

ПИТАННЯ ДО ЗАЛІКУ

1.Характеристика творчості братів Люмєрів.

2.Творчість Ж. Мельєса.

3.Європейське кіно 1909-1918 років. Загальна характеристика.

4.Загальна характеристика творчості Д.-У.Гріффіта.

5.Творчість Ч.Чапліна. Загальна характеристика.

6. Е.фон Штрогейм. Основні етапи життя і творчості.

7.Українське кіно початку ХХ сторіччя.

8.Р.Флаерті та світове документальне кіно.

9.Творчість Г. Ллойда.

10.Життя і творчість А.Федецького

11.Загальна характеристика творчості Б.Кітона.

12Французький кіноавангард. Загальна характеристика.

13.Характеристика творчості Л.Бунюеля.

14.Особливості німецького експресіонізму

15.Творчій внесок Ф.Мурнау в кіно.

  1. Загальна характеристика творчості І.Кавалерідзе
  2. Творчість О.Довженка. Загальна характеристика
  3. Творчість С.Ейзенштейна. Загальна характеристика.
  4. Особливості кіностилю 1920-х років.
  5. Робота Л.Курбаса в кіно.
  6. Творчі пошуки Д.Вертова.
  7. Л.Кулешов – режисер та теоретик кіно.
  8. Мистецькі відкриття фільму «Страсті Жанни Д’Арк».
  9. Творчість А.Хічкока.
  10. Загальна характеристика творчості І.Савченка..
  11. Творчість Д.Форда.
  12. Основні досягнення радянського німого кіно.
  13. Художні відкриття фільму «Громадянин Кейн» О.Уеллса.
  14. Поезія та проза в творчості Ж.Віго.
  15. Загальна характеристика творчості Ж.Ренуара.
  16. Вплив звуку на реформування системи виражальних засобів в кіно.
  17. Еволюція мюзиклу в американському кіно.
  18. Загальна характеристика американського кіно 1930-х років.
  19. Загальна характеристика творчості У.Діснея.
  20. «Поетичний реалізм» у французькому кіно 1930-х років.
  21. А.Куросава та його фільми.
  22. Голівудська естетика у 1950-60-ті роки: особливості еволюції.
  23. Документальні фільми О.Довженка.
  24. Кінематограф Азії. Загальна характеристика.
  25. Воєнна тема в радянському кіно повоєнного періоду.
  26. Творчість Р.Росселіні.
  27. Французьке кіно 1950-х років. Основні тенденції.
  28. Здобутки кінодокументалістики під час Другої світової війни.
  29. Творчість В.Де Сіки.
  30. Художні відкриття фільму «Летять журавлі»..
  31. Творчість Ж.Кокто.

«Історія кіно і телебачення». 3 курс, 6 семестр.

 

Семінарське заняття № 7:

«Нова хвиля» та її екранні варіанти.

1. Що таке «нова хвиля»?

2. А.Базен – ідеолог «нової хвилі».

3. Фільми Ф.Трюффо та Ж.-Л.Годара.

4. Вплив «нової хвилі» на подальший розвиток кіно.

Література: 6, 21, 26, 37, 60, 63,75, 78,

 

Семінарське заняття № 8:

Італійський кінематограф 1950-60-х в загальноєвропейському кінопроцесі.

1. Від неореалізму до філософських питань буття.

2. Еволюція стилю М.Антоніоні, Ф.Фелліні, Л.Вісконті, П.П.Пазоліні.

3. Вплив італійського кіно на розвиток кіномови.

Література: 4, 37, 63, 68, 75, 78, 82

Модульна контрольна робота №5

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

  1. Французька «нова хвиля» в кіно.
  2. Творчість Ф.Трюффо.
  3. Художні відкриття Ф.Фелліні.
  4. Загальна характеристика світової анімації 1980-90-х років.
  5. Кіно Великої Британії 1950-60-х років. Кінематограф «розлючених».
  6. І.Бергман та його фільми.
  7. Етапи творчості Л.Вісконті.
  8. Кіно Польщі. Загальна характеристика.
  9. Кінематограф Чехії. Фільми В.Хітілової
  10. Творчість І.Менцеля.
  11. Фільми М.Формана.
  12. Еволюція стилю М.Янчо.
  13. П.П.Пазоліні та його фільми.
  14. Особливості стилю М.Антоніоні
  15. Загальна характеристика творчості Ж.-Л. Годара.

Семінарське заняття № 9:

Українське поетичне кіно: традиції та новаторство

  1. Збагачення естетики кіно у 1960-ті роки.
  2. «Тіні забутих предків» як мистецький маніфест.
  3. Вплив поетичної хвилі на сучасний розвиток українського кіно.

Література: 9, 11, 12, 22, 31, 32, 37, 47, 48, 63,72, 84

Модульна контрольна робота №6

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

1. Українська школа документального кіно.

2. Художні відкриття Ф.Соболєва.

3. Фільми К. Муратової.

4. Українська школа анімаційного кіно.

5. Українське поетичне кіно. Загальна характеристика.

6. Творчість С.Параджанова.

7. Українське кіно 1950-1960-х років. Загальна характеристика.

8. Українське кіно 1970-80-х років. Загальна характеристика.

9. Творчій доробок Л.Бикова.

10. Творчість Ю.Іллєнка.

11. Творчість Л.Осики.

12. І.Миколайчук – актор і режисер.

13. Загальна характеристика творчості Д.Черкаського.

14. Кіноестетика 1960- х років. Історія кольору та формату.

15. Фільми В.Дахна.

 

«Історія кіно і телебачення». 4 курс, 7 семестр.

Семінарське заняття № 10:

Художні відкриття фільмів А.Тарковського.

1. Життєвий та творчій шлях режисера.

2. Мистецькі особливості фільмів А.Тарковського.

3. Вплив режисера на сучасний європейський кінематограф.

Література: 3, 18, 19, 27, 37, 51, 54, 56, 74, 78, 84, 85, 86

 

Модульна контрольна робота №7

І. Теоретичне завдання - надати повну письмову відповідь на наступні запитання.

1. Документальне кіно СРСР часів Перебудови (1985-1991).

2. Творчість Е.Рязанова. Загальна характеристика.

3. Фільми Л.Гайдая та традиції «американської комічної».

4. Грузинська школа кіно. Загальна характеристика.

5. Російське кіно 1960-80-х років. Загальна характеристика.

6. Творчій шлях Л.Шепітько.

7. Загальна характеристика творчості В.Шукшина.

8. Акторська школа в радянському кіно.

9. Фільми А.Кончаловського.

10. Творчій шлях М.Хуцієва.

11. Фільми С.Бондарчука.

12. Творчість Т.Абуладзе.

13. Фільми братів Шенгелая.

14. Життя і творчість О.Іоселіані.

15. Загальна характеристика творчості А.Тарковського.

Семінарське заняття № 11:

Кінематограф постмодернізму: особливості стилю.

1. Кінематограф постмодернізму: філософське обґрунтування.

2. Характерні риси постмодернізму в кіно.

3. Постмодерністська стилістика в картинах сучасних режисерів.

Література: 37, 63, 64, 65, 72, 78

Семінарське заняття № 12:



Поделиться:


Последнее изменение этой страницы: 2016-04-07; просмотров: 913; Нарушение авторского права страницы; Мы поможем в написании вашей работы!

infopedia.su Все материалы представленные на сайте исключительно с целью ознакомления читателями и не преследуют коммерческих целей или нарушение авторских прав. Обратная связь - 44.223.70.167 (0.018 с.)